Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890011550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastów Śląskich 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ksiaz.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-003c8002-bf92-4116-b620-e94416e75df6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, w tym
składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 roku poz. 344). Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez
Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade S. A., zwana dalej „Platformą”. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez
Wykonawcę jest bezpłatne.
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/03/02/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu.
2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i oddanie w najem kompletnego elektronicznego systemu zwiedzania wraz z akcesoriami. Głównymi składnikami usługi są:
a) oddanie Zamawiającemu do używania (w najem) w okresie od 1 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r. elektronicznego systemu zwiedzania obejmującego wymaganą liczbę audioprzewodników z wyzwalaniem automatycznym oraz niezbędnymi akcesoriami i sprzętami wymienionymi w niniejszym dokumencie (system),
b) wyposażenie Systemu w szafy do dezynfekcji audioprzewodników, które będą wyposażone w wirusobójcze lampy UV-C w ilości pozwalającej na stałe ładowanie 100% przekazanego sprzętu oraz pojemniki do dezynfekcji słuchawek, które będą wewnątrz utrzymywały podwyższoną temperaturę, w ilości minimum 4 sztuk,
c) wgranie dostarczonych przez Zamawiającego ścieżek zwiedzania do audioprzewodników:
I. ścieżka podstawowa w języku polskim,
II. ścieżka gwiazdorska w języku polskim,
III. ścieżka rodzinna w języku polskim,
IV. ścieżka skrócona obowiązująca podczas Letniego Festiwalu Tajemnic
w języku polskim,
V. ścieżka skrócona obowiązująca podczas Letniego Festiwalu Tajemnic
w języku angielskim,
VI. ścieżki obcojęzyczne oparte na ścieżce podstawowej (angielski, niemiecki, czeski, ukraiński, hiszpański, węgierski, włoski, francuski oraz Polski Język Migowy (PJM),
VII. ścieżka trasy podziemnej podstawowa w języku polskim,
VIII. ścieżka trasy podziemnej w wersjach językowych (angielski, niemiecki, czeski, ukraiński, hiszpański, węgierski, włoski, francuski oraz Polski Język Migowy (PJM), w tym wgranie ścieżki PJM na filmy wyświetlane
w podziemiach),
IX. ścieżka podstawowa skrócona (wyłączenie zwiedzania 3 p. Zamku, treści dodatkowych na wystawie Książ od Kuchni oraz kompleksu Sali balowej dla zwiedzających rozpoczynających zwiedzanie na 1h przed zamknięciem Zamku) w języku polskim oraz wersjach obcojęzycznych (angielski, niemiecki, czeski, ukraiński, hiszpański, węgierski, włoski, francuski oraz Polski Język Migowy (PJM).
d) serwis Systemu w okresie najmu, w tym dokonywanie koniecznych napraw
i cykliczna dostawa elementów eksploatacyjnych,
e) utrzymywanie w okresie najmu Systemu zwiedzania gotowości do czasowego zwiększenia liczby audioprzewodników oddanych Zamawiającemu do używania o następujące ilości:
I. w sezonie wysokim(od 1 kwietnia do 31 października) - o nie mniej niż 200 i nie więcej niż 800 dodatkowych egzemplarzy w jednym czasie,
II. w sezonie niskim (od 1 listopada do 31 marca) - o nie mniej niż 100 i nie więcej niż 200 dodatkowych egzemplarzy w jednym czasie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia w czasie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy w związku z potrzebą zmiany trasy zwiedzania zajdzie potrzeba dokonywania aktualizacji scenariusza zwiedzania
i nagranych ścieżek dźwiękowych przeznaczonych do zwiedzania (prawo opcji). Uprawnienie Zamawiającego do żądania wykonania aktualizacji nagrań polega na prawie do zgłoszenia maksymalnie 3 razy w czasie obowiązywania umowy żądania wykonania dodatkowych nagrań do audioprzewodników przy uwzględnieniu następujących obowiązków i ograniczeń:
a) Każdorazowo dodatkowe zlecenie może dotyczyć nagrań o łącznej długości nieprzekraczającej 45 min w polskiej wersji językowej,
b) Dodatkowe zlecenie zobowiązywać będzie do wykonania nagrań
w następujących wersjach językowych; angielski, niemiecki, czeski, ukraiński, hiszpański, węgierski, włoski, francuski oraz Polski Język Migowy (PJM),
c) Dodatkowe zlecenie wykonane zostanie na warunkach określonych w Umowie.
d) Uruchomienie prawa opcji nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, w którym Zamawiający określi szczegółowe zmiany, jakie należy wprowadzić do scenariusza zwiedzania wraz z wymogami dotyczącymi treści nowych nagrań i czasem zlecanego nagrania w polskiej wersji językowej. Sporządzony przez Wykonawcę tekst narracji wymagać będzie akceptacji Zamawiającego.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
32583000-3 - Nośniki danych i głosu
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
92312000-1 - Usługi artystyczne
92110000-5 - Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi
79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia w czasie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy w związku z potrzebą zmiany trasy zwiedzania zajdzie potrzeba dokonywania aktualizacji scenariusza zwiedzaniai nagranych ścieżek dźwiękowych przeznaczonych do zwiedzania (prawo opcji). Uprawnienie Zamawiającego do żądania wykonania aktualizacji nagrań polega na prawie do zgłoszenia maksymalnie 3 razy w czasie obowiązywania umowy żądania wykonania dodatkowych nagrań do audioprzewodników przy uwzględnieniu następujących obowiązków i ograniczeń:
a) Każdorazowo dodatkowe zlecenie może dotyczyć nagrań o łącznej długości nieprzekraczającej 45 min w polskiej wersji językowej,
b) Dodatkowe zlecenie zobowiązywać będzie do wykonania nagrań
w następujących wersjach językowych; angielski, niemiecki, czeski, ukraiński, hiszpański, węgierski, włoski, francuski oraz Polski Język Migowy (PJM),
c) Dodatkowe zlecenie wykonane zostanie na warunkach określonych w Umowie.
d) Uruchomienie prawa opcji nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, w którym Zamawiający określi szczegółowe zmiany, jakie należy wprowadzić do scenariusza zwiedzania wraz z wymogami dotyczącymi treści nowych nagrań i czasem zlecanego nagrania w polskiej wersji językowej. Sporządzony przez Wykonawcę tekst narracji wymagać będzie akceptacji Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wprowadzenia zmian w treści nagrań w języku polskim i w językach obcych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas serwisowania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże i zapewni uczestniczenie w wykonaniu zamówienia osób posiadających następujące kwalifikacje i przygotowanie zawodowe:
a) Scenarzysta – co najmniej 1 osoba:
Osoba posiadająca wykształcenie wyższe z jednej z następujących dziedzin:
scenariopisarstwo, historia, historia sztuki, etnologia, kulturoznawstwo, która
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia przez ten podmiot działalności jest krótszy – w tym okresie, autorsko zrealizowała co najmniej pięć (5) scenariuszy do audioprzewodników o długości nie krótszej niż 60 minut na wystawy historyczne,
b) Inżynier dźwięku – co najmniej 1 osoba:
Osoba posiadająca doświadczenie w udźwiękawianiu ścieżek lektorskich, która
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia przez ten podmiot działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowała nagrania audio
w postaci lektora oraz efektów dźwiękowych synchronicznych
i niesynchronicznych oraz kompozycji muzyki i ciszy do co najmniej pięciu projektów.
c) Tłumacze – co najmniej po jednej osobie z każdego języka, niemiecki, angielski,
czeski i ukraiński, węgierski, hiszpański, włoski, francuski i PJM - przy czym wymaga się, aby były to osoby, dla których język tłumaczenia jest ich ojczystym i w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia przez ten podmiot działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowały co najmniej trzy tłumaczenia o tematyce historycznej, które były przeznaczone do nagrania lektorskiego.
5. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków dokonana będzie według zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń
i dokumentów.
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 Nr 50, poz. 331 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a – c SWZ, sporządzony na Załączniku Nr 4 do SWZ, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych).
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń
i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają
w szczególności przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii
z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9 000,00 (słownie: dziewięć tysięcy złotych00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:
1) w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego numer:
mBank S.A. Oddział Wałbrzych 85 1140 2091 0000 2199 5000 1001
z dopiskiem: „Wadium - Najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie zapisami umowy i treścią SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
- "KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3464 D w Starych Bogaczowicach
- Ukwiecenie miasta Wałbrzycha
- Remont dachu budynku Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
- Dostawa wyposażenia Żłobka Miejskiego w Łazach. Postępowanie 2
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP I
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
- Świadczenie usług tłumaczeń lub korekty przygotowywanych do publikacji prac naukowych w anglojęzycznych czasopismach z listy punktowanej IF dla Katedry Biotechnologii w Ochronie Środowiska UWM.
- "Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.