eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Roboty dekarskie na budynkach Nowopol 29, Niedziałkowskiego 1-3-5 w Policach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Police: Roboty dekarskie na budynkach Nowopol 29, Niedziałkowskiego 1-3-5 w Policach
Numer ogłoszenia: 47181 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zgkim.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dekarskie na budynkach Nowopol 29, Niedziałkowskiego 1-3-5 w Policach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane na budynkach mieszkalnych w Policach przy ulicy: a) NOWOPOL 29 - dachówka ca 439 m2 + papa ca 17,5 m2 ; b) NIEDZIAŁKOWSKIEGO 1-3-5 - dachówka ca 491 m2 + papa ca 66 m2. Remont pokryć dachowych wraz z robotami towarzyszącymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: a) NOWOPOL 29 - 1.800,00 zł ( tysiąc osiemset zł ) ; b) NIEDZIAŁKOWSKIEGO 1-3-5 - 3.000,00 zł ( trzy tysiące zł ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: -nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych ; -spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustaw ; -zatrudniający co najmniej dwóch pracowników posiadających kwalifikacje do wykonywania robót dekarskich ; -zatrudniający osobę posiadającą uprawnienia budowlane ; -dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów ; -którzy wykonają co najmniej 60 % zamówienia (tj. pokrycie połaci dachowej) siłami własnymi ; -którzy w okresie ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej 3 zamówienia w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem i przedstawią referencje od min. 3 zamawiających. Ocena spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zał. nr 1 - Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na roboty dekarskie na budynkach mieszkalnych w Policach przy ul. Nowopol 29, ul. Niedziałkowskiego 1-3-5 : 1. Dowód wniesienia wadium ; 2. Formularz oferty ( na każdy budynek oddzielny formularz) - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5 (a i b) ; 3. Kosztorys ofertowy na roboty w oparciu o przedmiary robót otrzymane od zamawiającego zał. nr 3 (a i b) i ogólną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zał. nr 2 (a i b) ; 4. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) ; 5. Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne) ; 6. Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 8. Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 6 ; 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 10. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - roboty dekarskie (min. 3 pokrycia) - wg zał. nr 7 ; 11. Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 7 (referencje od minimum 3 zamawiających dot. robót dekarskich) ; 12. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - w/g zał. 8 (a i b), z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień, świadectw lub dyplomów zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników, którzy wykonywać będą prace oraz pracowników, którzy nadzorować będą wykonywane prace, ewentualnie zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału osobowego, który uzyska od innego podmiotu ; 13. Wykaz i charakterystyka sprzętu i transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia, ewentualnie zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia wykonawcy wymaganego sprzętu i transportu, który uzyska od innego podmiotu - wg zał. nr 8 (a i b) ; 14. Określenie części zamówienia, które wykonawca zamierza /lub nie zamierza powierzyć podwykonawcom - wg zał. nr 9 (a i b) ; 15. Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10 (a i b) ; 16. Prezentacja oferowanej technologii (aprobaty, foldery producentów, opis oferowanych do wbudowania materiałów i wyrobów) . Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy pod rygorem nieważności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - udzielona gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police pokój 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nowopol 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi :dachówka ca 439 m2 + papa ca 17,5 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.12.11-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. udzielona gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Niedziałkowskiego 1-3-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi :dachówka ca 491 m2 + papa ca 66 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.12.11-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. udzielona gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.