eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Krotoszyn: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 472410 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn , ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, faks 062 7228251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2014 roku. Zamawiający zapewnia materiał niezbędny do wykonania usług, tj. sadzonki drzew, krzewów, kwiatów sezonowych, nasiona trawy, paliki do drzew, nawozy, środki chemiczne do oprysku. Wykonawca udzieli gwarancji na nasadzenia drzew i krzewów na okres 1 roku od daty odbioru nasadzeń. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania : - prac zleconych przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od zgłoszenia, - prac związanych z usuwaniem konarów oraz drzew stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa - bezzwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. Podane w formularzu wielkości poszczególnych rodzajów usług są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi w oparciu o prace z zakresu utrzymania terenów zieleni wykonane w bieżącym roku. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w przypadku wykonania mniejszej ilości prac..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju prac.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 90.62.00.00-9, 90.60.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla cz. II zamówienia : Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj.: wykaże wykonanie/wykonywanie min. 8 zadań (usługa, bez kosztów materiału) z zakresu pielęgnacji terenów zieleni (w tym: wycinka drzew, frezowanie pni, zakładanie trawników, formowanie żywopłotów, odchwaszczanie żywopłotów, sadzenie żywopłotów, sadzenie drzew i krzewów, wycinka posuszu, prześwietlanie koron drzew, cięcia formujące krzewów, formowanie pni i koron młodych drzew liściastych, przesadzanie drzew, podlewanie roślin, nawożenie drzew i krzewów, nawożenie trawników, sadzenie kwiatów, przygotowanie kwietników do obsadzeń, pielenie roślin, formowanie głogów, odcinanie odrostów przy pniach drzew), realizowane w ciągu ostatnich 3 lat na terenach zieleni miejskiej o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, w tym jedna pozycja na kwotę min. 60.000,00 brutto. Warunek dla cz. III zamówienia : Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj.: wykaże wykonanie/wykonywanie min. 2 zadań (usługa, bez kosztów materiału) z zakresu pielęgnacji terenów zieleni (w tym: wycinka drzew, frezowanie pni, zakładanie trawników, sadzenie drzew i krzewów, wycinka posuszu, prześwietlanie koron drzew, cięcia formujące krzewów, formowanie pni i koron młodych drzew liściastych), realizowane w ciągu ostatnich 3 lat na terenach wpisanych do rejestru zabytków o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, w tym jedna pozycja na kwotę min. 15.000,00 brutto. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie/wykonywanie w/w zadań oraz przedłoży dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane/są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ (pkt. IX.B 1 i 2 oraz załącznik nr 3 i 3 a) i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla cz. I zamówienia : Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponuje następującym sprzętem: pojazdy mechaniczne do wywozu śmieci - 2 szt, kosiarki spalinowe - 3 szt, sprzęt do odśnieżania i posypywania alejek i chodników ( np. ciągnik ogrodniczy z pługiem do odśnieżania) - 1 szt, podstawowe narzędzia ogrodnicze typu: grabie, łopaty, miotły - 6 kompletów. Warunek dla cz. II zamówienia : Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponuje następującym sprzętem: środek transportu do przewozu materiałów - 2 szt, beczkowóz do podlewania roślin - 1 szt, walec ogrodniczy - 1szt, piły spalinowe - 2 szt, podstawowe narzędzia ogrodnicze typu: sekatory, motyczki do pielenia - 6 kompletów, podnośnik koszowy - 1 szt. Warunek dla cz. III zamówienia : Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponuje następującym sprzętem: środek transportu do wywozu urobku po cięciach drzew i do przewozu materiałów - 1 szt, piła spalinowa - 2 szt, podnośnik koszowy - 1szt., podstawowe narzędzia ogrodnicze typu: łopaty, grabie - 4 komplety. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie w/w sprzętem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia). Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ ( pkt. IX.B 4 oraz załącznik nr 5) i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla cz. I zamówienia : Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. następującymi osobami : a/. kierownik robót, który posiada wykształcenie min. średnie. b/. pozostały personel: min. czterech pracowników fizycznych Warunek dla cz. II zamówienia : Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. następującymi osobami : a/. kierownik robót, który posiada wykształcenie wyższe ogrodnicze, b/. pozostały personel: min. czterech pracowników fizycznych, w tym min. jeden z uprawnieniami pilarza. Warunek dla cz. III zamówienia : a/. kierownik robót, który posiada : -wykształcenie wyższe ogrodnicze, - świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo odbyła co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków (powyższe potwierdza opinia wojewódzkiego konserwatora zabytków, właściwego dla miejsca położenia zabytku, w którym prace te były wykonywane). Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 165 poz. 987) prace o charakterze technicznym w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków może prowadzić osoba posiadająca w/w kwalifikacje. b/. pozostały personel: min. dwóch pracowników fizycznych, w tym przynajmniej jeden z uprawnieniami pilarza. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ ( pkt. IX.B 3 oraz załącznik nr 4) i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt III.4.2 niniejszego ogłoszenia każdy z Wykonawców składa osobno. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: - zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy - zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ/po uzgodnieniu z Zamawiającym/ - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację podmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku VAT. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis zmiany, uzasadnienie zmiany oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, Zespół Zamówień Publicznych, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok. 48..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, punkt informacyjny - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zbieranie papierów i nieczystości 2. Opróżnianie koszy wraz z wywozem nieczystości na punkt przeładunkowy przy ul. Ceglarskiej 3. Oczyszczanie stawów w Parku Wojska Polskiego z papierów,liści i nieczystości 4. Koszenie trawników na terenie płaskim 5. Akcja zimowa : - odśnieżanie alejek i chodników, - posypywanie piaskiem alejek i chodników 6. Wygrabianie liści w parkach i skwerach wraz z ich wywozem na punkt przeładunkowy przy ul. Ceglarskiej 7. Zamiatanie alejek w parkach i przy zieleńcach wraz z wywozem śmieci 8. Naprawa ławek parkowych 9. Malowanie ławek parkowych (bez materiału) 10. Codzienne sprzątanie Rynku przy fontannie 11. Montaż nowych ławek 12. Montaż koszy parkowych 13. Czynności pomocnicze dotyczące prac na terenach zieleni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 90.68.20.00-0, 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie, modernizacja istniejących, urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzewek i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakładanie trawników z siewu 2. Formowanie żywopłotów ze zgrabianiem odciętych odpadów i ich wywozem na punkt przeładunkowy przy ul. Ceglarskiej 3. Odchwaszczanie żywopłotów 4. Sadzenie nowego żywopłotu z wymianą gleby na głęb. 60 cm 5. Palikowanie drzew 6. Cięcie formujące krzewów 7. Przygotowanie kwietników do obsadzeń 8. Oprysk przeciw chwastom środkiem chem. typu Glifocyd (zieleńce, chodniki, itp) 9. Wiosenne sadzenie kwiatów 1-rocznych 10.Letnie sadzenie kwiatów 1-rocznych. 11. Podlewanie roślin 12. Pielenie kwiatów,krzewów, terenów zieleni, różanek 13. Wycięcie drzewa bez frezowania pnia 14. Przesadzanie drzew 15. Frezowanie pnia na głębokość 40 cm po drzewie 16. Formowanie drzew - głogi ( drzewa stare) 17. Prześwietlanie koron drzew wraz z cięciami zachowawczym - odmładzającymi 18. Formowanie pni i koron młodych drzew liściastych 19. Sadzenie drzew 20. Sadzenie krzewów 21. Odcinanie odrostów przy pniach drzew 22. Cięcia sanitarne drzew - wycinka posuszu w koronach drzew 23. Nawożenie młodych drzew 24. Nawożenie młodych krzewów. Nawożenie trawników azofoską..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace wykonywane w Parku im. Wojska Polskiego - obiekt zabytkowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wycięcie drzewa bez frezowania pnia 2. Frezowanie pnia na głębokość 40 cm po drzewie 3. Prześwietlanie koron drzew wraz z cięciami zachowawczymi - odmładzającymi 4. Formowanie pni i koron młodych drzew liściastych 5.Sadzenie drzew 6. Sadzenie krzewów 7. Cięcia sanitarne drzew - wycinka posuszu w koronach 8. Palikowanie drzew 9. Cięcie formujące krzewów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.