Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Gdańsk: ZP/07/2012 Opracowanie oraz wykonanie i montaż sześciu dotykowych makiet z brązu dla osób niewidomych, które wejdą w skład wystawy historycznej Wehikuł Czasu - Człowiek i Pocisk w Centrum Hewelianum
Numer ogłoszenia: 46472 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk , ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/07/2012 Opracowanie oraz wykonanie i montaż sześciu dotykowych makiet z brązu dla osób niewidomych, które wejdą w skład wystawy historycznej Wehikuł Czasu - Człowiek i Pocisk w Centrum Hewelianum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie oraz wykonanie i montaż sześciu dotykowych makiet z brązu dla osób niewidomych, które wejdą w skład wystawy historycznej Wehikuł Czasu - Człowiek i Pocisk w Centrum Hewelianum (pięciu makiet wiszących i jednej makiety stojącej). 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 92312000-1 (Usługi artystyczne), 92312230-2 (Usługi świadczone przez rzeźbiarzy)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.P.z.p., stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00-1, 92.31.22.30-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać spełnienie tego warunku składając oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzech rzeźb z brązu (pomniki, makiety obiektów historycznych itp.), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. Do wykazu można dołączyć zdjęcia wykonanych rzeźb. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają warunek, z tym zastrzeżeniem, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać spełnienie tego warunku składając oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać dysponowanie: przynajmniej jedną osobą posiadającą dyplom krajowej lub zagranicznej wyższej szkoły sztuk plastycznych, wydziałów plastycznych innych uczelni krajowych lub zagranicznych lub wydziałów architektury uczelni krajowych i zagranicznych, która wykonała przynajmniej trzy rzeźby z brązu (pomniki, makiety obiektów historycznych itp.); przynajmniej jedną osobą specjalizującą się w dziedzinie tyflografiki, rozumianej jako wypukła grafika dla osób niewidomych, wykonana i zredagowana w sposób umożliwiający odczytanie dotykiem przekazywanej grafiką informacji, która uczestniczyła w realizacji przynajmniej jednego zadania podobnego do przedmiotu zamówienia (makiety, mapy, diagramy, modele, pomoce dydaktyczne dla osób niewidomych itp.), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają warunek, z tym zastrzeżeniem, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać, spełnienie tego warunku składając oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
projekt realizacyjny jednej z makiet, tj. płaskorzeźby - portretu Jana Heweliusza, objętej niniejszym postępowaniem (w formie załączników do Formularza oferty opracowanych samodzielnie przez Wykonawcę). Załącznik do oferty powinien zawierać wstępny projekt realizacyjny jednej z makiet, tj. płaskorzeźby - portretu Jana Heweliusza, składający się z: a) 2 - 3 plansz poglądowych przedstawiających zwymiarowane rzuty i widoki, założenia rzeźbiarskie płaskorzeźby, wskazanie miejsca umieszczenia napisów; b) wizualizację 3D płaskorzeźby wykonaną w programie komputerowym 3D (np. SketchUp) obrazującą w sposób czytelny idee i rozwiązania projektu oraz pozwalającą na obejrzenie płaskorzeźby z każdej perspektywy; c) opisu idei i głównych założeń projektowych; d) propozycji harmonogramu rzeczowo - finansowego uwzględniającego określone przez Zamawiającego etapy realizacji zamówienia; e) informacji o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom lub o braku takiego zamiaru oraz wskazanie tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Do części drukowanej (format A4) należy dołączyć płytę CD w 1 egzemplarzu, na której zamieszczona zostanie część opisowa i graficzna projektu, w tym wizualizacja 3D.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jako obowiązkowy dokument należy dołączyć aktualny odpis z działalności gospodarczej - w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę lub pełnomocnictwo, posiadają uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Funkcjonalno-artystyczne - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu umowy, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zostały zawarte w Załączniku nr 7 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy (wzór umowy). 16.2. Zmiana treści zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą, na podstawie art. 144 u.P.z.p., może nastąpić w niżej wymienionych przypadkach: 16.2.1. zastosowania materiałów i rozwiązań technicznych i technologicznych nowocześniejszych od zaproponowanych w Ofercie, które wypełnią oczekiwania co do przedmiotu umowy wyrażone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ); 16.2.2. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 16.2.3. z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi czy okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 16.2.4. zmiany wynagrodzenia: w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części prac, w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części prac, w przypadku zmiany stawek obowiązujących podatków, w szczególności podatku od towarów i Usług (VAT). 16.3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hewelianum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk
ul. Gradowa 6,
80-802 Gdańsk,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie sal multimedialnych w obiekcie byłego Dworca PKP w Leśnej w ramach projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary-Gmina Leśna" - II postępowanie
- Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół w Kostomłotach Drugich w ramach projektu ........
- Najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP I
więcej: Usługi artystyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.