eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomModernizacja systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Wiertniczej 30 w Radomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Radom: Modernizacja systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Wiertniczej 30 w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 46514 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o. , ul. Filtrowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3831602, faks 048 3831601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Wiertniczej 30 w Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji gazowej, b)opracowanie projektu modernizacji instalacji CO, c) wykonanie instalacji CO wg opracowanej dokumentacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi byc zabezpieczona wadium w wysokości: 2.700,00zł (dwa tysiące siedemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: b) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone): Należy wykazać: - co najmniej jedna robota, której przedmiotem było wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku mieszkalnym lub budynku użyteczności publicznej oraz - co najmniej jedna robota, której przedmiotem było wykonanie wewnętrznej instalacji C.O. w budynku mieszkalnym lub budynku użyteczności publicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania robót budowlanych zawierających instalację C.O. i gazową w jednym zadaniu. Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wykazu wykonanych robót według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ww. dokumenty mogą być wystawione przez bezpośredniego Inwestora (odbiorcę robót) lub głównego Wykonawcę w przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia realizował robotę, której dotyczą powyższe dokumenty, jako Podwykonawca

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: - należy wskazać osobę biorącą udział w realizacji niniejszego zamówienia w zakresie projektowania (do oferty należy dołączyć oświadczenie, że osoby (-a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji C.O.). - należy wskazać osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia (do oferty należy dołączyć oświadczenie, że osoby (-a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kierownik biorący udział w realizacji przedmiotu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wykonania instalacji C.O. i Gazu. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3) Zamawiający dopuszcza sytuację, w której powyższe uprawnienia posiadać będzie jedna osoba, która podczas realizacji niniejszego zamówienia odpowiadać będzie za wykonanie projektu instalacji C.O. oraz za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie wykonania instalacji C.O i Gazu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Dopuszczalne zmiany umowy: a)potrzeba zmian w przedmiocie umowy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, przy czym konieczna do wykonania praca nie stanowi zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów u.p.z.p. a ewentualne wynagrodzenie wykonawcy z tytułu wykonania takich prac nie przekroczy łącznie 20 % wartości zamówienia. Wynagrodzenie to ustalone będzie w oparciu o stawki i ceny jedn. Zawarte w wycenionym przedmiarze robót. W przypadku zastosowania zmiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, uzgodnione zostaną z Zamawiającym nowe ceny jednostkowe, ustalone w miarę możliwości na podstawie stawek zawartych w ofercie, b)zmiana terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu: -istnienia braków w dokumentacji technicznej o czas niezbędny na ich uzupełnienie, -konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w projekcie. W przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, uzgodnione zostaną z Zamawiającym nowe ceny jedn., ustalone w miarę możliwości na podstawie stawek zawartych w ofercie. -konieczności wykonania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w ofercie, -opóźnienia dostępu do placu budowy, -nieprzewidywalnych warunków fizycznych, -zastrzeżeń Zamawiającego co do podwykonawcy bądź zmiany podwykonawcy wskazanego w umowie, c)zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, d)w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, wynagrodzenie zostanie odpowiednio skorygowane przez strony, e)zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociagi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o. ul. Fitrowa 4, 26-600 Radom, Dział Zamówień Publicznych, IVp, pok. 414..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:15, miejsce: Wodociagi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o. ul. Fitrowa 4, 26-600 Radom, sekretariat I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.