Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-02
Bielsko-Biała: Ochrona i dozór mienia Akademii Techniczno - Humanistycznej
Numer ogłoszenia: 46652 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej , ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8279293, faks 033 8279293.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozór mienia Akademii Techniczno - Humanistycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie i dozorze ruchomości i nieruchomości należących lub dzierżawionych lub wynajmowanych przez Akademię Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej oraz usługa polegająca na obsłudze szatni i recepcji w budynkach zlokalizowanych na terenie kampusu Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, przy ul. Willowej 2.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada aktualną koncesję na świadczenie usług ochrony mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli poda minimum jedną usługę, o wartości nie mniejszej niż 480.000,00 zł brutto wykonaną lub wykonywaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączy dokument (np. w formie referencji) potwierdzający, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli: - dysponuje lub będzie dysponował dziewięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym dwiema osobami, które będą organizować i kierować pracownikami ochrony fizycznej, wraz informacją, że posiadają one wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz - złoży oświadczenie stwierdzające, że osoby ujęte w Załączniku nr 7, posiadają wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: a) co do zakresu przedmiotu umowy: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrezygnowania w czasie trwania umowy z obsługi danej portierni, recepcji, szatni, w określonym czasie, o czym poinformuje Wykonawcę z jednomiesięcznym wyprzedzeniem. Rezygnacja taka może nastąpić, gdy dalsze utrzymywanie portierni, recepcji, szatni, będzie bezprzedmiotowe ze względu np. na zakończenie działalności dydaktycznej, studenckiej, innej w danym budynku, sprzedaży obiektu. W tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie wobec Zamawiającego. b) do zakresu przedmiotu umowy: Zamawiający w ciągu trwania umowy zastrzega sobie możliwość do czasowego lub stałego zmniejszenia ilości godzin obsługi danej portierni, recepcji, szatni, o czym poinformuje wykonawcę z jednomiesięcznym wyprzedzeniem. Rezygnacja taka może nastąpić, gdy dalsze utrzymywanie pełnej ilości godzin obsługi portierni, recepcji, szatni, będzie bezprzedmiotowe ze względu np. na ograniczenie działalności dydaktycznej, studenckiej, innej w danym budynku. W tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie wobec Zamawiającego. c) w zakresie przedmiotu umowy i wynagrodzenia Wykonawcy: w przypadku powstania większej ilości punktów, wymagających obsługi przez Wykonawcę w wyniku zmian organizacyjnych u Zamawiającego - nastąpi rozszerzenie zakresu świadczonych usług przez Wykonawcę o nowopowstałe punkty przy jednoczesnym odpowiednim zwiększeniu wynagrodzenia Wykonawcy o dodatkową liczbę godzin
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ath.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Techniczno-Humanistyczna, 43-309 Bielsko-Biała, ul. Willowa 2, Budynek B, pokój nr 11,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Akademia Techniczno-Humanistyczna, 43-309 Bielsko-Biała, ul. Willowa 2, Budynek B, pokój nr 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczeniu usług konserwacji, drobnych remontów i napraw w zakresie branży budowlanej w obiektach oraz na terenie nieruchomości należących do BCO-SM w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach świątecznego poczęstunku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w BIelsku-BIałej
- Dostawa projektora multimedialnego, dostawa ekranu projekcyjnego
- USŁUGA RĘCZNEGO DEMONTAŻU ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH, I ROZSORTOWANIA/DOCZYSZCZANIA ODPADÓW BUDOWLANYCH
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej MOPS. DA - PSU .3211.16.2024
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- "Świadczenie usługi portierskiej w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. zlokalizowanej w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 26 oraz zabezpieczenie 4 studni głębinowych(...)"
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
- KR-01/28/24, Świadczenie usług portierskich dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usług ochrony i dozoru budynków oraz obsługi portierni w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.