To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 45974 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Bydgoszcz: Dostawa wraz z rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej (bitumicznej) na zimno o frakcji uziarnienia od 0-8 mm na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami dla 6 Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24987-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
092364160, ul.
ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 3705717, faks
52 3705740, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej (bitumicznej) na zimno o frakcji uziarnienia od 0-8 mm na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami dla 6 Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW.RDW.5.12c.361.07.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej (bitumicznej) na zimno, o frakcji uziarnienia od 0-8 mm na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami dla 6 Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2017r. 2. Miejsce dostaw masy mineralno - asfaltowej (bitumicznej) na zimno dla poszczególnych Rejonów, w ilościach maksymalnych dla: 2.1 RDW Inowrocław, ul. Budowlana 40 w ilości ogółem 40 Mg, miejsce dostaw: - siedziba RDW Inowrocław, ul. Budowlana 40 w ilości 20 Mg - baza w Mogilnie, ul. Konopnickiej 20 w ilości 20 Mg 2.2 RDW Toruń, ul. Polna 113 w ilości 100 Mg, miejsce dostaw: - baza w m. Młyniec gm. Lubicz w ilości 60 Mg - zaplecze w Toruniu, ul. Polna 113 w ilości 40 Mg 2.3 RDW Tuchola, ul. Przemysłowa 4 w ilości ogółem 95 Mg, miejsce dostaw: - siedziba RDW Tuchola ul. Przemysłowa 4 w ilości 80 Mg - baza w Szubinie, ul. Dworcowa 5 - w ilości 15 Mg 2.4 RDW Wąbrzeźno ul. 1 maja 61 w ilości ogółem 94 Mg, miejsce dostaw: - siedziba RDW Wąbrzeźno ul. 1 Maja 61 w ilości 56 Mg - baza w Brodnicy ul .Wczasowa 40 w ilości 38 Mg 2.5 RDW Włocławek, ul. Chopina 1 w ilości ogółem 90 Mg, miejsce dostaw: - baza we Włocławku ul. Mielęcińska 13 w ilości 60 Mg - baza w Rumiankowie k/Lipna w ilości 30 Mg 2.6 RDW Żołędowo, ul Pałacowa 16 w ilości 120 Mg. 3. Masa bitumiczna na zimno winna spełniać następujące wymagania: 3.1. Frakcja od 0 - 8 mm na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, 3.2. Możliwość wykonania masą remontów cząstkowych dróg kategorii ,,G" i ,,Z" obciążonych ruchem KR-3 w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza od -200C do + 300C, możliwość rozkładania i zagęszczania masy w wybojach, 3.3. Czas składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych masy mineralno asfaltowej bez utraty właściwości fizyczno-chemicznych powinien wynosić 12 m-cy. 4. Zamawiający przewiduje zakup masy w ciągu trwania umowy w miarę zapotrzebowania RDW. Jednorazowe zamówienie masy z dostawą do Rejonu nie będzie mniejsze niż 2 Mg, jakość każdej dostawy musi być udokumentowana stosownym dokumentem (deklaracją zgodności z AT, tp.) 5. Do transportu należy użyć samochodu skrzyniowego umożliwiającego rozładunek ręczny lub użycie wózka widłowego lub innego urządzenia mechanicznego z zachowaniem szczególnie przepisów b.h.p. Koszt transportu i rozładunku ponosi Wykonawca, i należy te koszty wliczyć w cenę oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony materiał w zgrzewnych workach foliowych o minimalne wielkości 15kg, i maksymalnej 25kg ( zgodnie z deklaracją Wykonawcy - kryterium Wielkość opakowań masy mineralno - asfaltowej) 7. Worki które ulegną uszkodzeniu przy rozładunku nie będą przyjęte i zostaną zwrócone Wykonawcy. 8. Na opakowaniach lub etykiecie wyrobu producent powinien umieścić następujące dane: nazwa i adres producenta, data produkcji, nr partii, ilość wyrobu w opakowaniu, warunki magazynowania oraz zgodnie z Atestem Higienicznym PZH na opakowaniu lub etykiecie należy umieścić zalecenia dotyczące ostrożności wg karty bezpieczeństwa producenta wyrobu. 9. Przewidywane ilości wskazane w pkt. 2 są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb. Rzeczywista ilość będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 10. Termin dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego miejsca przez Zamawiającego maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych i minimalnie 3 dni roboczych (zgodnie z deklaracją wykonawcy - kryterium Termin dostawy przedmiotu zamówienia) licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach Strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. 11. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji - o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. 11.1 Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na zwiększeniu ilości dostaw masy w ilości do 50 % Mg w zależności od panujących warunków atmosferycznych przyczyniających się do zwiększenia powierzchni i ilości ubytków w nawierzchni drogi oraz posiadanych środków finansowych. 11.2 Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 11.3 Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 15.12.2016 r. 11.4 O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przez realizacją. 11.5 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 11.6 Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. 11.7 Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. 11.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44113700-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT189189.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 232702.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usuwanie odpadów komunalnych znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych, na terenach stanowiących własność Gminy Bydgoszcz
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Klinicznego Okulistyki na okres 24 miesięcy
- Naprawa systemu do neuronawigacji poprzez wymianę mobilnej kamery Curve
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- (17-25) Dostawa odzieży medycznej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.