To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 465148 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420534 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu staży -wizyt zawodoznawczych w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie ul. Wielicka 265 dla 14 uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu na kierunku technik masażysta, w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie noclegów, wyżywienia, transportu oraz zorganizowanie dwudniowych staży - wizyt zawodoznawczych według programu określonego przez Zamawiającego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzeniem staży - wizyty zawodoznawczej 3/. Liczba uczestników: Podczas dwóch edycji weźmie udział łącznie 14 uczniów (I edycja - 7 uczniów, II edycja - 7 uczniów) z kierunku technik masażysta ze Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu. 4/. Czas trwania staży - wizyt zawodoznawczych: W ciągu dwóch edycji zostaną zrealizowane łącznie 32 godziny. Przy czym przez 1 godzinę trwania stażu - wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną tj. 45 minut. W I edycji zaplanowano zrealizowanie 16 godzin (I dzień - 8 godzin, II dzień - 8 godzin) i w II edycji - 16 godz. (I dzień - 8 godzin, II dzień - 8 godzin). W trakcie staży - wizyt zawodoznawczych, przewiduje się w każdej z edycji dwie przerwy: pierwsza trwająca 20 min, druga 15 min. 5/.Czas realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Łącznie w dwóch edycjach zaplanowano 4 dni staży-wizyt zawodoznawczych. W I edycji - 2 dni, w II edycji - 2 dni. 6/.Termin realizacji: Zamawiający zaleca, aby staże - wizyty zawodoznawcze planowane były w dni powszednie tj.- I edycja od 26-27.11.2012 (od poniedziałku do wtorku), II edycja od 28-29.11.2012 (od środy do czwartku). Miejsce realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków. 7/.Założenia do planu wyjazdu: I dzień 1. Wyjazd o godzinie 5.20 z Nowego Sącza - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych ul. Jagiellońska 45. 2. Przyjazd do Krakowa godz. 7.45 3. Odbycie staży - wizyt zawodoznawczych - 8 godzin; a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia: 14.35 c. Przerwy: pierwsza przerwa 9.40.-10.00, druga przerwa: 11.45-12.00 4. Wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem 5. Zakwaterowanie w hotelu 6. Kolacja 7. Nocleg II dzień 1. Wyżywienie: śniadanie w hotelu 2. Wykwaterowanie z hotelu 3. Odbycie wizyty zawodoznawczej - 8 godzin a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia: 14.35 c. Przerwy: pierwsza przerwa 9.40.-10.00, druga przerwa: 11.45-12.00 4. Wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem 5. Wyjazd z Krakowa ok.16.00 6. Powrót do Nowego Sącza ok. 18.30 Minimalna tematyka wizyt zawodoznawczych 1. Zapoznanie z topografią szpitala dziecięcego. 2. Zapoznanie ze specyfiką szpitala dziecięcego. 3. Rola i zadania zespołu rehabilitacyjnego. 4. Zabiegi z zakresu fizjoterapii w procesie usprawniania leczniczego u dzieci. 5. Rola masażu leczniczego u dzieci. 6. Kinezyterapia - rodzaje ćwiczeń ruchowych, wskazania i przeciwwskazania. 7. Metody fizykalne i ich zastosowanie u dzieci. Rekrutację na wizytę zawodoznawczą prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/.Obowiązki Wykonawcy: a. uzyskanie zgody Dyrektora Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie na przeprowadzenie staży - wizyt zawodoznawczych, b. pokrycie kosztów staży - wizyt zawodoznawczych w przypadku pobierania opłat przez Szpital, c. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), d. zapewnienie dostępu do urządzeń i przyrządów medycznych będących wyposażeniem Szpitala, niezbędnych do przeprowadzenia staży, e. odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych na terenie Szpitala, f. zapewnienie do realizacji stażu wykwalifikowanego trenera, posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, g. zapewnienie trenera i opiekuna staży - wizyt zawodoznawczych, odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg staży-wizyt zawodoznawczych na terenie Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. h. po zakończeniu staży-wizyt zawodoznawczych wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, i. przygotowanie , podpisanie i wydanie certyfikatów udziału w stażu, j. zapewnienie ubezpieczenia NNW uczestnikom staży - wizyt zawodoznawczych w drodze do miejsca stażu i z powrotem, a także w trakcie staży - wizyt zawodoznawczych. 9/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z wytycznymi POKL 10/. Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników staży - wizyt zawodoznawczych w każdym dniu zajęć, b. program staży - wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT. 11/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom stażu -wizyty zawodoznawczej wyżywienia, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia 14 śniadań, 28 obiadów i 14 kolacji, zgodnie z następującym rozkładem: jednego śniadania (w drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej), dwóch obiadów (pierwszy i drugi dzień stażu-wizyty zawodoznawczej) i jednej kolacji (pierwszy dzień stażu-wizyty zawodoznawczej). Przyjazd grupy planowany jest ok. 7.45, natomiast wyjazd następuje drugiego dnia ok. godziny 16.00 Wyżywienie: a. śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna b. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe c. kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę) 12/.Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla podczas dwóch edycji staży- wizyt zawodoznawczych dwóch noclegów dla 14 osób, przy czym dla I edycji staży - wizyt zawodoznawczych planuje się jeden nocleg dla 7 osób w terminie 26-27.11.2012, dla II edycji staży-wizyt zawodoznawczych - jeden nocleg dla 7 osób w terminie 28-29.11.2012 Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym w Krakowie, w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 5 km od miejsca odbywania stażu- wizyty zawodoznawczej, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego, - pokoje 2,3,4 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy. 13/.Szczegółowe wymagania związane z transportem: Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu- dowozu i odwozu łącznie 14 uczestników podczas dwóch edycji staży-wizyt zawodoznawczych, zgodnie z poniższym harmonogramem: a. I edycja - 2 dni, w terminie 26-27.11.2012, dla 7 osób - z Nowego Sącza do Krakowa (pierwszy dzień), z Krakowa do Nowego Sącza (drugi dzień) b. II edycja - 2 dni, w terminie 28-29.11.2012, dla 7 osób- z Nowego Sącza do Krakowa (pierwszy dzień), z Krakowa do Nowego Sącza (drugi dzień) 14/.Wykonawca zapewni przewóz uczniów zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone z przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie. Mikrobus 9 osobowy. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży - wizyt zawodoznawczych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.32.00.00 - Usługi edukacji medycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY LAVISTA WOJSŁAW SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY LAVISTA WOJSŁAW SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Podróży LAVISTA Wojsław, Brożek Spółka Jawna, ul. Lwowska 32, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11397,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11770,00
Oferta z najniższą ceną: 11770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11770,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria"
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.