Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Dzierżoniów: Pełnienie nadzoru archeologicznego oraz inwestorskiego nad robotami budowlanymi (3 branże) związanymi z realizacją zadania p.n.: Remont zabytkowego Ratusza Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach realizacji projektu przewidzianego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Priorytet nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców.
Numer ogłoszenia: 46065 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, faks 074 6450801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru archeologicznego oraz inwestorskiego nad robotami budowlanymi (3 branże) związanymi z realizacją zadania p.n.: Remont zabytkowego Ratusza Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach realizacji projektu przewidzianego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Priorytet nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru archeologicznego oraz inwestorskiego nad robotami budowlanymi (3branże) związanymi z realizacją projektu p.n.: Remont zabytkowego Ratusza Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach realizacji projektu przewidzianego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Priorytet nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Dokumentacja przetargowa dotycząca robót budowlanych, nad którymi ma być pełniony nadzór inwestorski została opublikowana na stronie internetowej: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/przetargi_inwestycje/ratusz_rb Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- ilość części 4 Niniejsze zamówienie składa się z n/w części: Części I- nadzór w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Części II- nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Części III- nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Część IV- nadzór archeologiczny, przeprowadzenie prac archeologicznych i wykonanie badań podczas robót ziemnych. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia: 1.Części I- nadzór w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Nadzór obejmuje pełnienie obowiązków nad robotami w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej obejmującej: 1)Remont elewacji budynku Ratusza, biblioteki i wieży ratuszowej. 2)Remont konstrukcji więźby dachowej, lukarn oraz wymiany pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, w tym rynny i rury spustowe. 3)Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych. 4)Remont fosy doświetlającej okna piwniczne. 5)Budowę w pasażu obiektów usługowych . 6)Montaż aluminiowych masztów flagowych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w n/w dokumentacji: a)Projekt budowlany remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego. b)Projekt wykonawczy remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego. c)Projekt wykonawczy remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego - Tom 2 uzupełnienie. d)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - remont elewacji i pokrycia dachu wraz z dobudową ciągu handlowego Urzędu Miasta w Dzierżoniowie. 2. Części II- nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Nadzór obejmuje pełnienie obowiązków nad robotami w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych obejmującej: 1)Wykonanie iluminacji budynku Ratusza, biblioteki i Wieży ratuszowej, 2)Wymianę instalacji odgromowej, 3)Wykonanie instalacji podgrzewania rynien, 4)Wykonania instalacji elektrycznej wewnętrznych w budynku usługowym oraz przyłącza energetycznego do tego budynku, 5)Wykonanie zasilania elektrycznego przebudowywanego systemu grzewczego. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony n/w dokumentacji: a)Projekt budowlany remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego. b)Projekt wykonawczy remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego. c)Projekt wykonawczy remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego - instalacje elektryczne. d)Projekt podgrzewania rynien budynku Ratusza i biblioteki wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. e)Projekt budowlano-wykonawczy - instalacja centralnego ogrzewania - przebudowa wewnętrznej instalacji C.O. w budynku MPBP - branża elektryczna. f)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne. g)Szczegółowa specyfikacja techniczna - węzeł cieplny dla budowy instalacji elektrycznych modernizowanego systemu grzewczego w budynku MPBP. 3.Części III- nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Nadzór obejmuje pełnienie obowiązków nad robotami w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 1)Wykonanie instalacji wewnętrznych wod. - kan. w obiektach usługowych. 2)Wykonanie przyłącza wod. - kan. do obiektów usługowych. 3)Podłączenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej. 4)Wymianę instalacji C.O. w bibliotece wraz z jej podłączeniem do węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku Urzędu. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony n/w dokumentacji: a)Projekt budowlany remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego. b)Projekt wykonawczy remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego. c)Projekt budowlany remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego - część sanitarna - przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej. d)Projekt wykonawczy remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego - budynki usługowe - część sanitarna + zmiana opisu technicznego w zakresie odprowadzenia wód deszczowych z pasażu. e)Projekt budowlany - instalacja centralnego ogrzewania - przebudowa wewnętrznej instalacji C.O. w budynku MPBP. f)Projekt wykonawczy - instalacja centralnego ogrzewania - przebudowa wewnętrznej instalacji C.O. w budynku MPBP. g)Specyfikacje techniczne wykonania robót remontu elewacji budynku Urzędu Miasta, biblioteki oraz wieży ratuszowej wraz z projektem zabudowy pasażu usługowego - część sanitarna. h)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej. i)Specyfikacja techniczna - instalacja centralnego ogrzewania - przebudowa wewnętrznej instalacji C.O. w budynku MPBP. Zakres pełnienia nadzorów inwestorskich w poszczególnych specjalnościach obejmuje obowiązki i prawa określone w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 243 poz.1623) jak również uczestniczenie w radach budowy zwoływanych przez Zamawiającego, a odbywających się raz w tygodniu oraz w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i ich sprawdzanie oraz potwierdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej. 4.Część IV- nadzór archeologiczny, przeprowadzenie prac archeologicznych i wykonanie badań podczas robót ziemnych Nadzór archeologiczny obejmuje: 1)wykonanie programu prac i badań archeologicznych wraz z jego przyjęciem przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Zamkowej 3. 2)wystąpienie z wnioskiem do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Zamkowej 3 o wydanie decyzji pozwolenia na prowadzenie prac archeologicznych. 3)Uzyskanie w terminie do 30.04.2012r. decyzji, o której mowa w pkt. 2 i jej odbiór. 4)pełnienie funkcji inspektora nadzoru archeologicznego oraz prowadzenie prac archeologicznych w tym wykonanie badań i niezbędnej dokumentacji podczas wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych, robót ziemnych związanych z wykonywaniem izolacji ścian fundamentowych i budową infrastruktury technicznej przy zabytku zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie prac archeologicznych i w pozwoleniu na prowadzenie prac archeologicznych wydanym przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Zamkowej 3. 5)Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011 Nr 165 poz. 987). 6)zapoznanie się z terenem budowy. 7)dokładne zapoznanie się z projektami budowlanymi i wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą robót budowlanych. 8)współpraca z kierownikiem budowy i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 9)dokonywanie wpisów w dzienniku budowy z pobytu na budowie, 10)nadzór wykonywanych wykopów głębokich oraz kontrola profilu tych wykopów w celu ustalenia stratygrafii terenu, ewentualnie warstw kulturowych i osadniczych, ruchomych i nieruchomych obiektów archeologicznych, 11)udzielanie wskazówek Wykonawcy robót budowlanych w zakresie sposobu prowadzenia prac ziemnych, celem uniknięcia dewastacji odkrywanych zabytków archeologicznych, 12)sporządzenie pisemnych sprawozdań (częściowego i końcowego), tj. dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentacją fotograficzną, z przebiegu nadzoru archeologicznego w 2 egzemplarzach i przedkładanie ich Zamawiającemu, załączając do faktur za sprawowanie nadzoru archeologicznego. W związku z tym, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem przewidziany jest do dofinansowania ze środków unijnych, Wykonawca zobowiązuje się do stosowania loga Unii Europejskiej oraz zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, we wszystkich dokumentach rozliczeniowych (np.: protokoły i inne) jak również w korespondencji związanej z realizacją przedmiotowej inwestycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Części I- nadzór w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Dokument: wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osobę, która będzie nadzorować roboty budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej z co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w ww. specjalnościach posiadają wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia 2.Części II- nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Dokument: wykazać w załączniku nr 10 do SIWZ osobę, która będzie nadzorować roboty budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w ww. specjalnościach posiadają wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 10 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia 3.Części III- nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Dokument: wykazać w załączniku nr 15 do SIWZ osobę, która będzie nadzorować roboty budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków potwierdzoną przez konserwatora zabytków wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w ww. specjalnościach posiadają wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 15 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia 4.Część IV- nadzór archeologiczny, przeprowadzenie prac archeologicznych i wykonanie badań podczas robót ziemnych Dokument: wykazać w załączniku nr 20 do SIWZ osobę, która posiada uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, określone w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011 nr 165 poz. 987) tj. dysponuje osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 2 letnią praktykę zawodową w zakresie badań archeologicznych - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 20 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy: 1) W zakresie terminu: - w przypadku wprowadzenia aneksu wydłużającego termin wykonania robót budowlanych nastąpi zmiana terminu wykonania zamówienia. 2) W zakresie terminu i wynagrodzenia: a) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, c) z powodu niewykonania na wniosek Zamawiającego części robót budowlanych objętych nadzorem. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/przetargi_inwestycje
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Remont zabytkowego Ratusza Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach realizacji projektu przewidzianego do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Priorytet nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów z podziałem na części: Cz. I Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego oraz Cz. II Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego.
- Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38 w celu zapewnienia dostępności i dostosowania do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa zespołu mieszkaniowego w zabudowie grupowej składającego się z 23 dwukondygnacyjnych segmentów i parterowego łącznika
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie wybranych branż w trakcie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 230 na odcinku od obwodnicy Pelplina do m. Rajkowy
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia pn.: "Zwiększenie efektywności systemów zaopatrzenia w wodę i optymalizacja zużycia wody w Gminie Wiśniowa."
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: "Modernizacja i rozwój systemu zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Zaleszany"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
więcej: Usługi archeologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.