eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZamówienie uzupełniające do zadania podstawowego Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkachod km 329+800 do km 333+620

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Lublin: Zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620
Numer ogłoszenia: 463688 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232981 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi krajowej Nr 19 Konopnica - Sobieszczany od km 319+423 do km 336+420 w odcinkach: od km 329+800 do km 333+620.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232985,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288244,83

  • Oferta z najniższą ceną: 288244,83 / Oferta z najwyższą ceną: 288244,83

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły 3 lata umowa została zawarta w dniu 02.08.2013r., zamówienie uzupełniające udzielono wykonawcy zamówienia podstawowego tj. firmie: SKANSKA S.A ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego i uzupełniającego to 6 011 685,24zł netto w tym wartość przewidywanego zamówienia uzupełniającego, to kwota 2 003 895,08zł netto. Wartość robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia uzupełniającego wynikająca z kosztorysu inwestorskiego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty przewidzianej na zamówienie uzupełniające w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe( te same kody CPV i SST) i dotyczą tego samego obiektu tj. drogi krajowej nr 19 odc. Konopnica - Kraśnik. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wobec tego zostały wyczerpane wszystkie przesłanki dla zamówień uzupełniających określone w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wniosek o udzielenie zamówienia jest zasadny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.