Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Łódź: Dostawa tonerów,tuszy i taśm do drukarek dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty
Numer ogłoszenia: 4525 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty , ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2535600, faks 042 2535702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów,tuszy i taśm do drukarek dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i taśm do drukarek (wg CPV 30125110-5 - tonery do drukarek laserowych/faxów, 30192112-9 - głowice barwiące do maszyn drukujących, 30192320-0 - taśmy do drukarek). Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1.tonerów do drukarek laserowych: HP LaserJet P2015, HP LaserJet 5L/6L, HP LaserJet 6P, HP LaserJet 1100, HP LaserJet 1300, HP LaserJet 1320, HP LaserJet 2200, HP LaserJet 2300, HP LaserJet 1200/3330, HP LaserJet P4015, HP LaserJet 4100, HP LaserJet 4050, HP LaserJet 4200, HP LaserJet 4250, HP LaserJet 2600 - czarny, HP LaserJet 2600 - żółty, HP LaserJet 2600 - błękitny, HP LaserJet 2600 - purpurowy, KYOCERA FS 1000, LEXMARK T-620, LEXMARK T-654, LEXMARK T-652, LEXMARK T-650, LEXMARK e460, 2.tuszy do drukarek atramentowych: HP DeskJet 890C/1120C/G55 czarny duży, HP DeskJet 890C/1120C/G55 trójkolor duży, HP DeskJet 460 czarny, HP DeskJet 460 trójkolor, 3.taśm do drukarek igłowych: TALLY 2155, OKI 320. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek zamawiający dopuszcza dostawę produktów oryginalnych lub równoważnych. Pod pojęciem oryginalne - zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia dla którego są dedykowane (produkty OEM) i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, nie będące naśladownictwem lub przeróbką i nie fałszowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe - zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne nieużywane i nieuszkodzone, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, gatunku pierwszego, pełnowartościowe, nieregenerowane, nie napełniane powtórnie, nie reprodukowane i nie refabrykowane, do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy/półfabrykaty w 100% nowe, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w części ani w całości w skład innych artykułów, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych (tzw. 100% NEW). Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Pod pojęciem regenerowane - zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne powtórnie użyte, poddane jedynie napełnieniu i czasami wymianie niektórych uszkodzonych części. Pod pojęciem równoważne - zamawiający rozumie artykuły fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych, nie regenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystanym może być obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia) a wszystkie inne elementy będą w 100% nowe i nie regenerowane. Wymagania dotyczące produktów: 1.Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą: być wysokiej jakości, zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, do których są dedykowane, zapewniać należyte bezpieczeństwo oraz posiadać właściwe certyfikaty, opakowanie i oznakowanie. a)Opakowania zewnętrzne materiałów eksploatacyjnych muszą zawierać logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, jego numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia oraz listę urządzeń, do których są przeznaczone. b)Materiały eksploatacyjne muszą być opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt produktu z atmosferą. 2.Dostarczane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do zamawiającego. 3.W przypadku pozycji od 21 do 24 tabeli zestawienia asortymentowego, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, Zamawiający wymaga oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, ze względu na to, że urządzenia drukujące są objęte gwarancją. Zamawiający dopuszcza dla pozycji od 21 do 24 tabeli zestawienia asortymentowego, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, zaoferowanie produktów równoważnych, ale tylko pod warunkiem dostarczenia przez Wykonawcę pisemnej zgody producenta danego urządzenia na stosowanie zaoferowanych produktów równoważnych. 4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w postępowaniu produktów równoważnych, które: a)Posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w stosunku do produktów oryginalnych. b)Są w pełni kompatybilne ze sprzętem, do jakiego są zamówione, w szczególności zagwarantowana musi być nie gorsza niż materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, produkowanych przez producenta sprzętu jakość wydruku, pojemność, wydajność (co oznacza, iż co najmniej równa lub większa jest ilość uzyskanych kopii); w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Wskaźniki drukarek winny prawidłowo współpracować z tonerem lub tuszem na panelach zarządzających. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). c)Nie powodują uszkodzenia sprzętu, do którego są dedykowane a ich zastosowanie nie powoduje utraty gwarancji na w/w sprzęt. 5.Pozostałe wymagania - dotyczące produktów równoważnych: tonery i tusze: a)Produkty wytwarzane są w procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych zgodnym z normą ISO 9001:2008 lub równoważną - wymagane udokumentowanie tj. wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty certyfikat poświadczający, iż system zarządzania producenta danego produktu został oceniony i uznany jako zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 lub równoważnej w zakresie projektowania i produkcji biurowych materiałów eksploatacyjnych, ważny na dzień składania ofert. b)Produkty wytwarzane są zgodnie z przepisami związanymi z ochroną środowiska zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną - wymagane udokumentowanie tj. wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty otrzymany od producenta danego produktu certyfikat ISO 14001 lub równoważny będący normą dotyczącą Systemów Zarządzania Środowiskiem, ważny na dzień składania ofert. c)Produkty są fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia) a wszystkie inne elementy takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające są w 100% nowe i nie regenerowane - wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie producenta potwierdzające ten fakt. d)Wydajność równoważnych tuszy i tonerów musi być przebadana zgodnie z normami do mierzenia wydajności tuszy i tonerów zatwierdzonymi przez ISO, które pozwalają porównać tusze i tonery różnych firm w stosunku do produktów oryginalnych - wymagane udokumentowanie, tj. wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty raporty z wyników testów pomiaru: zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, zgodnie z normą ISO/IEC 24711 lub równoważną stosowaną do określania wydajności wkładów do drukarek atramentowych. 6.Pozostałe wymagania - dotyczące produktów równoważnych: taśmy do drukarek igłowych: Produkty są fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe a wszystkie inne elementy takie jak taśma itd. są w 100% nowe i nie regenerowane - wymagane oświadczenie producenta potwierdzające ten fakt. Przedmiot zamówienia określony jest szczegółowo w zestawieniu asortymentowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w którym podane są maksymalne ilości oraz miejsce do wprowadzenia nazwy producenta, ceny jednostkowej brutto oraz wartości ogółem brutto zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego w pkt. III SIWZ tj. dokumenty, które zamawiający wymaga dołączyć do oferty w przypadku złożenia oferty na produkty równoważne, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego: Ważny na dzień składania oferty certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta danego produktu poświadczający, iż system zarządzania producenta danego produktu został oceniony i uznany jako zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 lub równoważnej w zakresie projektowania i produkcji biurowych materiałów eksploatacyjnych - dotyczy każdego producenta oferowanych produktów równoważnych z pozycji od 1 do 28 tabeli zestawienia asortymentowego. Ważny na dzień składania oferty certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych materiałów eksploatacyjnych działa w oparciu o System Zarządzania Środowiskowego zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2004 lub równoważnymi pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko - dotyczy każdego producenta oferowanych produktów równoważnych z pozycji od 1 do 28 tabeli zestawienia asortymentowego. Ważny na dzień składania oferty raport z wyników testów pomiaru wydajności wykonanych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną- stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych - dotyczy każdego oferowanego z osobna produktu równoważnego z pozycji od 1 do 15 i od 19 do 24 tabeli zestawienia asortymentowego. Ważny na dzień składania oferty raport z wyników testów pomiaru wydajności wykonanych zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych - dotyczy każdego oferowanego z osobna produktu równoważnego z pozycji od 16 do 18 tabeli zestawienia asortymentowego. Ważny na dzień składania oferty raport z wyników testów pomiaru wydajności wykonanych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 lub równoważną stosowaną do określania wydajności wkładów do drukarek atramentowych - dotyczy każdego oferowanego z osobna produktu równoważnego z pozycji od 25 do 28 tabeli zestawienia asortymentowego. Ważne na dzień składania oferty oświadczenie producenta potwierdzające, że produkty są fabrycznie nowe, do produkcji których użyto materiałów nowych nie regenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające, taśma itd. są w 100% nowe i nie regenerowane - dotyczy każdego oferowanego produktu równoważnego z pozycji od 1 do 30 tabeli zestawienia asortymentowego. Wszystkie wymagane dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii. Dokumenty, które Wykonawca przedstawi w formie kopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez umieszczenie na nich formułki Za zgodność z oryginałem i własnoręcznym podpisem Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów. W przypadku, gdy kopie dokumentów Za zgodność z oryginałem podpisuje osoba inna niż wynika to z treści załączonych dokumentów określających prawo do reprezentacji Wykonawcy, ma on obowiązek załączenia w oryginale pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.eżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IX ust. 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być wystawione w terminach określonych w pkt. IX ust. 3 SIWZ. 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. 3.Wszystkie wymagane dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty, które Wykonawca przedstawi w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez umieszczenie na nich formułki Za zgodność z oryginałem i własnoręcznym podpisem Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kserokopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów. 4.W przypadku, gdy ofertę lub składane oświadczenia podpisuje osoba inna niż wynika to z treści załączonych dokumentów określających prawo do reprezentacji Wykonawcy, ma on obowiązek załączenia w oryginale pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usbaluty.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty
ul. Zachodnia 47 pok. 217
91-066 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty ul. Zachodnia 47 pok. 217 91-066 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.