To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Wrocław: Usługa przygotowania, dostarczenia gotowych posiłków, oraz wydawanie ich w jadalni Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 3 we Wrocławiu ul. Krakowska 40-42
Numer ogłoszenia: 47224 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25558 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, faks 071 3207005.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania, dostarczenia gotowych posiłków, oraz wydawanie ich w jadalni Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 3 we Wrocławiu ul. Krakowska 40-42.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot: KOD CPV Usługi przygotowania posiłków: 553 21000-6 Usługi dostarczenia posiłków: 555 20000-1 2.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania Przygotowanie, dostarczanie gotowych posiłków, oraz wydawanie ich w jadalni Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 3 we Wrocławiu ul. Krakowska 40-42 Posiłki wydawane będą w jednorazowych zastawach (menuboxy, termosy). 2.1 Wymagania zamawiającego 2.1.1 Miejsce realizacji zamówienia - JRG Nr 3 KM PSP we Wrocławiu ul. Krakowska 40 42 Z posiłków korzystać będą 24 osoby dziennie uczestniczące w szkoleniu 2.1.2 Liczba osób korzystających z posiłków może zmieniać się okresowo ze względu na nieobecności np. zwolnienie lekarskie, przepustki, itp. o zmianie takiej Zamawiający będzie powiadamiał z 1- dniowym wyprzedzeniem. 2.1.3 Każdy zestaw składa się ze: śniadania, obiadu, kolacji Wykonawca zapewni w dniach szkoleniowych posiłki o ustalonych porach: śniadanie - 7.15 od wtorku do piątku obiad - 13.30 (dwa dania) od poniedziałku do piątku kolacja - 19.00 od poniedziałku do czwartku 2.2 Zamówienie obejmuje: a)przygotowanie posiłków z produktów spożywczych wykonawcy w pierwszym gatunku, dobrej jakości o odpowiedniej wartości odżywczej, urozmaicone o długim terminie przydatności do spożycia b) Temperatura dla potraw serwowanych na gorąco powinna wynosić: - zupa, napoje gorące 70-80° - drugie dania 60-70° c) dowóz (dostarczenie) w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnych oraz zgodnie z zasadami transportu żywności d) wydawanie posiłków w wyznaczonych godzinach 2.3 Wykonawca zobowiązany jest do produkcji i transportu posiłków zgodnie z wdrożonym programem GMP GHP oraz zasadami systemu HACCP 2.4 Posiłki dostarczane przez Wykonawcę muszą być zgodne z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914) 2.5 Posiłki musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11 grudnia 1997r.(Dz. U. Nr 160 poz. 1098 z 1997r.) w sprawie długotrwałych akcji ratowniczych, szczegółowych norm, zasad i warunków otrzymania wyżywienia w czasie tych akcji oraz ćwiczeń lub szkolenia przez strażaków Państwowej Straży Pożarnej lub inne osoby biorące w nich udział, a także przypadków, w których wypłaca się równoważnik pieniężny w zamian za przysługujące wyżywienie, sposobu ustalania jego wysokości oraz szczegółowych zasad wypłacenia. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia tygodniowy jadłospis wraz z gramaturą. O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie powiadomić przedstawiciela Zamawiającego. 2.7Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć tygodniową ofertę jadłospisu jako załącznik do formularza ofertowego. Zaoferowany jadłospis będzie jednym z kryteriów oceny oferty. 2.8 Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w skali miesiąca wartość produktów spożywczych zużywanych w procesie technologicznym określoną w Umowie jako wsad do kotła 2.9 Zakwestionowane pod względem jakościowym lub ilościowym przez Zamawiającego posiłki podlegają wymianie na koszt Wykonawcy 2.10 Zgodnie z Decyzją Nr 1 11 Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSWiA i Dyrektora Departamentu budżetu MSWiA z dnia 4 października 2011r. zmieniająca decyzję w sprawie określania wartości pieniężnych norm wyżywienia oraz sposobu ich stosowania dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej, policjantów, funkcjonariuszy Straży Granicznej i funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu, wartość pieniężna zasadniczej normy wyżywienia (szkolna SZ ) na 1 osobę wynosi 14,83zł brutto (wsad do kotła), a koszty sporządzenia posiłków ponoszone przez Wykonawcę nie mogą być większe niż 130% wartość normy. 3. Zakres obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy 3.1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość świadczonej usługi oraz jej wykonywanie zgodnie z wszelkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 3.2. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty decyzji właściwego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzenie zakładu do produkcji żywności. Zatwierdzenie ma zawierać zezwolenie na realizację usługi w systemie cateringowym i dotyczyć tego obiektu w którym będą produkowane posiłki dla Zamawiającego. 3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych osób. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw posiłków przez okres umowy, bez względu na występujące awarie. 3.5. Wykonawca ponosi będzie odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody powstałe w wyniku prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, obejmującego między innymi zdarzenia losowe powstałe przy wykonywaniu świadczonej usługi oraz zatrucie pokarmowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.21.23.11 - Roboty budowlane w zakresie galerii sztuki 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RETTMAN CATERING Sławomir Bogdański, ul. Sarbinowska 10, 54-317 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43911,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30,78
Oferta z najniższą ceną: 30,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 58.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Merck Life Science lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Rozbudowa budynku usługowego, o zewnętrzną windę osobową, położonego przy ulicy Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wykonanie, dostawa oraz montaż szafy na dokumenty na potrzeby pracowników socjalnych Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.