To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-04-01
¦widnik: Promocja Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w ¦widniku - dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Numer og³oszenia: 45633 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 29503 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska ¦widnik, ul. Kard. St. Wyszyñskiego 15, 21-040 ¦widnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Promocja Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w ¦widniku - dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 4.1Przedmiotem zamówienia jest : Promocja Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w ¦widniku - dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 4.2Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Wykonanie portalu internetowego dla inwestorów z wersj± mobiln± b)Wykonanie Panoramy Sferycznej terenów inwestycyjnych c)Udzia³ w targach d)Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie e)Przygotowanie spotów promocyjnych f)Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii outdoor g)Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na wielkoformatowych mobilnych telebimach LED h)Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w prasie i)Przygotowanie folderów promocyjnych dla Gminy. j)Dostawa pendrive dla Zamawiaj±cego wg wytycznych Zamawiaj±cego k)Organizacja konferencji z inwestorami bran¿owymi z kraju i zagranicy l)Dostawa notatników A4 m)Dostawa toreb ekologicznych 4.3Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 8 do SIWZ - Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Je¿eli w SOPZ wystêpowa³by opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Rozwi±zania równowa¿ne okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Rozwi±zania te stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe zamawiaj±cy rozumie rozwi±zania zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygadniaj±cych te rozwi±zania..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 73.20.00.00 - Us³ugi doradcze w zakresie badañ i rozwoju 79.00.00.00 - Us³ugi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Promocja Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w ¦widniku - dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: Promocja Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej przy Porcie Lotniczym Lublin w ¦widniku - dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA MEDIALNA - ITM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
GRUPA MEDIALNA - ITM SP. Z O.O.
- Grupa Medialna ITM Sp. z o.o., ul.¦wiêtoduska 10, 20-082 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 372601,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 339480,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 339480,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 553500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy £ubnice na lata 2025-2035 oraz planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy £ubnice
- "Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy £ubnice na lata 2025-2035 oraz planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy £ubnice"
- Us³uga doradztwa w zakresie liczenia ¶ladu wêglowego produktu PGL LP oraz us³uga obliczenia ¶ladu wêglowego wybranej grupy produktów
- ¦wiadczenie us³ugi przeprowadzenia badañ w metodologii CAWI dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Ko³³±taja w Krakowie
- "Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.