Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Warszawa: Druk i dostawa 9 publikacji naukowych oraz 2 numerów biuletynu informacyjnego
Numer ogłoszenia: 462836 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych , ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5267511, faks 022 5367514.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipiss.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa 9 publikacji naukowych oraz 2 numerów biuletynu informacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Druk i oprawa oraz dostawa 9 publikacji naukowych do siedziby zamawiającego. Wymagania techniczne dla wszystkich 9 publikacji. Zostanie nadany nr ISBN a) Nakład: 500 egz. każda publikacja b) Format: 235x165 cm c) Kolor środka 1+1, papier 80 g d) Kolor okładki 4+1+folia matowa + lakier UV punktowo, karton 250 g e) Oprawa miękka klejona f) Cromalin g) Projekt okładki przygotowany i dostarczony przez IPiSS i środek przygotowane i dostarczone przez IPiSS h) Termin realizacji zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy projektu okładki oraz środka. 1) Raport końcowy zawierający wyniki prognozy zatrudnienia w kraju według grup zawodów do 2020 r. (raport 6) - 400 str. +- 10str 2) Raport końcowy zawierający wyniki prognozy zatrudnienia w kraju według grup zawodów i obszarów statystycznych NUTSII do 2020 r. (raport 7) 410 str. +-10 str. 3) Suplement 1 do raportu I - Prognozowanie zatrudnienia według zawodów - dorobek teoretyczny i wdrożeniowy. Świat i Polska - str. 260 +-10 str. 4) Suplement 2 do raportu I - Prognozowanie zatrudnienia według zawodów - dorobek teoretyczny i wdrożeniowy. Świat i Polska str. 102 +-10 str. 5) Suplement 3 do raportu I - Prognozowanie zatrudnienia według zawodów - dorobek teoretyczny i wdrożeniowy. Świat i Polska str. 140 +-10 str. 6) Suplement 4 do raportu I - Prognozowanie zatrudnienia według zawodów - dorobek teoretyczny i wdrożeniowy. Świat i Polska str. 168 +-10 str. 7) Raport z pilotażowej prognozy rynku pracy województwa łódzkiego str. 414 +- 10 str. 8) Raport końcowy zawierający wyniki prognozy zatrudnienia w kraju według grup zawodów i sektorów do 2020 r. (raport 8) około str. 300 (zamawiający wskazuje, iż liczba stron nie przekroczy 350) . 9) Raport końcowy zawierający syntetyczne wyniki i wnioski z prognoz zatrudnienia według grup zawodów do 2020 r. w ujęciu globalnym (raport 9) około str. 350 (zamawiający wskazuje, iż liczba stron nie przekroczy 400) 2. Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego 2 części biuletynu. Wymagania techniczne dla obydwu numerów. Nie będzie numeru ISBN oraz ISNN a) Nakład każdego numeru 1000 egzemplarzy b) Format: 250x176 cm c) Kolor środka: 4plus4, papier: kreda 130 g d) Kolor okładki 4plus4 plus folia matowa plus lakier UV punktowo, kreda 200 g. e) Oprawa zeszytowa f) Cromalin g) Projekt okładki i treść każdego nr biuletynu przygotowane i dostarczone przez Zamawiającego w formie elektronicznej przez IPiSS h) Termin realizacji zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy projektu okładki oraz środka. 1) Druk i dostawa publikacji biuletynu nr 10 str. 8 oraz okładka 2) Druk dostawa publikacji podwójnego nr biuletynu nr 11,12 łącznie w jednej publikacji str. 56 oraz okładka.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w wielkości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczą usług odpowiadających rodzajowi zamówieniu podstawowemu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali: co najmniej 3 zamówienia, którego przedmiotem był druk i oprawa publikacji o liczbie co najmniej 200 stron wraz z ich dostawą, i o nakładzie nie mniejszym niż 200 egzemplarzy o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł brutto każda (jeżeli umowa została zawarta w walucie innej niż polski złoty przeliczenia należy dokonać zgodnie ze średnim kursem waluty Narodowego Banku Polskiego z dnia wykonania zamówienia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. 3) konieczne stanie się przedłużenie terminu realizacji zamówienia w stosunku do pierwotnie planowanego na skutek działań, za które nie ponosi winy wykonawca. O konieczności zmiany terminu wykonawca powiadomi zamawiającego na co najmniej dwa tygodnie przed zakończeniem terminu realizacji zamówienia. Zamawiający przedłuży okres realizacji jedynie o czas w którym niemożliwa był realizacja usługi. Decyzja w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia należy do zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipiss.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS)
ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa
tel./fax (022) 53 67 511, 53 67 514.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS) ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w związku z realizacją projektu partnerskiego IPiSS i Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich pt. Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku (SCW) w GUM Warszawa i ŚKL GUM Kielce
- Wydanie 7 monografii naukowych
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji wpisanych do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Usługa wydruku broszury na potrzeby operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.