eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z pasów dróg krajowych Nr 12,14,71,72,83 administrowanych przez Rejon w Sieradzu, utrzymanie czystości w miastach - miasto Konstantynów Łódzki - z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2005-09-12

POZYCJA 47283

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z pasów dróg krajowych Nr 12,14,71,72,83 administrowanych przez Rejon w Sieradzu, utrzymanie czystości w miastach - miasto Konstantynów Łódzki - z podziałem na zadania Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inz.Jarosław Tomczyk:Durzewski Witold tel.(043) 827 17 91, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż.Jajosław Tomczyk;Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 822 51 40, e-mail: rdksidrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inz.Jarosław Tomczyk;Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 822 51 40, e-mail: rdksidrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż.Jarosław Tomczyk;Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 822 51 40, e-mail: rdksidrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z pasów dróg krajowych Nr 12,14,71,72,83 administrowanych przez Rejon w Sieradzu, utrzymanie czystości w miastach - miasto Konstantynów Łódzki - z podziałem na zadania. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zbieranie śmieci i zanieczyszczeń takich jak : papier,torby foliowe,szkło,opony, itp. wraz z wywozem na wysypisko,utrzymanie czystosci w miastach: Zadanie 1 -drogi krajowe Nr 12,14,83 administrowane przez Rejon w Sieradzu Bazę w Brzezniu;Zadanie 2 -drogi krajowe Nr 12,14 administrowane przez Rejon w Sieradzu Bazę w Dobroniu ; Zadanie 3 -drogi krajowe Nr 71,72 administrowane przez Rejon w Sieradzu Bazę w Poddebicach ; Zadanie 4 - utrzymanie czystości w mieście Konstantynów Łódzki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe Nr 12,14,71,72,83 na odcinkach bedacych w administracji Rejonu w Sieradzu; droga Nr.71 w mieście Konstanynów Łódzki. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zbieranie śmieci i zanieczyszczeń na odcinkach poza miejskich z dróg krajowych Nr 12 na odcinkach o łącznej długości 65,9 km; Nr 14 -na odcinkach o łacznej długości -29,9 km; Nr 71 - na odcinkach o łącznej długości -15,9 km; Nr 72 - na odcinkach o łącznej długości- 43,1 km; Nr 83 - na odcinkach o łącznej długości- 25,1 km: utrzymanie czystości w miastach: oczyszczanie pasów drogowych jezdni, chodników i opaski z odcinka 4,2 km; utrzymanie zieleni w pasie drogowym na pow. 10460 m2. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 600,00 PLN na jedno zadanie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w częsciach każdorazowo po wykonaniu części usługi według zapisów określonych w umowie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu i i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełniają warunki okreslone w art.22 ust.1 ustyawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art.24.ust.1 i 2 ustawy. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełnienia wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spelnia /nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu(zgodnie z art.44 ustawy Pzp)Dane dotyczace wiarygodnosci prawnej,ekonomiczne,finansowej oraz technicznej wykonawcy -oryginały badz kserokopie poswiasdczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony wykonawcy : Aktualny odpis z własciwego rejestru lub zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej potwierdzajace ,ze przedmiot działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy od daty złozenia oferty.Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postepowaniu podmiotów wystepujacych wspólnie.Wykaz pracowników odpowiedzialnych za reralizacje robót z udokumentowaniem ich doswiadczenia.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równowazne zaświadczenie własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.od 4 do 8 wystawione nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie własciowego organu sadowego lub administracyjnegi kraju w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert.Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz spełnia wymogi określone w art.22 ust.1. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 2 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, wraz z referencjami od poprzednich zamawiajecych(min.1 referencje).Potwierdzenie wniesienia wadium.Posiadaja zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na podstawie ustawy o odpadach(Dz.U.2001.62.628)-nalezy przedłozyc uwierzytelniona kserokopie.Przedłożyć lserokie umowy na wywóz śmieci na wysypisko. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaswiadczenie własciwego Naczelnika Urzedu Skarbowego oraz własciwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymania w całosci wykonania decyzcji właściwego organu ,powyzsze zaswiadczenia musza byc wystwione nie wcześniej niz 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. Oswiadczenie finansowe ,potwierdzone bilansem oraz rachunkiem zysków i strat za ostatni rok,a w przypadku wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania bilansu ,informacji okreslajacej obroty,zysk,zobowiazania i naleznosci ogółem oraz oswiadczenie wykonawcy,ze ma dostep lub dysponuje srodkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia.Posiadac polise lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia oraz sprzetu zgodnie z zapisami w SIWZ. Posiadac doświadczenie min.2 letnie w zakresie przedmiotu zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/RS-D/11/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.10.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiscie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.10.2005, godzina 10:10, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon W Sieradzu adres Sieradz ul Wojska Polskiego 13 - pokój Nr.4.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zbieranie smieci i zanieczyszczeń z pasów dróg krajowych Zadanie.1 -drogi krajowe Nr.12,14,83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę w Brzeżniu. 3) Zakres lub wartość: Zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z pasów dróg krajowych na odcinkach - dr,Nr.12 - łacznie na długosci 29,8,dr.Nr.14- łacznie na długosci 19,7 km,dr.Nr.83 -łacznie na długosci 25,1 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zbieranie smieci i zanieczyszczeń z pasów dróg krajowych Zadanie.2 - drogi Nr.12,14 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę w Dobroniu. 3) Zakres lub wartość: Zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z pasów drogowych wraz z wywozem na wysypisko -dr.Nr.12 - łacznie na odcinkach o długosci 36,1 km -dr.Nr.14 - acznie na odcinkach o długosci 10,2 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z pasów dróg krajowych - Zadanie .3 - drogi Nr.71,72 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę w Poddębicach. 3) Zakres lub wartość: Zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z pasów drogowych wraz zwywozem na wysypisko dr.Nr.71 - łacznie z odcinków o długosci 15,9 km - dr,Nr.72 - łacznie z odcinków o długosci 43,1 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00, 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: utrzymanie czystosci w miastach - miasto Konstantynów Łódzki w ciagu drogi krajowej Nr.71. 3) Zakres lub wartość: oczyszzenia drogi Nr.71 na długosci4,2 km :w tym nawierzchni ,chodników i opaski;utrzymanie zieleni miejskiej na pow.10460 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.