To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Rawicz: Przebudowa ul. Witosa wraz z odwodnieniem oraz przebudowa ul. Miłej wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej
Numer ogłoszenia: 452016 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387420 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Witosa wraz z odwodnieniem oraz przebudowa ul. Miłej wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Witosa w Sierakowie na odcinku od ul. Ogrodniczej do ul. XXX-lecia wraz z odwodnieniem oraz przebudowie ul. Miłej w Sierakowie na odcinku od ul. Sierakowskiej do ul. XXX-Lecia wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej. 2. Zakres zadania obejmuje roboty budowlane w poszczególnych ulicach, i tak: 1) PAKIET 1 - przebudowa ulicy Witosa o długości około 112,20 m w szczególności: a) rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni oraz chodników ze zjazdami wraz z rozbiórką krawężników i ścieków, b) wymiana 3 wpustów ulicznych z rusztem uchylnym, c) wykonanie nowej jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 653,32 m2), d) wykonanie nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej (powierzchnia ok. 369,00 m2) e) regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych zlokalizowanych w istniejącym pasie drogowym, f) wymiana hydrantu p/pożarowego nadziemnego na podziemny, g) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz na czas prowadzenia robót. 2) PAKIET 2 - przebudowa ulicy Miłej o długości około 307,50 m w szczególności: a) rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni oraz chodników ze zjazdami wraz z rozbiórką krawężników i ścieków oraz rozbiórkę sieci kanalizacji sanitarnej (demontaż rurociągu betonowego, studni rewizyjnych i studzienek ulicznych), b) wymiana sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami (długości ok. 349,10 m) wraz ze studniami i wpustami ulicznymi c) wymiana sieci kanalizacji sanitarnej z wraz z przyłączami (długość ok. 397,70 m) wraz z uzbrojeniem w studnie rewizyjne, d) wykonanie nowej jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 1.847,05 m2), e) wykonanie nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej (powierzchnia ok. 1.116,80 m2) f) regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych zlokalizowanych w istniejącym pasie drogowym, g) wymiana hydrantu p/pożarowego nadziemnego na podziemny, h) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz na czas prowadzenia robót Parametry techniczne ulic, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni oraz sposób odwodnienia został określony w niżej wymienionych załącznikach do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaproponowanej ceny ofertowej dla każdego pakietu zobowiązany będzie również do: 1) opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac (oznakowania na czas prowadzenia robót) oraz organizacja ruchu docelowego, 2) inspekcja całego odcinka wykonanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Miłej za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD - ROM lub innym twardym nośniku elektronicznym wraz z opisem ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót (dot. tylko pakietu 2) 3) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. 4) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 5) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 6) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 7) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 8) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 9) po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 10) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 4. Szczegółowy zakres zamówienia (dla poszczególnych pakietów) stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentacje projektowe (załączniki nr 8 i 9), 2) projektów budowlanych (załączniki nr 10 i 12) 3) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załączniki nr 11 i 13) stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dla pakietu 2 dot. przebudowy ul. Miłej w pierwszej kolejności (I etap realizacji) wykonał w terminie do dnia 14 grudnia 2012 roku roboty budowlane związane z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Pozostałe roboty (II etap realizacji) należy wykonać do 30 maja 2013 roku. 6. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 7. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi warunkami, decyzjami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 8. Wszelkie formalności i opłaty związane ze zgłoszeniem poszczególnych robót w jednostkach, które wydały uzgodnienia - leżą po stronie wybranego Wykonawcy. 9. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnej ulicy, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.23.2012 wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym dla poszczególnej ulicy, 4) projektach budowlanych dla poszczególnej ulicy, 5) Polskich Normach 11. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 12. W przypadku wstrzymania realizacji robót na okres zimowy, potwierdzonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenie terenu budowy, oznakowania oraz zapewnienia przejezdności ulic. 13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dla danego pakietu, w terminie podanym przez Zamawiającego zobowiązany będzie dla każdego z pakietu do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu - zestawienia rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram będzie określać zakres rzeczowy, terminy wykonania robót, wartości robót w ujęciu miesięcznym oraz terminy fakturowania tych robót. Harmonogram ten będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę. 14. Niniejsze zamówienie będzie w części finansowane ze środków Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu na podstawie zawartego 13 września 2012 roku porozumienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.70.00 - 45.11.70.00 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: przebudowa ul. Witosa wraz z odwodnieniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
- Marek Żurek, Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR, ul. Gajowa 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217167,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163920,55
Oferta z najniższą ceną: 163920,55 / Oferta z najwyższą ceną: 199358,03
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: przebudowa ul. Miłej wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD - Gostyń Sp. z.o.o, Grabonóg 69b, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1041954,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738356,82
Oferta z najniższą ceną: 738356,82 / Oferta z najwyższą ceną: 881589,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.