Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Wrocław: Wykonanie projektów korekt organizacji ruchu docelowego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 46665 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów korekt organizacji ruchu docelowego we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonywanie inwentaryzacji oznakowania; b) wykonywanie projektów docelowej organizacji ruchu, z ewentualnymi lokalnymi korektami geometrii pasa drogowego, dla wybranych ciągów lub obszarów miasta, a w szczególności: projektów strefy ruchu uspokojonego, projektów oznakowania ciągów rowerowych wraz z prostymi elementami sygnalizacji świetlnej, projektów ciągów oznakowania poziomego, projektów oznakowania bezpiecznego dojścia dzieci do szkół, projektów oznakowania drogowskazowego oraz informacji miejskiej; c) opracowanie towarzyszących organizacji ruchu projektów sygnalizacji o pracochłonności określanej analogicznie jak w (Środowiskowych Zasadach Wycen Prac Projektowych - 2006 r.) do poziomu 1000 j.n.p.; d) wykonywanie prac analitycznych i opracowanie koncepcji zmian w ruchu (w szczególności typowanie właściwych lokalizacji elementów uspokojenia ruchu); e) wykonywanie pomiarów ruchu oraz ich opracowanie według standardów określonych w (Środowiskowych Zasadach Wycen Prac Projektowych - 2006 r.) ; f) uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, w tym w szczególności: Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, Policji, Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowych opracowań oraz aktualizację projektów posiadanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia będzie otrzymywał odrębne zlecenia na opracowanie dokumentacji zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy. Każdorazowo w zleceniu określone zostaną: 1) przedmiot zlecenia - zakres prac do wykonania, 2) termin realizacji zlecenia - rozumiany jest jako termin dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji objętej zleceniem wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami, który zostanie ustalony w oparciu o następujące składowe: a) terminy wykonania prac określone w załączniku nr 2 do projektu umowy, które podane zostały w dniach roboczych i rozumiane są jako okres niezbędny na opracowanie dokumentacji wraz z jej złożeniem do uzgodnienia (zaopiniowania) zatwierdzenia, b) termin niezbędny na uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i zatwierdzeń. Przyjmuje się termin 30 dni kalendarzowych na uzgodnienie i uzyskanie zatwierdzenia dokumentacji, 3) koszt wykonania przedmiotu zlecenia - ustalony w następujący sposób: a) przed wystawieniem pisemnego zlecenia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o sporządzenie pisemnej wyceny, która będzie podlegała weryfikacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. b) Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu wycenę w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zapytania. Jeśli Zamawiający będzie tego wymagał, Wykonawca wraz z opracowaną wyceną przedłoży również załącznik graficzny obrazujący jej przedmiot. c) Zapytania mogą zostać przekazane przez Zamawiającego pisemnie lub za pośrednictwem faksu. W przypadku przekazania zapytania za pośrednictwem faksu, Wykonawca winien na żądanie Zamawiającego niezwłocznie potwierdzić fakt jego otrzymania. d) Wycena zostanie sporządzona na podstawie materiałów pomocniczych do określenia cen prac projektowych - (Środowiskowe Zasady Wycen Prac Projektowych - 2006 r.)przy zastosowaniu stawki za jednostkę nakładu pracy (j.n.p.) ustaloną przez Zarząd Rady Koordynacyjnej Biur Projektów obowiązującą w 2008 r., tj. 16,50 zł netto oraz opustu w zaoferowanej przez Wykonawcę wysokości. e) W przypadku zaistnienia na etapie opiniowania i uzgadniania dokumentacji okoliczności mających wpływ na zakres rzeczowy zlecenia (jego rozszerzenie lub zmniejszenie), Wykonawca winien o tym fakcie niezwłocznie powiadomić Zamawiającego i uzyskać jego pisemną zgodę na zmianę. Wówczas po wykonaniu prac będących przedmiotem zlecenia i przyjęciu ich przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży wycenę powykonawczą. Wycenę powykonawczą należy sporządzić zgodnie z zasadami ustalonymi w pkt. 4 ppkt. 3 lit. d niniejszego paragrafu, na bazie zatwierdzonej wyceny wstępnej uwzględniając zaistniałe zmiany. Wycena będzie podlegała weryfikacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4. Kompletną dokumentację należy dostarczyć Zamawiającemu w 5 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. w wersji elektronicznej (format .pdf).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a także b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali co najmniej 4 usługi polegajace na opracowaniu dokumentacji projektowych dla organizacji ruchu na drogach publicznych w miastach powyżej 100 000 mieszkańców o łącznej wartości min. 90 000 zł brutto, w tym co najmniej po jednym z następujących projektów: - projekt ciągu oznakowania poziomego o długości powyżej 1 km, zawierający skrzyżowanie dwujezdniowe, - projekt strefy ruchu uspokojonego obejmujący minimum 5 skrzyżowań, - projekt docelowej organizacji ruchu zawierający elementy oznakowania ciągu rowerowego o długości co najmniej 0,5 km, - projekt organizacji ruchu zawierający korekty programów sygnalizacji świetlnej, - pomiary ruchu wraz z ich opracowaniem przynajmniej na dwóch skrzyżowaniach. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - w formie oryginału: a) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a także c) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykaz co najmniej 4 usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowych dla organizacji ruchu na drogach publicznych w miastach powyżej 100 000 mieszkańców o łącznej wartości min. 90 000 zł brutto, w tym co najmniej po jednym z następujących projektów: - projekt ciągu oznakowania poziomego o długości powyżej 1 km, zawierający skrzyżowanie dwujezdniowe, - projekt strefy ruchu uspokojonego obejmujący minimum 5 skrzyżowań, - projekt docelowej organizacji ruchu zawierający elementy oznakowania ciągu rowerowego o długości co najmniej 0,5 km, - projekt organizacji ruchu zawierający korekty programów sygnalizacji świetlnej, - pomiary ruchu wraz z ich opracowaniem przynajmniej na dwóch skrzyżowaniach. d) dokumenty potwierdzające, że usługi wyszczególnione w/w wykazie zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44, pok 239 51 - 163 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44, pok 239 51 - 163 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Osobą upoważnioną do kontaktu jest p. Elżbieta Raczkowska - tel. 071 - 7779267
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Przebudowa DW 967 Myślenice-Łapczyca polegająca na budowie chodnika, od ronda im. T. Piekarza w Dobczycach w kierunku m. Gdów"- opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy DWT w Dąbrówce na odcinku od ul. Widok do S11
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.