Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Choszczno: Dostawa artykułów biurowych niezbędnych do realizacji projektu pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214-12-00
Numer ogłoszenia: 465074 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Choszcznie , ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 748 89 31, faks 95 748 89 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spow.choszczno.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych niezbędnych do realizacji projektu pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214-12-00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów biurowych niezbędnych do realizacji projektu pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-21412-00. Ilekroć w SIWZ jest mowa o: - projekcie - należy przez to rozumieć projekt pn. Świadczenie usług edukacyjnych, wyrównawczych, specjalistycznych oraz zajęć indywidualnych z doradztwa zawodowego w ramach projektu pn.Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński, Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-21412-00, - wniosku - należy przez to rozumieć wniosek nr WND- POKL.09.01.02-32-214-12 złożony przez Powiat Choszczeński pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński, nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214-12-00, - harmonogramie realizacji projektu - należy przez to rozumieć harmonogram realizacji projektu pn Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński, nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214-12-00. Artykuły biurowe wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ należy dostarczyć do siedziby Zespołu Szkół Nr 1 w Choszcznie, ul. B. Chrobrego 31A, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem Projektu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 5.000 zł brutto. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 5.000 zł brutto. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 5.000 zł brutto. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 5.000 zł brutto. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 5.000 zł brutto. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
21.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra zawartej przez Powiat Choszczeński nr umowy UDA - POKL.09.01.02-32-214-12-00. Powyższa zmiana umowy może zostać dokonana pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. 2) zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie; 3) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie; 4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. 21.3 Pozostałe zmiany: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT. - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 21.4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 21.5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spow.choszczno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Choszcznie ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Choszczeński z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Choszcznie ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214-12-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Świadczenie usług specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn."Dom-RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i przekazania do utylizacji odpadów z grupy o kodach : 18 01 02 i 18 01 03 dla SPZOZ w Choszcznie
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.