Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Międzyzdroje: Uzupełnienie mebli biurowych na potrzeby Nadleśnictwa Międzyzdroje
Numer ogłoszenia: 470842 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyzdroje, ul. Niepodległości 35, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3280057, faks 91 3280057 , strona internetowa www.szczecin.lasy.gov.pl/miedzyzdroje
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie mebli biurowych na potrzeby Nadleśnictwa Międzyzdroje.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie uzupełniające do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Międzyzdroje, w ramach zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego udzielonego w 2012r. Dostawa obejmuje niżej wymienione wyposażenie: biurko - szt. 2; krzesło obrotowe - szt. 1; nadstawki na szafy aktowe zamknięte- szt. 4; nadstawki na szafy aktowe otwarte - szt. 2; szafa zamykana - szt. 3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: art. 67. Ust. 1. Pkt. 7 Ustawy PZP W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Uzasadnienie faktyczne. Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego na Dostawę i montaż mebli biurowych na potrzeby Nadleśnictwa. Firma MULTIKO kilkukrotnie współpracowała z Nadleśnictwem, dając się poznać jako rzetelna, terminowo realizując zamówienia. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. W związku z powyższym brak jest przeciwwskazań do udzielenia zamówienia uzupełniającego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
MULTIKO Narkiewicz Sp.J, Cukrowa 12D, 71-004 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Remont urządzeń turystycznych w Wolińskim Parku Narodowym w 2025 roku
- " Modernizacja płyty boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą techniczną i sportową". - Etap 1
- "Przebudowa drogi ul. Głównej w m. Lubin wraz z odcinkiem drogi ul. Turkusowej w m. Wapnica wraz z sieciami - etap II i III z podziałem na zadania"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką dwóch obiektów mieszkalnych i trzech budynków gospodarczych
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Część I - Dostawa krzeseł biurowych i foteli gabinetowych Część II - Dostawa mebli o konstrukcji drewnianej Część III - Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem regałów i tapczanów do DS. Laura
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.