To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-03
Szprotawa: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 46985 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28911 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa, Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772, faks 68 3762220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Szprotawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonywanie dyżuru w siedzibie Zamawiającego w wymiarze jednego dnia w tygodniu (czwartek od godz. 9:30 do godz. 14:30) 2) wykonywanie obsługi prawnej w razie potrzeby drogą elektroniczną oraz telefoniczną; 3) udzielanie porad i konsultacji prawnych; 4) sporządzanie umów cywilnoprawnych o szczególnych walorach trudności, w szczególności w zakresie zamówień publicznych; 5) opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych, pism, decyzji i innych dokumentów przygotowywanych przez Zamawiającego; 6) sporządzanie opinii prawnych, 7) opiniowanie zarządzeń wydawanych przez Burmistrza Szprotawy oraz projektów uchwał Rady Miejskiej; 8) opiniowanie innych wewnętrznych aktów normatywnych Zamawiającego; 9) opiniowanie korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi; 10) opiniowanie dokumentacji przygotowywanej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych; 11) sporządzanie i wnoszenie pozwów, wniosków poraz skarg jak również wnoszenie środków odwoławczych do Sądów, urzędów i organów orzekających, 12) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach; 13) prowadzenie w imieniu Zamawiającego spraw przed urzędami i organami orzekającymi, a przede wszystkim sądami powszechnymi, ogólnymi, szczególnymi i sądami administracyjnymi oraz Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym, przed Krajową Izbą Odwoławczą w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego jak również przed organami administracji publicznej w postępowaniach egzekucyjnych oraz postępowaniach polubownych, a także windykacji należności (zastępstwo procesowe lub prawne); 14) innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną a wynikających z ustawy o radcach prawnych lub ustawy - Prawo o adwokaturze; 15) obecność na sesjach rady miejskiej oraz świadczenie pomocy prawnej podczas obrad; 16) Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy sprzętu komputerowego, oprogramowania prawniczego (typu LEX, Legalis) oraz innych urządzeń czy instrumentów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia. 17) Wykonawca zobowiązany jest udzielać na żądanie Zamawiającego ustnych lub pisemnych informacji na temat stanu spraw Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę oraz przewidywanych terminów wykonania przez niego określonych czynności. 18) Sprawy bardzo pilne Wykonawca zobowiązuje się załatwić najpóźniej następnego dnia po dniu przekazania dokumentów; nie dotyczy to jednak spraw wymagających sporządzenia pisemnej opinii prawnej które wykonawca sporządza w terminie 7 dni. 19) Zamawiający zobowiązuje się do ponoszenia zwrotu kosztów podróży Wykonawcy w przypadku wykonywania przedmiotu umowy poza siedzibą Zamawiającego 20)Wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zastępstwa procesowego lub prawnego, zasądzone na rzecz Gminy. 21) Wykonawca zapewnia stałą obsługę prawną przez wszystkie dni robocze w ciągu roku, bez względu na urlopy lub inne przyczyny braku dyspozycyjności określonych osób wykonujących obsługę prawną..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radców Prawnych Skorecka Szajek Urbaniak Spółka Partnerska, Ul. Mariacka 7/2,, 65-073 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59756,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77490,00
Oferta z najniższą ceną: 77490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154980,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.