Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego - PN/14/148/2013
Numer ogłoszenia: 454056 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego - PN/14/148/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia: A) Zestaw komputerowy bez monitora - 20 szt., Część 2 zamówienia: A) Drukarka etykiet Zebra TLP 2824 Plus - 16 szt., B) Czytnik kodów kreskowych Motorola DS4208 - 20 szt., C) Etykiety termotransferowe o rozmiarze 32mm x 20mm - 1.000 szt. w nawoju do drukarki Zebra TLP 2824 Plus - 80 szt., D) Taśma termotransferowa żywiczna o szerokości 33mm i długości 74 metry do drukarki Zebra TLP 2824 Plus - 40 szt., Część 3 zamówienia: A) Patchcord 3 metrowy - 100 szt., B) Patchcord 5 metrowy - 100 szt., C) Skrętka kat. 6 - 2 szpule, D) Karta graficzna - 2 szt., E) Karta sieciowa PCI-E x1 - 10 szt., F) Router klasy DrayTek Vigor2130Vn lub równoważny - 2 szt., G) Wtyk modularny RJ45 - 500 szt., H) Kontroler USB 3.0 PCI-E - 3 szt., I) Pamięć RAM - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.30-6, 30.23.72.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 1.1. na Część 1 przedmiotu zamówienia - 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100); 1.2. na Część 2 przedmiotu zamówienia - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100); 1.3. na Część 3 przedmiotu zamówienia - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100). 2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w BGK I O/Warszawa, nr: 41 1130 1017 0200 0000 0013 7215, z adnotacją: Wadium PN/14/148/2013 - na część... (wymienić nr części na którą/e składana jest oferta). 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy, załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje dostawy sprzętu komputerowego. Wśród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem, odrębnie dla każdej części zamówienia na którą/e składana jest oferta, co najmniej: a) na Część 1 przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda dostawa; b) na Część 2 przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda dostawa; c) na Część 3 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga doświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wśród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem: a) na Część 1 przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostawami sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda dostawa; b) na Część 2 przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostawami sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda dostawa. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zobowiązany jest wykazać się minimum 2 (dwoma) zrealizowanymi lub realizowanymi dostawami o najwyższej wartości wśród części, na które składa ofertę.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowa specyfikacja parametrów oferowanego sprzętu (dla każdej pozycji przedmiotu zamówienia) - w oryginale - wraz z podaniem nazwy producenta, nazwy i modelu/typu, numeru artykułu (part number) itd. oferowanego sprzętu oraz podzespołów wchodzących w jego skład, według załączonego wzoru. Zamawiający nie uzna za taki dokument podpisanego (parafowanego) opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zestawienie cen ofertowych przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - w oryginale. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Warszawie, 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B - pokój 113..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie, 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B - recepcja..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Zestaw komputerowy bez monitora - 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Drukarka etykiet Zebra TLP 2824 Plus - 16 szt., B) Czytnik kodów kreskowych Motorola DS4208 - 20 szt., C) Etykiety termotransferowe o rozmiarze 32mm x 20mm - 1.000 szt. w nawoju do drukarki Zebra TLP 2824 Plus - 80 szt., D) Taśma termotransferowa żywiczna o szerokości 33mm i długości 74 metry do drukarki Zebra TLP 2824 Plus - 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.61.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Patchcord 3 metrowy - 100 szt., B) Patchcord 5 metrowy - 100 szt., C) Skrętka kat. 6 - 2 szpule, D) Karta graficzna - 2 szt., E) Karta sieciowa PCI-E x1 - 10 szt., F) Router klasy DrayTek Vigor2130Vn lub równoważny - 2 szt., G) Wtyk modularny RJ45 - 500 szt., H) Kontroler USB 3.0 PCI-E - 3 szt., I) Pamięć RAM - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni informatycznych dla 4 szkół na terenie Gminy Zblewo (etap I)
- Dostawa sprzętów dla CR -DE-dzp.272-106/25
- Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Nysie
- Dostawa komputerów All In One
- "Dostawa elementów składowych sieci, drobnego sprzętu komputerowego, środków do czyszczenia komputerów oraz baterii"
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.