eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUzupełnienie (dostawa, montaż i ustawienie) mebli gabinetowych w pomieszczeniach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Łódź: Uzupełnienie (dostawa, montaż i ustawienie) mebli gabinetowych w pomieszczeniach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 47154 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi , ul. Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6350033; 6350000, faks 042 6350034; 6350002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie (dostawa, montaż i ustawienie) mebli gabinetowych w pomieszczeniach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a) uzupełnienie stylizowanych mebli gabinetowych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi wraz z dostawą, wniesieniem, montażem i ustawieniem mebli. W celu zachowania jednolitości umeblowania pomieszczeń dostarczone meble gabinetowe muszą być dostosowane kolorystyką, wyglądem, wykończeniem elementów tj. korony i cokoły do aktualnego umeblowania gabinetów. Dostarczone przez Wykonawcę regały będą dostawione i skręcone do już ustawionych mebli. Po dostawieniu i skręceniu meble muszą tworzyć jedną całość tzn. korony i cokoły po skręceniu mebli muszę być do siebie idealne dopasowane. b) wymiana drzwi przeszklonych w witrynach na drzwi pełne. 2.Specyfikacja ilościowo-jakościowa mebli gabinetowych została szczegółowo określona w załączniku nr 2. 3. Wykonawca zapewni kolorystykę mebli identyczną z aktualnym umeblowaniem gabinetowym. 4.Wykonawca przed sporządzeniem oferty musi odbyć wizję lokalną u Zamawiającego celem ustalenia przedmiotu zamówienia , dostosowania oferty do potrzeb i wymagań Zamawiającego (kolorystyka, dokonanie stosownych pomiarów, zapoznanie się z aktualnym stanem umeblowania u Zamawiającego). Potwierdzeniem wizji lokalnej u Zamawiającego będzie oświadczenie podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 1a. Niespełnianie tego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania. 5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone meble będą fabrycznie nowe. 6.Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszystkich kosztów i rodzajów ryzyka związanych z towarem, aż do momentu, gdy zostanie on dostarczony do miejsca przeznaczenia, złożony i ustawiony. 7.Plecy regałów muszą być wpuszczane w boki i wieńce. 8.Meble muszą być odporne na zarysowania, wycieranie, odparzenia, ślady dłoni. Muszą być przystosowane do mycia powszechnie dostępnymi środkami czyszczącymi. Wymagana klasa higieniczności E 1. 9.System mocowania elementów musi umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż mebli bez osłabienia trwałości i solidności łączenia w zakresie umożliwiającym przenoszenie tych elementów pomiędzy pomieszczeniami. 10.Zastosowana technologia produkcji mebli musi umożliwiać rozpoczęcie ich użytkowania w terminie do 14 dni od dnia montażu w miejscu przeznaczenia. Zapach i opary (formaldehyd) nie mogą unosić się dłużej niż dwa tygodnie. 11.Meble muszą być składane przez osoby odpowiednio wykwalifikowane i przeszkolone. 12.Wykonawca udzieli gwarancji na meble gabinetowe na okres minimum 24 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru. 13.Wszystkie zastosowane materiały muszą spełniać wymagane prawem normy oraz posiadać niezbędne atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania. 14.Wykonawca przed zgłoszeniem do odbioru końcowego zobowiązany jest do wywiezienia opakowań i wszystkich pozostałości po swoich robotach, do zapewnienia czystości w miejscu dostawy oraz usunięcia wszystkich uszkodzeń budynku i otoczenia powstałych z winy Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. 15.Wykonawca przed zgłoszeniem do odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane, wymienione w punkcie 13 dokumenty oraz karty gwarancyjne. 16.W okresie rękojmi za wady oraz w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub do dostarczenia w tym terminie mebli i wyposażenia wolnych od wad. 17.Wykonawca przekaże Zamawiającemu do każdego zamka w komplecie dwa klucze. 18.W meblach stylizowanych muszą być zastosowane uchwyty metalowe, wykończenie - mosiądz antyczny (postarzany). Wzór uchwytów do uzgodnienia z Zamawiającym przed realizacją umowy. 19. Zakres zamwienia - 9 regałów biurowych i wymiana 4 par drzwi przeszklonych na drzwi pełne. 20. Opis technologiczny mebli - regał dwudrzwiowy, góra regału - drzwi pełne (2/3 wysokości regału), półki; dół regału - drzwi pełne (1/3 wysokości regału) , półki. - fronty drzwiczek regału o konstrukcji ramowo-płycinowej, ramy wykonane z drewna litego, płyciny z płyty wiórowej lub innej okleinowanej dwustronnie okleiną naturalną. - w drzwiach regału zamek jednopunktowy. - góra mebla zakończona wieńcem wykonanym z drewna litego lub innego. - dół regału zakończony cokołem wykonanym z drewna litego lub innego. - powierzchnia elementów regału musi być polakierowana lakierami odpornymi na zarysowania, wycieranie, odparzenia, ślady dłoni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.wsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi 90-434 Łódź, ul. Piotrkowska 135, pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi 90-434 Łódź, ul. Piotrkowska 135, pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.