Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Łabiszyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łabiszyn w sezonie 2013/2014 -przetarg powtórzony w części dotyczącej miejscowości: Pszczółczyn, Wielki Sosnowiec, Władysławowo, Annowo, Jabłówko, Jabłowo Pałuckie, Buszkowo, Obielewo, Załachowo, Oporowo, Lubostroń, Obórznia.
Numer ogłoszenia: 467244 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łabiszynie , pl. 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3844052, faks 52 3844052.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.labiszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łabiszyn w sezonie 2013/2014 -przetarg powtórzony w części dotyczącej miejscowości: Pszczółczyn, Wielki Sosnowiec, Władysławowo, Annowo, Jabłówko, Jabłowo Pałuckie, Buszkowo, Obielewo, Załachowo, Oporowo, Lubostroń, Obórznia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łabiszyn w sezonie 2013/2014 -przetarg powtórzony w części dotyczącej miejscowości: Pszczółczyn, Wielki Sosnowiec, Władysławowo, Annowo, Jabłówko, Jabłowo Pałuckie, Buszkowo, Obielewo, Załachowo, Oporowo, Lubostroń, Obórznia. 2.CPV: 90-62-00-00-9 Usługi odśnieżania CPV: 90-63-00-00-2 Usługi usuwania oblodzeń 3.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych tj.: - zwalczaniu śliskości, - odśnieżaniu dróg gminnych, - innych nieprzewidzianych zdarzeń związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, sprzętem będącym w dyspozycji Wykonawcy. Szacunkowa długość dróg gminnych stanowiąca przedmiot zamówienia wynosi 83 km 4.Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na 4 zadania o niżej podanych numerach. 5.Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie jedno Zadanie. 6.Obszary wykonywania Zadań: a)Zadanie 1 obejmuje obszar: Miejscowości: Pszczółczyn, Wielki Sosnowiec, Władysławowo, Annowo, - 29 km 800 m dróg gruntowych b)Zadanie 2 obejmuje obszar: Miejscowości: Załachowo, Oporowo, Lubostroń - 14,4 km dróg gruntowych c)Zadanie 5 obejmuje obszar: Miejscowość: Obórznia - 8,5 km dróg gruntowych d)Zadanie 8 obejmuje obszar: Miejscowości: Ostatkowo, Jabłówko, Jabłowo Pałuckie, Buszkowo, Obielewo- 30 km 300 m w tym: - 30 km dróg gruntowych - 300 m dróg utwardzonych 6. Zakres robót wskazany w Zadaniach 1, 2, 5, 8 obejmuje: 1) Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych. 2) Usuwanie śniegu z ulic lub dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, 3) Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego telefonicznego dyżuru na potrzeby odśnieżania, oraz do przystąpienia do odśnieżania dróg każdorazowo nie później niż 2 godz. po ustaniu opadów śniegu. 4) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o wykaz dróg przekazany przez Zamawiającego. 5) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi. 7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji usługi z należytą starannością zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 8)Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2003. Nr 58 poz. 515 z późn. zm.), 9)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane w czasie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stosunku do osób trzecich; 10)Wykonawca będzie dyspozycyjny przez całą dobę, także w niedziele, sobotę i dni wolne od pracy, do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. 11) Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody zaistniałe w toku realizacji umowy z przyczyn leżących po jego stronie. 12) W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnej wysokości. 13) Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane kilometry sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów lub upoważnione osoby w gminie. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane pracy płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury. 14) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przy użyciu narzędzi, sprzętu i transportu Wykonawcy. 15) W miejscowościach, w których występują drogi utwardzone Wykonawca zobowiązany będzie do zwalczanie gołoledzi ulic utwardzonych poprzez posypywanie piaskiem. Zamawiający zapewni materiał stosowany przy zimowym utrzymaniu dróg utwardzonych i wskaże miejsce jej składowania. Materiał potrzebny do utrzymania dróg będzie składowany przez Zamawiającego, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do załadunku w miejscu składowania i transportu na drogi wymagające użycia materiału..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych nie jest dopuszczalna, pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 2) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.labiszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łabiszynie
ul. Plac 1000- lecia 1
89-210 Łabiszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łabiszynie ul. Plac 1000- lecia 1 89-210 Łabiszyn pok. 15 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁABISZYN
więcej: przetargi ŁABISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.