eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUzupełnienie (dostawa, montaż i ustawienie) mebli gabinetowych w pomieszczeniach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Łódź: Uzupełnienie (dostawa, montaż i ustawienie) mebli gabinetowych w pomieszczeniach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 72090 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47154 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, ul. Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6350033; 6350000, faks 042 6350034; 6350002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie (dostawa, montaż i ustawienie) mebli gabinetowych w pomieszczeniach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a) uzupełnienie stylizowanych mebli gabinetowych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi wraz z dostawą, wniesieniem, montażem i ustawieniem mebli. W celu zachowania jednolitości umeblowania pomieszczeń dostarczone meble gabinetowe muszą być dostosowane kolorystyką, wyglądem, wykończeniem elementów tj. korony i cokoły do aktualnego umeblowania gabinetów. Dostarczone przez Wykonawcę regały będą dostawione i skręcone do już ustawionych mebli. Po dostawieniu i skręceniu meble muszą tworzyć jedną całość tzn. korony i cokoły po skręceniu mebli muszę być do siebie idealne dopasowane. b) wymiana drzwi przeszklonych w witrynach na drzwi pełne. 2.Specyfikacja ilościowo-jakościowa mebli gabinetowych została szczegółowo określona w załączniku nr 2. 3.Wykonawca zapewni kolorystykę mebli identyczną z aktualnym umeblowaniem gabinetowym. 4.Wykonawca przed sporządzeniem oferty musi odbyć wizję lokalną u Zamawiającego celem ustalenia przedmiotu zamówienia , dostosowania oferty do potrzeb i wymagań Zamawiającego (kolorystyka, dokonanie stosownych pomiarów, zapoznanie się z aktualnym stanem umeblowania u Zamawiającego). Potwierdzeniem wizji lokalnej u Zamawiającego będzie oświadczenie podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 1a. Niespełnianie tego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania. 5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone meble będą fabrycznie nowe. 6.Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszystkich kosztów i rodzajów ryzyka związanych z towarem, aż do momentu, gdy zostanie on dostarczony do miejsca przeznaczenia, złożony i ustawiony. 7.Plecy regałów muszą być wpuszczane w boki i wieńce. 8.Meble muszą być odporne na zarysowania, wycieranie, odparzenia, ślady dłoni. Muszą być przystosowane do mycia powszechnie dostępnymi środkami czyszczącymi. Wymagana klasa higieniczności E 1. 9.System mocowania elementów musi umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż mebli bez osłabienia trwałości i solidności łączenia w zakresie umożliwiającym przenoszenie tych elementów pomiędzy pomieszczeniami. 10.Zastosowana technologia produkcji mebli musi umożliwiać rozpoczęcie ich użytkowania w terminie do 14 dni od dnia montażu w miejscu przeznaczenia. Zapach i opary (formaldehyd) nie mogą unosić się dłużej niż dwa tygodnie. 11.Meble muszą być składane przez osoby odpowiednio wykwalifikowane i przeszkolone. 12.Wykonawca udzieli gwarancji na meble gabinetowe na okres minimum 24 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru. 13.Wszystkie zastosowane materiały muszą spełniać wymagane prawem normy oraz posiadać niezbędne atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania. 14.Wykonawca przed zgłoszeniem do odbioru końcowego zobowiązany jest do wywiezienia opakowań i wszystkich pozostałości po swoich robotach, do zapewnienia czystości w miejscu dostawy oraz usunięcia wszystkich uszkodzeń budynku i otoczenia powstałych z winy Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. 15.Wykonawca przed zgłoszeniem do odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane, wymienione w punkcie 13 dokumenty oraz karty gwarancyjne. 16.W okresie rękojmi za wady oraz w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub do dostarczenia w tym terminie mebli i wyposażenia wolnych od wad. 17.Wykonawca przekaże Zamawiającemu do każdego zamka w komplecie dwa klucze. 18.W meblach stylizowanych muszą być zastosowane uchwyty metalowe, wykończenie - mosiądz antyczny (postarzany). Wzór uchwytów do uzgodnienia z Zamawiającym przed realizacją umowy. załącznik nr 2 - Specyfikacja ilościowo-jakościowa 1.Regał - 9 sztuk 2.Wymiana drzwi przeszklonych w witrynach na drzwi pełne - 4 pary Opis techniczny mebli gabinetowych Regał dwudrzwiowy - Regał dwudrzwiowy, góra regału - drzwi pełne (2/3 wysokości regału), półki, dół regału - drzwi pełne (1/3 wysokości regału) , półki. - Fronty drzwiczek regału o konstrukcji ramowo-płycinowej, ramy wykonane z drewna litego, płyciny z płyty wiórowej lub innej okleinowanej dwustronnie okleiną naturalną. - W drzwiach regału zamek jednopunktowy. - Góra mebla zakończona wieńcem wykonanym z drewna litego lub innego. - Dół regału zakończony cokołem wykonanym z drewna litego lub innego. - Powierzchnia elementów regału musi być polakierowana lakierami odpornymi na zarysowania, wycieranie, odparzenia, ślady dłoni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KMK Kolekcja Mebli Sp. z o.o., ul. Fabryczna 5, Nowe, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28233,05

  • Oferta z najniższą ceną: 28233,05 / Oferta z najwyższą ceną: 28233,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.