eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernichówPełnienie pełno branżowej funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy robotach budowlanych na zadaniu Przebudowa i remont obiektu poprzemysłowego po elektrowni szczytowo-pompowej w Międzybrodziu Żywieckim na cele gospodarcze, kulturalne, społeczne, turystyczne i edukacyjne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Czernichów: Pełnienie pełno branżowej funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy robotach budowlanych na zadaniu Przebudowa i remont obiektu poprzemysłowego po elektrowni szczytowo-pompowej w Międzybrodziu Żywieckim na cele gospodarcze, kulturalne, społeczne, turystyczne i edukacyjne
Numer ogłoszenia: 452392 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390856 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie pełno branżowej funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy robotach budowlanych na zadaniu Przebudowa i remont obiektu poprzemysłowego po elektrowni szczytowo-pompowej w Międzybrodziu Żywieckim na cele gospodarcze, kulturalne, społeczne, turystyczne i edukacyjne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Zamówienie polega na pełnieniu pełnobranżowej funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy robotach budowlanych na zadaniu Przebudowa i remont obiektu poprzemysłowego po elektrowni szczytowo-pompowej w Międzybrodziu Żywieckim na cele gospodarcze, kulturalne, społeczne, turystyczne i edukacyjne 3.2. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast. Działania 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych. Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta nr projektu 1080. 3.3. W zakres obowiązków Wykonawcy w szczególności wchodzi: 1) nadzór techniczny nad realizacją robót w imieniu Wójta Gminy Czernichów, sprawowany zgodnie z prawem budowlanym i odpowiednimi przepisami wykonawczymi, co w szczególności obejmuje: 2) protokolarne przekazywanie wykonawcom uzgodnionego zakresu robót, placu budowy wg umowy. 3) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania. 6) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz potwierdzenie usunięcia wad, a także na żądanie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 7) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą robót możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji, 8) przygotowanie odbioru końcowego robót. 9) potwierdzenie zakresu wykonanych robót, opiniowanie kalkulacji i kosztorysów na roboty dodatkowe. 10) wykonywanie bieżących ekspertyz budowlanych. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do rzetelnego wykonywania spoczywających na nim obowiązków, ze szczególną dbałością o dobro Zamawiającego. 3.5. Wykonawca zobowiązuje się także do zachowania tajemnicy służbowej przy wykonywaniu określonych w umowie obowiązków, a w szczególności nie może ujawniać żadnych informacji na temat prowadzonych prac osobom trzecim lub instytucjom. 3.6. Wykonawca oświadcza, że prawo do dysponowania opracowanymi przez niego materiałami posiada tylko Zamawiający. 3.7. Wykonawca w granicach posiadanego określonego w umowie umocowania jest przedstawicielem Zamawiającego w ramach zawieranych umów na wykonanie robót budowlanych. 3.8. Wykonawca, bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do zlecenia wykonawcy robót remontowo - budowlanych. 3.9. Wykonawca, bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do zmiany rozwiązań materiałowych, rozwiązań technicznych oraz innych mogących wpłynąć na jakość wykonanych robót. 3.10. Jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo osób lub mienia, robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego zakończenia to Wykonawca a powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego i po jego akceptacji pisemnej udzieli wykonawcy robót zlecenia na ich wykonanie poprzez wpis do Dziennika Budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast. Działania 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych. Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta nr projektu 1080..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych Projektowanie i Nadzór Inwestycji mgr inż. Bogdan Krawczyk, ul. Jodłowa 6, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61654,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42681,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42681,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198891,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.