Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Kalisz: Przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu ziemniaków jadalnych, warzyw i owoców, warzyw przetworzonych kwaszonych, warzyw strączkowych suchych
Numer ogłoszenia: 466330 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu ziemniaków jadalnych, warzyw i owoców, warzyw przetworzonych kwaszonych, warzyw strączkowych suchych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Ziemniak jadalny wczesny, Ziemniak jadalny późny kod CPV 03212100-1; szacowana ilość 60000,00 kg Część II warzywa i owoce Kapusta biała kod CPV 03221410-3; szacowana ilość 6000,00 kg. Burak czerwony kod CPV 03221111-7; szacowana ilość 7500,00 kg; Cebula kod CPV 03221113-1, szacowana ilość 9000,00 kg Marchew kod CPV-03221112-4 szacowana ilość 7500,00 kg; Ogórki świeże kod CPV 03221270-9, szacowana ilość 1700,00 kg; Pietruszka korzeniowa kod CPV 03221000-6 szacowana ilość 5000,00 kg; Pomidory kod CPV 03221240-0, szacowana ilość 1200,00 kg Jabłka krajowe kod CPV 03222321-9 szacowana ilość 1000,00 kg Papryka czerwona słodka kod CPV 03221230-7 szacowana ilość 100,00 kg Por kod CPV 03221000-6, szacowana ilość 2500,00 kg Seler korzeniowy kod CPV 03221000-6, szacowana ilość 5000,00 kg Cukinia kod CPV 03221250-3, szacowana ilość 200,00 kg Kalafior św. kod CPV 03221420-6, szacowana ilość 500,00 kg Koperek kod CPV 03221000-6, szacowana ilość 60,00 kg część III warzywa przetworzone kwaszone Kapusta kwaszona PN-A-77701:1997, szacowana ilość 4500,00 kg Ogórek kwaszony PN-A-77701:1997, szacowana ilość 3500,00 kg. Część IV Groch cały suchy kod CPV 03212213-6 szacowana ilość 500,00 kg Fasola sucha średnia kod CPV 03221210-1, szacowana ilość 600,00 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.33.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w cz ęść IV warzywa strączkowe suche dopuszcz się zmiany, zmiana ta nie może przekroczyć kwartalnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych obwieszczanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ogłaszanego w Monitorze Polskim - Dziennik Urzędowy RP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dział kwatermistrzowski Zakładu Karnego w Kaliszu
ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Kaliszu ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ziemniaki jadalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniak jadalny wczesny, Ziemniak jadalny późny kod CPV 03212100-1; szacowana ilość 60000,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała kod CPV 03221410-3; szacowana ilość 6000,00 kg. Burak czerwony kod CPV 03221111-7; szacowana ilość 7500,00 kg; Cebula kod CPV 03221113-1, szacowana ilość 9000,00 kg Marchew kod CPV-03221112-4 szacowana ilość 7500,00 kg; Ogórki świeże kod CPV 03221270-9, szacowana ilość 1700,00 kg; Pietruszka korzeniowa kod CPV 03221000-6 szacowana ilość 5000,00 kg; Pomidory kod CPV 03221240-0, szacowana ilość 1200,00 kg Jabłka krajowe kod CPV 03222321-9 szacowana ilość 1000,00 kg Papryka czerwona słodka kod CPV 03221230-7 szacowana ilość 100,00 kg Por kod CPV 03221000-6, szacowana ilość 2500,00 kg Seler korzeniowy kod CPV 03221000-6, szacowana ilość 5000,00 kg Cukinia kod CPV 03221250-3, szacowana ilość 200,00 kg Kalafior św. kod CPV 03221420-6, szacowana ilość 500,00 kg Koperek kod CPV 03221000-6, szacowana ilość 60,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: warzywa przetworzone kwaszone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kwaszona PN-A-77701:1997, szacowana ilość 4500,00 kg Ogórek kwaszony PN-A-77701:1997, szacowana ilość 3500,00 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa strączkowe suche.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Groch cały suchy kod CPV 03212213-6 szacowana ilość 500,00 kg Fasola sucha średnia kod CPV 03221210-1, szacowana ilość 600,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.