To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji na terenie miasta Bydgoszczy zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour
Numer ogłoszenia: 95246 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46063 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji na terenie miasta Bydgoszczy zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji na terenie miasta Bydgoszczy zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lang Team Sp. z o.o., ul. Pachnąca 81, 02-792 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 540000,00
Oferta z najniższą ceną: 540000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 540000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy podczas organizacji 71 Tour de Pologne w 2014 roku. Sport jako jeden z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona odbiorców (konsumentów), nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych, jest jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych czy nazw własnych identyfikujących konkretną rzecz bądź miejsce. Skierowanie więc kampanii promocyjnej w stronę jednej z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Polsce, jaką niewątpliwie jest kolarstwo gwarantuje kreowanie pozytywnego wizerunku. Wyścig kolarski Tour de Pologne jest imprezą wchodzącą w cykl kalendarza UCI World Tour 2014 Międzynarodowej Federacji Kolarskiej. Dzięki temu udział w wyścigu biorą najlepsi zawodnicy na świecie walczący o najwyższe cele. Dzięki transmisji na żywo w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu przez 7 dni w tygodniu oczy kibiców będą skierowane na rywalizację najlepszych ekip kolarskich na świecie. Wykonawca, tj. Lang Team Sp. z o.o. świadczyć będzie usługi promocyjne na rzecz Miasta Bydgoszczy używając nazwy BYDGOSZCZ jako stałego i integralnego elementu Miasta Etapowego w ogłoszeniach radiowych, prasowych i telewizyjnych promujących TdP. Wykonawca zobowiąże się również do ekspozycji logo Miasta m.in. na: 1)zamieszczenie przez Organizatora herbu logo Miasta, wraz z aktywnym linkiem do strony Miasta, na oficjalnej stronie internetowej Lang Team poświęconej 71.Tour de Pologne UCI World Tour, 2)promocja Miasta w mediach ogólnopolskich współpracujących z Organizatorem, które otrzymały status Patrona Medialnego, 3)emisja spotu promującego Wyścig oraz trasę z uwzględnieniem Miast etapowych przed każdym filmem wyświetlanym w sieci kin Cinema City - 6 tygodniowa kampania. Dodatkowo emisja spotu w holach kin na ekranach plazmowych, 4)miesięczna kampania billboardowa promująca 71. Tour de Pologne z uwzględnieniem Miast etapowych na ekranach Cityboard Media w ilości minimum 100 sztuk billboardów o wymiarach 6x3 m w największych miastach Polski, 5)promocji Miasta w mediach regionalnych współpracujących z Organizatorem, które otrzymały status Partnera Medialnego, 6)umieszczenie nazwy Miasta etapowego na przygotowanych i wyprodukowanych przez Organizatora materiałach reklamowo-promocyjnych 71. Tour de Pologne, w tym na/w; oficjalnych folderach 71. Tour de Pologne, plakatach, identyfikatorach, oficjalnych mapach trasy 71. Tour de Pologne, mapach danego etapu, 7)umieszczenie w folderze wydanym z okazji 71. Tour de Pologne UCI World Tour informacji o Mieście wraz z dwoma zdjęciami, 8) umieszczenie herbu lub logotypu Miasta na bramie Mety danego etapu 71. Tour de Pologne. Brama i grafiki na bramę zostaną wyprodukowane przez Organizatora, 9) umieszczenie herbu lub logotypu Miasta na ekranie do wywiadów, 10)umieszczenie herbu lub logotypu Miasta na słupie reklamowym ustawionym w miasteczku sponsorskim na powierzchni w kształcie kwadratu o wymiarach 1.71 m x 1.71 m, 11)umożliwienie Miastu ustawienia na danym etapie wyścigu balonów reklamowych (do wysokości 4,3 m) z herbem/nazwą Miasta etapowego na rundzie końcowej. Korzyści wynikające ze współpracy z organizatorem, który posiada prawa do organizacji kolarskiej imprezy z całą pewnością będą budowały pozytywny wizerunek Miasta, gdyż Marketing sportowy to najskuteczniejszy sposób komunikowania się z rynkiem. Daje on w tym wypadku możliwość bezpośredniego powiązania wizerunku Marki - Bydgoszcz z emocjami sportowymi. W związku z jw. Miasto Bydgoszcz widząc ogromną siłę oddziaływania 71. TourdePologne postanowiło promować wizerunek Miasta poprzez organizację zakończenia I Etapu 71. Tour de Pologne UCI World Tour, i oczekuje od Wykonawcy wykorzystania tych narzędzi marketingowych, które przyczynią się do budowania wizerunku Miasta nowoczesnego, rozwijającego się i zachęcającego do przyjazdu w charakterze turystycznym, bądź biznesowym. Miasto potrzebuje takich samych działań promocyjnych jak każdy produkt, ponieważ są postrzegane jak duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001 nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a i b uPzp.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.