eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie projektów korekt organizacji ruchu docelowego we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Wrocław: Wykonanie projektów korekt organizacji ruchu docelowego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 87395 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 46665 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów korekt organizacji ruchu docelowego we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonywanie inwentaryzacji oznakowania; b) wykonywanie projektów docelowej organizacji ruchu, z ewentualnymi lokalnymi korektami geometrii pasa drogowego, dla wybranych ciągów lub obszarów miasta, a w szczególności: projektów strefy ruchu uspokojonego, projektów oznakowania ciągów rowerowych wraz z prostymi elementami sygnalizacji świetlnej, projektów ciągów oznakowania poziomego, projektów oznakowania bezpiecznego dojścia dzieci do szkół, projektów oznakowania drogowskazowego oraz informacji miejskiej; c) opracowanie towarzyszących organizacji ruchu projektów sygnalizacji o pracochłonności określanej analogicznie jak w (Środowiskowych Zasadach Wycen Prac Projektowych - 2006 r.) do poziomu 1000 j.n.p.; d) wykonywanie prac analitycznych i opracowanie koncepcji zmian w ruchu (w szczególności typowanie właściwych lokalizacji elementów uspokojenia ruchu); e) wykonywanie pomiarów ruchu oraz ich opracowanie według standardów określonych w (Środowiskowych Zasadach Wycen Prac Projektowych - 2006 r.) ; f) uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, w tym w szczególności: Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, Policji, Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowych opracowań oraz aktualizację projektów posiadanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia będzie otrzymywał odrębne zlecenia na opracowanie dokumentacji zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy. Każdorazowo w zleceniu określone zostaną: 1) przedmiot zlecenia - zakres prac do wykonania, 2) termin realizacji zlecenia - rozumiany jest jako termin dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji objętej zleceniem wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami, który zostanie ustalony w oparciu o następujące składowe: a) terminy wykonania prac określone w załączniku nr 2 do projektu umowy, które podane zostały w dniach roboczych i rozumiane są jako okres niezbędny na opracowanie dokumentacji wraz z jej złożeniem do uzgodnienia (zaopiniowania) zatwierdzenia, b) termin niezbędny na uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i zatwierdzeń. Przyjmuje się termin 30 dni kalendarzowych na uzgodnienie i uzyskanie zatwierdzenia dokumentacji, 3) koszt wykonania przedmiotu zlecenia - ustalony w następujący sposób: a) przed wystawieniem pisemnego zlecenia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o sporządzenie pisemnej wyceny, która będzie podlegała weryfikacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. b) Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu wycenę w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zapytania. Jeśli Zamawiający będzie tego wymagał, Wykonawca wraz z opracowaną wyceną przedłoży również załącznik graficzny obrazujący jej przedmiot. c) Zapytania mogą zostać przekazane przez Zamawiającego pisemnie lub za pośrednictwem faksu. W przypadku przekazania zapytania za pośrednictwem faksu, Wykonawca winien na żądanie Zamawiającego niezwłocznie potwierdzić fakt jego otrzymania. d) Wycena zostanie sporządzona na podstawie materiałów pomocniczych do określenia cen prac projektowych - (Środowiskowe Zasady Wycen Prac Projektowych - 2006 r.)przy zastosowaniu stawki za jednostkę nakładu pracy (j.n.p.) ustaloną przez Zarząd Rady Koordynacyjnej Biur Projektów obowiązującą w 2008 r., tj. 16,50 zł netto oraz opustu w zaoferowanej przez Wykonawcę wysokości. e) W przypadku zaistnienia na etapie opiniowania i uzgadniania dokumentacji okoliczności mających wpływ na zakres rzeczowy zlecenia (jego rozszerzenie lub zmniejszenie), Wykonawca winien o tym fakcie niezwłocznie powiadomić Zamawiającego i uzyskać jego pisemną zgodę na zmianę. Wówczas po wykonaniu prac będących przedmiotem zlecenia i przyjęciu ich przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży wycenę powykonawczą. Wycenę powykonawczą należy sporządzić zgodnie z zasadami ustalonymi w pkt. 4 ppkt. 3 lit. d niniejszego paragrafu, na bazie zatwierdzonej wyceny wstępnej uwzględniając zaistniałe zmiany. Wycena będzie podlegała weryfikacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4. Kompletną dokumentację należy dostarczyć Zamawiającemu w 5 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. w wersji elektronicznej (format .pdf).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74250 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROTOMAT Sp. z o.o., ul. Stabłowicka 134, 54-062 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 74250
  • Oferta z najniższą ceną: 74250 / oferta z najwyższą ceną: 74250
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.