Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poddębice: termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Poddębicach przy ul. Przejazd 19 wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Poddębic, do kontaktów: Aleksandra Gniazdowska, ul. Łódzka 17/21 lok. 105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/678-44-66, 678-25-80, fax 043 6783995, e-mail: gmina@poddebice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina.poddebice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Poddębicach przy ul. Przejazd 19 wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Publiczne Przedszkole w Poddębicach ul,Przejazd 19 gm. Poddębice woj. Łodzkie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; b) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych; c) wykonanie ocieplenia stropodachu; d) wykonanie ocieplenia stropu piwnic; e) modernizację instalacji centralnego ogrzewania. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , przedmiary robót wraz z kosztorysem nakładczym, SIWZ. Nie dopuszcza się do składania ofert częściowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i posiadać aprobatę techniczną.Na żadanie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru wykonawca jest zobowiazany do okazania w stosunku dowskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczenstwa , deklaracje zgodnościlub certyfikat zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; b) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych; c) wykonanie ocieplenia stropodachu; d) wykonanie ocieplenia stropu piwnic; e) modernizację instalacji centralnego ogrzewania 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5000.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r-Prawo zamówień publicznych, posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie , uprawnienia oraz potencjał techniczny , a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia ,nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 ustawy ,wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ,że roboty te zostały wykonane należycie. -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, -informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnienia do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. -sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 ustawy ,wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ,że roboty te zostały wykonane należycie. -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, -informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnienia do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. -sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, -informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wykonania zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.poddebice.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W punkcie kasowym Banku Spółdzielczego w Poddębicach znajdującego się w Urzędzie Miejskim w Poddębicach ul. Łódzka 17/21.lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 02.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice pok. 201.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.08.2006.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Rozbiórka budynków w Nadleśnictwie Poddębice z podziałem na dwie części
- Modernizacja źródła ciepła w leśniczówce Niemysłów
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.