Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-25
Bielsko-Biała: Wykonanie robót remontowych, w szczególności malarskich, w obiektach oświaty w Bielsku-Białej, (tj. Szkole Podstawowej nr 3 i Zespole Szkół Ogrodniczych, w Liceum Ogólnokształcącym nr 5, w Zespole Szkół Podstawowo-Gimnazjalnym nr 1).
Numer ogłoszenia: 45811 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych, w szczególności malarskich, w obiektach oświaty w Bielsku-Białej, (tj. Szkole Podstawowej nr 3 i Zespole Szkół Ogrodniczych, w Liceum Ogólnokształcącym nr 5, w Zespole Szkół Podstawowo-Gimnazjalnym nr 1)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych, w szczególności malarskich, w obiektach oświaty w Bielsku-Białej , w szczególności: a) w budynku przy ul. Osuchowskiego 8 ( Szkoła Podstawowa nr 3) - malowanie korytarza na parterze; b) w budynku przy ul. Akademii Umiejętności 1 (Zespół Szkół Ogrodniczych) - malowanie sali gimnastycznej i montaż wentylatorów ściennych oraz malowanie sal lekcyjnych nr 14 i 28 ( z gabinetami); c) w budynku przy ul. Lompy 10 ( Liceum Ogólnokształcące nr 5) - malowanie sali 104, 105, 205, 206, wymiana wykładziny, wymiana lamp; d) w budynku przy ul. Norwida 30 (Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalny nr 1) - remont sali gimnastycznej, tj. malowanie ścian , sufitu z blachy (farbą olejną) , stolarki drzwiowej, renowacja podłogi; Roboty obejmują także uporządkowanie terenu i pomieszczeń po zakończeniu prac..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.31.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczególnych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczególnych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczególnych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczególnych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wprowadza szczególnych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o: - związaniu ofertą przez okres 30 dni; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy ; 2. Dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy ( w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców). Uwaga: Dokumenty należy składać w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcą, tj. powinny posiadać adnotację np. -za zgodność z oryginałem- opatrzoną odręcznym podpisem wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a)co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1)wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2)wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b)co do nieistotnych postanowień umowy, c)co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) co do wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała, Ip. pok. nr 11. Cena (w wersji papierowej ) Część nr1:20.00 zł (brutto)., Część nr 2 i 3: 19,40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała, Ip. pokój nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót remontowych, w szczególności malarskich, w obiektach oświaty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)roboty remontowe w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Osuchowskiego 8. b) roboty remontowe w Zespole Szkół Ogrodniczych, ul. Akademii Umiejętności 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowych, w szczególności malarskich, w obiektach oświaty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Część 2 - obejmuje: roboty remontowe w Liceum Ogólnokształcącym nr 5 przy ul. Lompy 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót remontowych, w szczególności malarskich, w obiektach oświaty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - obejmuje: roboty remontowe w Zespole Szkół Podstawowo-Gimnazjalnym nr 1 przy ul. Norwida 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres gwarancji - 2
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa i montaż zestawu monitorów scenicznych i wzmacniaczy z procesorem zarządzającym i strojeniem systemu
- "Obsługa ratownicza pływalni Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Część 1: Pływalnia "Start" przy ul. Startowej 36 w BB Część 2: Pływalnia "Panorama" przy ul. Marii Konopnickiej 5 w BB
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej (...).
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.