Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Tychy: Świadczenie usług pocztowych oraz usług kurierskich w obrocie krajowym.
Numer ogłoszenia: 465282 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prwane utworzona w celu zaspokojenia potrzeb o charakterze powszechnym..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych oraz usług kurierskich w obrocie krajowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. Zakres przedmiotu zamówienia w części 1 zamówienia: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i niedoręczonych zwrotów o wadze do 50 g i powyżej 50 g (przesyłki listowe i paczki pocztowe), realizowanych na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1529), zwanej dalej Prawo pocztowe, w okresie od 02 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2014r. Część 2 zamówienia - Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym dla Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. Zakres przedmiotu zamówienia w części 2 zamówienia: świadczenie usług kurierskich polegających na przyjmowaniu przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym w trybie od drzwi do drzwi. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub dwie części zamówienia. Oferta składana na część 1 lub 2 zamówienia musi zawierać pełen zakres danej części. Oferty nie zawierające wszystkich pozycji z danej części zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza zlecenie Wykonawcy zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.6 u.p.z.p. - maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego w następującym zakresie: - świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym, - świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7, 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Dla części 1 zamówienia - 3000 zł (trzy tysiące zł 00/100) Dla części 2 zamówienia - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek ( dot. części 1 i 2 zamówienia) jeżeli: - złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (załącznik nr 3 do SIWZ); jeżeli wykaże, iż posiada aktualny na dzień składania ofert wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (zwany dalej Prezesem UKE) na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., Nr 0, poz. 1529) w zakresie uprawniającym do wykonania niniejszego zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli:- złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż posiada w zakresie niniejszego zamówienia niezbędną wiedzę i doświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ (dot. części 1 i 2 zamówienia); - złoży wykaz wykonanych usług dla części 1 zamówienia, w którym potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 głównej usługi polegającej na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym o wartości co najmniej 50 000,00 zł netto/ rok wraz z podaniem jego przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz usług sporządzony, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz dowody, potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie tj. poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, wówczas przekłada własne oświadczenie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zobowiązania - załącznik nr 4A do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: - złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wypełnionego i podpisanego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli: - złoży wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wypełnionego i podpisanego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty (dot. części 1 i 2 zamówienia). 1.Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2A do SIWZ - dla części 1 zamówienia 3.Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2B do SIWZ - dla części 2 zamówienia. 4.Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 7 do SIWZ. 5.Pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia - załącznik nr 4A do SIWZ. 6. Kserokopia dowodu wniesienia wadium - dla 1 części zamówienia 7. Oświadczenie o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 9 do SIWZ. 9. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4A do siwz (zobowiązania należy złożyć w oryginale).W sytuacji, gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca składa: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - dla każdego z tych podmiotów, b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 u.p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego z tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno - Ściekowej S.A. al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43 - 100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno - Ściekowej S.A. al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43 - 100 Tychy, w pokoju 414.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie prowadził dialogu technicznego. 7.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania przez Podwykonawcę części zamówienia tylko w sytuacji, gdy Podwykonawca posiada niezbędne do tego uprawnienia, określone w pkt VC 1 lit.a) SIWZ. 8. Nie dotyczy finansowania ze środków UE. 9. Niniejsze ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 14.11.2013r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia w części 1 zamówienia: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i niedoręczonych zwrotów o wadze do 50 g i powyżej 50 g (przesyłki listowe i paczki pocztowe), realizowanych na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1529), zwanej dalej Prawo pocztowe, w okresie od 02 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym dla Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia w części 2 zamówienia: świadczenie usług kurierskich polegających na przyjmowaniu przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym w trybie od drzwi do drzwi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych administrowanych przez MZUiM w Tychach
- Remont obiektów inżynierskich na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Einsteina 7/29 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Wymiana dwusekcyjnej rozdzielnicy elektrycznej SN oraz wymiana kabli SN pomiędzy rozdzielnicą SN a transformatorami 20/0,4kV 1600kVA wraz z pozostałymi pracami towarzyszącymi na Oczyszczalni Ścieków
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jakości oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Krasne w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.