eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont pomieszczeń na XI piętrze nr 901a, 901b, 915, 915a, 916, 917, 919, 920, 921 wraz z przyległym korytarzem nr 900c i 900b oraz pomieszczenia serwerowi na parterze część wysokiej budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie przy Al. 29

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Kraków: Remont pomieszczeń na XI piętrze nr 901a, 901b, 915, 915a, 916, 917, 919, 920, 921 wraz z przyległym korytarzem nr 900c i 900b oraz pomieszczenia serwerowi na parterze część wysokiej budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46
Numer ogłoszenia: 47213 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń na XI piętrze nr 901a, 901b, 915, 915a, 916, 917, 919, 920, 921 wraz z przyległym korytarzem nr 900c i 900b oraz pomieszczenia serwerowi na parterze część wysokiej budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na XI piętrze nr 901a, 901b, 915, 915a, 916, 917, 919, 920, 921 wraz z przyległym korytarzem nr 900c i 900b oraz pomieszczenia serwerowi na parterze część wysokiej budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie przy Al. 29 Listopada 46. 2. Zakres robót obejmuje: Roboty w zakresie branży budowlanej: 1) pomieszczenia na IX piętrze nr 901b, 901a, 915a, 915, 916 (serwerownia), 917, 919, 920, 921 wraz przyległym korytarzem nr 900b i 900c raz pomieszczenia serwerowi na parterze budynku, które obejmują: - demontaż skrzydeł drzwiowych i ościeżnic drewnianych i stalowej - demontaż sufitu podwieszonego typu Feal - wyburzenia części ścianek działowych z cegły dla poszerzenia drzwi - skucie nadproży nad drzwiami - zerwanie posadzki z płytek PCV - zerwanie posadzki ceramicznej - skucie ze ścian płytek ceramicznych - zamurowania otworów po przejściach wentylacji mechanicznej - jednostronne przymurowanie otworu drzwiowego - montaż nadproży prefabrykowanych - zeskrobanie starej farby - wykonanie tynków kat. III pod zdemontowanymi stropami feal - wykonanie tynków po skuciu fliz - gruntowanie tynków sufitów i ścianach - wykonanie gładzi - montaż ścianek gipsowo kartonowych - montaż sufitu podwieszonego w korytarzu - montaż drzwi aluminiowych w korytarzu - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach - obudowanie płytami z gipskartonu odciągów digestoriów i pionów c.o. - malowanie sufitów i ścian - gruntowanie podłoża pod posadzki - wykonanie wylewki samopoziomującej pod panele - obłożenie płytkami gresowymi polerowanymi parapetów - montaż drzwi aluminiowych w korytarzu - wykonanie posadzki z płytek gresowych i paneli - montaż ościeżnic ze skrzydłami - montaż desek odbojowych w korytarzu W pierwszej kolejności należy w pomieszczeniu 916 ściankami z gips-kwartonu wydzielić pomieszczenie serwerowni i wykonać w tym pomieszczeniu roboty wykończeniowe i klimatyzację. W czasie remontu serwerownia będzie czynna i roboty należy prowadzić tak aby nie została zakurzona. 2) Serwerownia na parterze - zmycie sufitu i ścian - tapetowanie ścian i sufitu - wymiana drzwi zewnętrznych do przedsiąka serwerowni Roboty w zakresie branży instalacji sanitarnej 1) Sanitarne: - demontaż istniejącej instalacji wod-kan, gaz oraz stołów laboratoryjnych z przystawkami, dygestoriów (rurociągi, podejścia, osprzęt laboratoryjny) - spuszczenie i ponowne napełnienie zładu instalacji c.o. - demontaż grzejników c.o. w celu zamontowania zaworu z głowicą termostatyczną montowanego na zasilaniu i zamontowania zaworu grzejnikowego odcinającego montowanego na powrocie - wykonanie nowej instalacji wod-kan, gaz z podejściami i osprzętem dla stołów laboratoryjnych i dygestoriów uprzednio zdemontowanych, urządzeń W-C (spłuczki, miski ustępowej typu Gebert, umywalki z półnogą, baterii jednouchwytowej stojącej, kratki ściekowej, zaworów wypływowych) - wykonanie próby szczelności nowej instalacja wod-kan i gaz Roboty branży instalacji sanitarnej wykonać zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonywania i Odbioru cz.II , przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną 2) Wentylacja: Wykonanie odciągu oparów O -1 z dygestorium w laboratorium z zastosowaniem wentylatora dachowego np. typu CTVB-200 lub równoważny o wydajności L=900 m3/h, P=100 Pa, =1400 obr/min, silnik jednofazowy Ns=0,12 kW U=230 V. Układ odciągowy wyposażony będzie w regulator obrotów typu REB. Należy wykonać podstawę dachową pod wentylator wraz z cokołem oraz zainstalować przewód wentylacyjny o200 od podstawy dachowej do odciągu z nad dygestorium na IX piętrze. Zakresem robót są również objęte wykucia otworów, ich obróbka oraz prace wykończeniowo-malarskie. Próby szczelności, wydajności i głośności instalacji odciągowej. Regulacja i rozruch instalacji Wykonanie systemu wyciągowego W-1 z pomieszczeń pracowni nr 915. Należy wykonać system wyciągowy z pomieszczenia pracowni oraz z 2 pom. przyległych, z zastosowaniem wentylatora dachowego np. typu RF/4-250 lub równoważny. L=1200 m3/h, P=120 Pa, n=1400 obr/min, silnik jednofazowy Ns=0,12 kW U=230 V. Należy wykonać nową podstawę dachową Dn250 pod wentylator oraz zainstalować nowy przewód wentylacyjny o250 od podstawy dachowej do stropu na IX piętrze, gdzie rozprowadzona będzie instalacja wyciągowa z pomieszczeń. Przewód ten prowadzony będzie w szachcie po uprzednim zdemontowaniu istniejącego odciągu; należy także zdemontować istniejący wentylator. Zakresem robót są również objęte wykucia otworów, ich obróbka oraz prace wykończeniowo-malarskie. Próby szczelności, wydajności i głośności instalacji wyciągowej. Regulacja i rozruch instalacji. Wykonanie instalacji wyciągowej z WC. Instalacja wyciągowa z projektowanych 2 WC podłączona zostanie do istniejącego pionu wentylacyjnego prowadzonego w szachcie. Wywiewniki należy zainstalować w stropie podwieszonym, do regulacji będą zastosowane przepustnice wentylacyjne. Wyciąg z WC uruchamiany będzie poprzez czujniki ruchu wg cz. elektrycznej. Klimatyzacja Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowi na IX p i na parterze: Dwa niezależne układy klimatyzacyjne. Zakup klimatyzatora np. typu ASYA12L - Fujitsu lub równoważny; przysufitowa jednostka wewnętrzna, jednostka zewnętrzna zlokalizowane na ścianie zewnętrznej. Wydajność chłodnicza klimatyzatora 3,4 kW, zużycie mocy 0,9 kW, zasilanie 230V V/50 Hz. Montaż układu klimatyzacyjnego: wykonanie instalacji zasilania i sterowania, instalacji chłodniczej, instalacji odprowadzenia skroplin, wykonanie konstrukcji wsporczych. Regulacja i rozruch instalacji klimatyzacji. Prace budowlane wykończeniowe. Wykonanie robót w zakresie branży elektrycznej dla wentylacji i klimatyzacji: - Wykonanie instalacji siły i sterowania dla systemu odciągowego O-1 z dygestorium. - Wykonanie pomiarów elektrycznych. - Wykonanie instalacji siły i sterowania dla systemu wyciągowego W -1 z pracowni nr 915. Wykonanie pomiarów elektrycznych. - Zainstalowanie czujników ruchu w 2 pomieszczeniach WC; podłączenie do istniejącej instalacji sterowania prowadzonej w szachcie. - Wykonanie zasilania 2 klimatyzatorów. Roboty w zakresie branży elektrycznej: - wykonanie demontażu instalacji elektrycznej , oraz tablic rozdzielczych. - wykonanie demontażu opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - wykonanie demontażu przewodów instalacyjnych. - zakup i montaż korytek. - zakup i ułożenie przewodów zasilających w korytkach - zakup i ułożenie rur pod tynkiem, - zakup i montaż opraw oświetleniowych i osprzętu. - zakup i montaż tablic rozdzielczych elektrycznych. - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji komputerowej, - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej wraz z rysunkami powykonawczymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy: 1) posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane wewnętrzne, każda o cenie brutto robót nie mniejszej niż 300.000,00 zł oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do izby samorządu zawodowego i posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, tj.: - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót sanitarnych winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - kierownik robót elektrycznych winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne D. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. V. Nie załączenie przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznane zostanie za nie spełnienie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 2) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu - zgodnie z wzorem pn. Doświadczenie zawodowe stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych wewnętrznych, każda o cenie brutto robót nie mniejszej niż 300.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca ich wykonania i zamawiającego, UWAGA: W przypadku wykonania robót budowlanych obejmującej także inny niż wymagany zakres robót, wykonawca winien w wykazie wyszczególnić wartość robót ogólnobudowlanych wewnętrznych. b) dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie roboty wymienione w wykazie (o wymaganym zakresie i wartości) zostały wykonane należycie, c) wykazu osób - zgodnie z wzorem pn. Wykaz osób, którymi wykonawca dysponuje stanowiącym załącznik nr 4A do specyfikacji - będących w dyspozycji wykonawcy (np. na podstawie umowy o pracę), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, przy czym wykonawca musi wykazać dysponowanie: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji przedmiotowego zamówienia - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne D - do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia d) i/lub wykazu osób - zgodnie z wzorem pn. Wykaz osób, którymi wykonawca będzie dysponował stanowiącym załącznik nr 4B do specyfikacji - którymi będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, przy czym wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji przedmiotowego zamówienia - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne D - do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia e) W odniesieniu do osób wymienionych w załączniku nr 4B wymagane jest załączenie do oferty pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się realizacji określonych zadań. f) kopie uprawnień budowlanych w wymaganych specjalności dla wymienionych w wykazie (wykazach) osób - zgodnie z pkt. 2c i/lub 2d - oraz, dla każdej z wymienionych osób, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. 2. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. W przypadku składania ofert wspólnych: dokumenty wymienione w pkt. 1.1 składa każdy z wykonawców; natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.2 i 1.3 mogą złożyć wszyscy wykonawcy łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 35 Al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 35 Al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.