eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji na terenie miasta Bydgoszczy zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-04

Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji na terenie miasta Bydgoszczy zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour
Numer ogłoszenia: 46063 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833 , strona internetowa www.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji na terenie miasta Bydgoszczy zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji na terenie miasta Bydgoszczy zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji 71 Tour de Pologne w 2014 roku. Sport jako jeden z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona odbiorców (konsumentów), nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych, jest jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych czy nazw własnych identyfikujących konkretną rzecz bądź miejsce. Skierowanie więc kampanii promocyjnej w stronę jednej z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Polsce, jaką niewątpliwie jest kolarstwo gwarantuje kreowanie pozytywnego wizerunku. Wyścig kolarski Tour de Pologne jest imprezą wchodzącą w cykl kalendarza UCI World Tour 2014 Międzynarodowej Federacji Kolarskiej. Dzięki temu udział w wyścigu biorą najlepsi zawodnicy na świecie walczący o najwyższe cele. Dzięki transmisji na żywo w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu przez 7 dni w tygodniu oczy kibiców będą skierowane na rywalizację najlepszych ekip kolarskich na świecie. Wykonawca, tj. Lang Team Sp. z o.o. świadczyć będzie usługi promocyjne na rzecz Miasta Bydgoszczy używając nazwy BYDGOSZCZ jako stałego i integralnego elementu Miasta Etapowego w ogłoszeniach radiowych, prasowych i telewizyjnych promujących TdP. Wykonawca zobowiąże się również do ekspozycji logo Miasta m.in. na: 1)zamieszczenie przez Organizatora herbu logo Miasta, wraz z aktywnym linkiem do strony Miasta, na oficjalnej stronie internetowej Lang Team poświęconej 71.Tour de Pologne UCI World Tour, 2)promocja Miasta w mediach ogólnopolskich współpracujących z Organizatorem, które otrzymały status Patrona Medialnego, 3)emisja spotu promującego Wyścig oraz trasę z uwzględnieniem Miast etapowych przed każdym filmem wyświetlanym w sieci kin Cinema City - 6 tygodniowa kampania. Dodatkowo emisja spotu w holach kin na ekranach plazmowych, 4)miesięczna kampania billboardowa promująca 71. Tour de Pologne z uwzględnieniem Miast etapowych na ekranach Cityboard Media w ilości minimum 100 sztuk billboardów o wymiarach 6x3 m w największych miastach Polski, 5)promocji Miasta w mediach regionalnych współpracujących z Organizatorem, które otrzymały status Partnera Medialnego, 6)umieszczenie nazwy Miasta etapowego na przygotowanych i wyprodukowanych przez Organizatora materiałach reklamowo-promocyjnych 71. Tour de Pologne, w tym na/w; oficjalnych folderach 71. Tour de Pologne, plakatach, identyfikatorach, oficjalnych mapach trasy 71. Tour de Pologne, mapach danego etapu, 7)umieszczenie w folderze wydanym z okazji 71. Tour de Pologne UCI World Tour informacji o Mieście wraz z dwoma zdjęciami, 8) umieszczenie herbu lub logotypu Miasta na bramie Mety danego etapu 71. Tour de Pologne. Brama i grafiki na bramę zostaną wyprodukowane przez Organizatora, 9) umieszczenie herbu lub logotypu Miasta na ekranie do wywiadów, 10)umieszczenie herbu lub logotypu Miasta na słupie reklamowym ustawionym w miasteczku sponsorskim na powierzchni w kształcie kwadratu o wymiarach 1.71 m x 1.71 m, 11)umożliwienie Miastu ustawienia na danym etapie wyścigu balonów reklamowych (do wysokości 4,3 m) z herbem/nazwą Miasta etapowego na rundzie końcowej. Korzyści wynikające ze współpracy z organizatorem, który posiada prawa do organizacji kolarskiej imprezy z całą pewnością będą budowały pozytywny wizerunek Miasta, gdyż Marketing sportowy to najskuteczniejszy sposób komunikowania się z rynkiem. Daje on w tym wypadku możliwość bezpośredniego powiązania wizerunku Marki - Bydgoszcz z emocjami sportowymi. W związku z jw. Miasto Bydgoszcz widząc ogromną siłę oddziaływania 71. TourdePologne postanowiło promować wizerunek Miasta poprzez organizację zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour, i oczekuje od Wykonawcy wykorzystania tych narzędzi marketingowych, które przyczynią się do budowania wizerunku Miasta nowoczesnego, rozwijającego się i zachęcającego do przyjazdu w charakterze turystycznym, bądź biznesowym. Miasto potrzebuje takich samych działań promocyjnych jak każdy produkt, ponieważ są postrzegane jak duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001 nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a i b uPzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Lang Team Sp. z o.o., ul. Pachnąca 81, 02-792 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.