eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemoncie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego, plantowaniem terenu oraz wykonaniem trawników dywanowych przy ul. Toruńskiej 82 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Warszawa: Remoncie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego, plantowaniem terenu oraz wykonaniem trawników dywanowych przy ul. Toruńskiej 82 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 45339 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, faks 022 6758616.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn2targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remoncie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego, plantowaniem terenu oraz wykonaniem trawników dywanowych przy ul. Toruńskiej 82 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remoncie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego, plantowaniem terenu oraz wykonaniem trawników dywanowych przy ul. Toruńskiej 82 w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie: 3 200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście 00/100 złotych) do dnia 26 marca 2009 r. do godz. 900

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego postępowania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz robót - stanowiący zał. nr 2 do wzoru formularza oferty - i podać przedmiot i wartości wykonanych robót, daty i miejsca wykonania oraz zamawiających. Do wykazu wykonanych robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania robót, wynikał zakres i wartość tych robót. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że zatrudniają minimum 5 osób mających kwalifikacje dla wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru oferty, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót, objętych przedmiotem zamówienia, sprawować będzie osoba (Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę) posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie drogowym wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę załącznika nr 4 do wzoru formularza oferty wraz z załączeniem kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy. 4. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty o których mowa w pkt. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót przy czym gwarancja ta nie może być krótsza niż 36 miesięcy. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiającego uzna wypełnienie i podpisanie ww. załącznika oraz wpisanie okresu udzielonej gwarancji do oferty. 5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę zobowiązania, stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty. 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia oraz podpisanie i wypełnienie formularza - zobowiązania zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do wzoru formularza oferty - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. wykaz robót, o których mowa w pkt 8.1.1. niniejszej specyfikacji na załączniku nr 2 do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie . Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania robót, wynikał zakres i wartość tych robót. 3. wykaz personelu, o którym mowa w pkt. 8.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie wykonywać zamówienie na załączniku nr 3 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty . 4. oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba (Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę), posiadająca właściwe uprawnienia budowlane oraz wpisana na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego, o której mowa w pkt 8.1.3. niniejszej specyfikacji 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty . 6. kopia aktualnej (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, Do oferty należy dołączyć kopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. specyfikacji). 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty o którym mowa w pkt. 15.1. niniejszej specyfikacji), 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty, o którym mowa w pkt. 15.1. niniejszej specyfikacji), 10. oryginał pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 9.2. niniejszej specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 11.oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 14.5.3. niniejszej specyfikacji, jeżeli oferta będzie podpisania przez pełnomocnika, 12. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji) np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót 13. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 14. parafowane na każdej stronie, Istotne postanowienia umowy 15. podpisany jak oferta, wzór dokumentu gwarancyjnego stanowiący załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty 16. kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 6 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.