Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Kalisz: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 473322 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu , ul. Wrocławska 182, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7676301, faks 062 7665965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.odn.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim, realizowanego przez Powiat Kępiński w partnerstwie z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu.. Projekt realizowany w ramach PO KL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół . Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia i podział na terminy dostaw określony jest w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Załącznik nr 1a A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych do 12.12.2013 Lp. Nazwa i rodzaj materiałów biurowych Ilość 1. papier ksero A4 -biały 80 g -przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek -opakowanie -1 ryza zawierająca 500 arkuszy 6 ryz 2 Marker do pisania po papierze - ścięta końcówka - 4 kolory - nieścieralny - wodoodporny -gr. linii w przedziale 2-5 mm 3 op. 3 Pendrive 8 GB USB 3.0 wysuwany 3 szt 4 Papier do flichart -wym. 1000 x 1500 mm -50 szt w op. 2 op. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych do 12.12.2013 Lp. Nazwa i rodzaj materiałów biurowych Ilość 1. Długopis automatyczny- ( oznakowania PO KL- flagi) - metalowy z wymiennym wkładem - tusz niebieski -gr. linii 0,5- 1mm UWAGA Projekt graficzny oznakowania PO KL - flagi zapewnia zamawiający 553 szt 2 Brulion z papieru offset A-5 50 kartkowy( oznakowania stron PO KL w jednym kolorze - kratka - grzbiet bloku krótkiego klejony -plecy wzmocnione kartonikiem UWAGA Projekt graficzny (strony notatnika )oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 553 szt 3 Teczki typu ofertowe z nadrukiem 4 +0 format A-5 - z możliwością wpinania kartek formatu A-5 z bruliona UWAGA Projekt graficzny (teczki) oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 553 szt Załącznik nr 1b Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych do 01.02.2014 Lp. Nazwa i rodzaj materiałów biurowych Ilość 1. Długopis automatyczny- ( oznakowania PO KL- flagi) - metalowy z wymiennym wkładem - tusz niebieski -gr. linii 0,5- 1mm UWAGA Projekt graficzny oznakowania PO KL - flagi zapewnia zamawiający 1659 szt 2 Brulion z papieru offset A-5 50 kartkowy( oznakowania stron PO KL w jednym kolorze - kratka - grzbiet bloku krótkiego klejony -plecy wzmocnione kartonikiem UWAGA Projekt graficzny (strony notatnika )oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 1659szt 3 Teczki typu ofertowe z nadrukiem 4 +0 format A-5 - z możliwością wpinania kartek formatu A-5 z bruliona UWAGA Projekt graficzny (teczki) oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 1659szt.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówienia uzupełniającego taki sam jak zamówienie podstawowe - do wysokości posiadanych środków finansowych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań , których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykaże co najmniej 5 dostaw o podobnym zakresie, każda o wartości min. 5.000 zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 6 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań , których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań , których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań , których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odn.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu ul. Wrocławska 182, 62-800 Kalisz pokój 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu ul. Wrocławska 182, 62-800 Kalisz pokój 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach PO KL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkoł.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa: monitor interaktywny, komputer OPS, stojak mobilny do monitora interaktywnego, głośnik, statyw kolumnowy, urządzenie wielofunkcyjne
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników na tlen ciekły medyczny
- "Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu"
- Wykonanie usługi cateringowej podczas konferencji naukowej Prakseologia w sztuce wojennej
- Wykonanie prac renowacyjnych poprawiających estetykę dziedzińca i zabytkowego budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa artykułów biurowych dla USDK
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- "Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.