eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Usługa szkoleniowa o nazwie/Przeprowadzenie 2-ch edycji kursu przyuczającego do zawodu technologa wykończenia wnętrz wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych dla osób pozbawionych wolności/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Trzebinia: Usługa szkoleniowa o nazwie: /Przeprowadzenie 2-ch edycji kursu przyuczającego do zawodu technologa wykończenia wnętrz wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych dla osób pozbawionych wolności/
Numer ogłoszenia: 47112 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Słowackiego 70, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6121374 w. 45, faks 032 6121551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa o nazwie: /Przeprowadzenie 2-ch edycji kursu przyuczającego do zawodu technologa wykończenia wnętrz wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych dla osób pozbawionych wolności/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w ramach w ramach projektu /Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności/. Wspólny Słownik Zamówień: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. 2. W myśl art. 36 ust. 5 /ustawy/ Wykonawca, który dysponuje wykwalifikowaną kadrą i zapleczem dydaktycznym zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w całości bez możliwości powierzenia innym podmiotom realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Usługa szkoleniowa polega na przeprowadzeniu 2-ch edycji kursu przyuczającego do zawodu technologa wykończenia wnętrz wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych tj.: a)edycja 1 -kurs przyuczający do zawodu technologa wykończenia wnętrz wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych dla 12 osób w terminie od dnia 05.03.2012 r. do dnia 22.03.2012 r. Program szkolenia powinien wynosić łącznie: 112 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) dla każdego uczestnika (w tym 32 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych). Program kursu przyuczającego do zawodu powinien wynosić łącznie: 96 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) dla każdego uczestnika (w tym 16 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych). Program zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej wynosić 16 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) dla każdego uczestnika. Zajęcia teoretyczne z zakresu kursu przyuczającego do zawodu w ilości 16 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) powinny odbyć się w dniach 05.03.2012 r. - 06.03.2012 r.. Zajęcia praktyczne z zakresu kursu przyuczającego do zawodu w ilości 80 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) powinny odbyć się w dniach 07.03.2012 r. - 20.03.2012 r.. Zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej w ilości 16 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) powinny odbyć się w dniach 21.03.2012 r. - 22.03.2012 r.. b)edycja 2 -kurs przyuczający do zawodu technologa wykończenia wnętrz wraz z cyklem zajęć aktywizacyjnych dla 12 osób w terminie od dnia 04.04.2012 r. do dnia 24.04.2012 r. Program szkolenia powinien wynosić łącznie: 112 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) dla każdego uczestnika (w tym 32 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych). Program kursu przyuczającego do zawodu powinien wynosić łącznie: 96 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) dla każdego uczestnika (w tym 16 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych). Program zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej wynosić 16 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) dla każdego uczestnika. Zajęcia teoretyczne z zakresu kursu przyuczającego do zawodu w ilości 16 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) powinny odbyć się w dniach 04.04.2012 r. - 05.04.2012 r.. Zajęcia praktyczne z zakresu kursu przyuczającego do zawodu w ilości 80 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) powinny odbyć się w dniach 06.04.2012 r. -20.04.2012 r.. Zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej w ilości 16 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut) powinny odbyć się w dniach 23.04.2012 r. - 24.04.2012 r.. 4. Realizacja przedmiotu umowy musi odbywać się na terenie Zamawiającego. 5. Realizacja przedmiotu umowy musi odbywać się codziennie, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 15:15 i wg następującego harmonogramu godzinnego: 1 godzina lekcyjna 08:30 - 09:15 2 godzina lekcyjna 09:20 - 10:05 3 godzina lekcyjna 10:10 - 10:55 4 godzina lekcyjna 11:00 - 11:45 5 godzina lekcyjna 12:00 - 12:45 6 godzina lekcyjna 12:50 - 13:35 7 godzina lekcyjna 13:40 - 14:25 8 godzina lekcyjna 14:30 - 15:15 6. Celem kursu przyuczającego do zawodu technologa wykończenia wnętrz jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnej do pracy w zawodzie technologa wykończenia wnętrz. 7. Celem zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej organizowanego w formie seminarium jest poznanie własnych możliwości, perspektyw edukacyjnych i zawodowych oraz reguł obowiązujących na rynku pracy, a także poznanie metod efektywnego poszukiwania pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 /ustawy/ (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 /ustawy/ (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 /ustawy/ (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 /ustawy/ (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 /ustawy/ (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Złożenie druku /Formularz ofertowy/, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Prosimy załączyć dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisania oferty np. odpis z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku złożenia kserokopii, wpis do rejestru winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Prosimy załączyć pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo winno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W myśl art. 144 ust. 1 /ustawy/ treść umów może być zmieniona w stosunku do treści złożonych ofert w przypadkach wymienionych poniżej: a) zmiana terminów realizacji zajęć praktycznych i zajęć teoretycznych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 25.04.2012 r. b) zmiana harmonogramu godzinnego realizacji zajęć praktycznych i zajęć teoretycznych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 25.04.2012 r. c) inne zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umów, a są one korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Kwatermistrzowski Zakład Karny w Trzebini ul. Słowackiego 70 32-540 Trzebinia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Zakład Karny w Trzebini ul. Słowackiego 70 32-540 Trzebinia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.03.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - nr umowy: UDA-POKL.01.03.04-00-027/08.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.