Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Tomaszów Mazowiecki: Dostawa materiałów do remontów cząstkowych nawierzchni dróg
Numer ogłoszenia: 45875 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim , ul. św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat-tomaszowski.pl/subcontent.php?cms_id=80
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontów cząstkowych nawierzchni dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1 1) Emulsja asfaltowa szybkorozpadowa K1-65, będąca przedmiotem zamówienia musi spełniać następujące wymagania: - musi być przeznaczona do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni drogowych, - posiadać aktualną Aprobatę Techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów na podstawie art. 9 ust. 6 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) potwierdzającą, że oferowany materiał spełnia wymagania określone przez zamawiającego, - do każdej odbieranej partii emulsji asfaltowej musi być dołączona deklaracja zgodności z aprobatą techniczną wydaną przez producenta na podstawie art. 8 ust.6 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (DZ. U. Nr 92, poz. 881). 2) Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej koszty związane z transportem i rozładowaniem materiału do zbiornika znajdującego się w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Tomaszowska 31B, 97-217 Lubochnia. Jednorazowa dostawa nie może przekroczyć 15 Mg. 3) Szacowana wielkość zamówienia wynosi do 90 Mg, przy czym 60 Mg to ilości gwarantowane przez Zamawiającego , pozostałe ilość do 30 Mg na prawach opcji w przypadku zwiększonego zapotrzebowania i uzyskania korzystnej ceny jednostkowej za 1 Mg. Zadanie 2 Dostawa grysu bazaltowego płukanego frakcji 2-5 w ilości do 360 (nie mniej niż 355 Mg) do bazy sprzętu w Lubochni , ul. Tomaszowska 31B. Dostawa realizowana będzie w dwóch partiach. Termin realizacji zamówienia i terminy płatności Zadanie 1: 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę w partiach w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 2. Termin wykonania zamówienia : sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie od daty zawarcia umowy do 31.10.2013r. 3. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto Wykonawcy. Zadanie 2: 1. Termin realizacji: Zamówienie realizowane w trzech terminach 1) Do 30.04.2013r - pierwsza dostawa w ilości min. 180 Mg 2) Do 31.05.2013r - druga dostawa w ilości do 180 Mg (nie mniej niż 175 Mg) 2. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00 - Bitum i asfalt 44.11.31.40 - Kamień drogowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadania 1 : Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat wykonał dostawy emulsji asfaltowej w ilości nie mniejszej niż 60 Mg Dla zadania 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat wykonał dostawy grysu bazaltowego w ilości nie mniejszej niż 300 Mg
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia okoliczności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a w szczególności co do terminu realizacji zamówienia oraz jego zakresu rzeczowego. Wymienionymi okolicznościami są w szczególności: 1) okoliczności niezależne od Wykonawcy wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na: a) siłę wyższą, w szczególności wystąpienie klęsk żywiołowych, b) nieprzewidywalne działania władz państwowych 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4) zmiany przedstawicieli stron umowy; 5) dostawa minimalnie większej ilości materiału, której z przyczyn technicznych nie dało się przewidzieć, powodująca konieczność uregulowania wynagrodzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-tomaszowski.pl/site.php?pobierzSiwz2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, ul. św. Antoniego 41,97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, ul. św. Antoniego 41,97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa emulsji asfaltowej (C65B3) do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce na 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do naprawy dróg".
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
- Dostawa kruszyw drogowych oraz usługa równania dróg gminnych w 2025 roku w Gminie Klembów
więcej: Kamień drogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.