To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Kalisz: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 501608 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 473322 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu, ul. Wrocławska 182, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7676301, faks 062 7665965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim, realizowanego przez Powiat Kępiński w partnerstwie z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu.. Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół . Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia i podział na terminy dostaw określony jest w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Załącznik nr 1a A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych do 12.12.2013 Lp. Nazwa i rodzaj materiałów biurowych Ilość 1. papier ksero A4 -biały 80 g -przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek -opakowanie -1 ryza zawierająca 500 arkuszy 6 ryz 2 Marker do pisania po papierze - ścięta końcówka- 4 kolory - nieścieralny - wodoodporny -gr. linii w przedziale 2-5 mm 3 op. 3 Pendrive 8GB USB 3.0 wysuwany 3 szt 4 Papier do flichart -wym. 1000 x 1500 mm -50 szt w op. 2 op. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych do 12.12.2013 Lp. Nazwa i rodzaj materiałów biurowych Ilość 1. Długopis automatyczny- ( oznakowania PO KL- flagi)- metalowy z wymiennym wkładem- tusz niebieski -gr. linii 0,5- 1mm UWAGA Projekt graficzny oznakowania PO KL - flagi zapewnia zamawiający 553 szt2 Brulion z papieru offset A-5 50 kartkowy( oznakowania stron PO KL w jednym kolorze- kratka -grzbiet bloku krótkiego klejony -plecy wzmocnione kartonikiem UWAGA Projekt graficzny (strony notatnika )oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający553 szt 3 Teczki typu ofertowe z nadrukiem 4 +0 format A-5 - z możliwością wpinania kartek formatu A-5 z bruliona UWAGA Projekt graficzny (teczki) oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 553 szt Załącznik nr 1b Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych do 01.02.2014 Lp.Nazwa i rodzaj materiałów biurowych Ilość 1. Długopis automatyczny- (oznakowania PO KL- flagi)- metalowy z wymiennym wkładem- tusz niebieski -gr. linii 0,5- 1mm UWAGA Projekt graficzny oznakowania PO KL - flagi zapewnia zamawiający1659 szt 2 Brulion z papieru offset A-5 50 kartkowy( oznakowania stron PO KL w jednym kolorze- kratka - grzbiet bloku krótkiego klejony -plecy wzmocnione kartonikiem UWAGA Projekt graficzny (strony notatnika )oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 1659szt 3 Teczki typu ofertowe z nadrukiem 4 +0 formatA-5 - z możliwością wpinania kartek formatu A-5 z bruliona UWAGA Projekt graficzny (teczki) oznakowania PO KL -zapewnia zamawiający 1659szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach PO Kl, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Marker Maciej Jankowski, ul. Boczna 5,, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22370,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12781,42
Oferta z najniższą ceną: 12781,42 / Oferta z najwyższą ceną: 16673,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa: monitor interaktywny, komputer OPS, stojak mobilny do monitora interaktywnego, głośnik, statyw kolumnowy, urządzenie wielofunkcyjne
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników na tlen ciekły medyczny
- "Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu"
- Wykonanie usługi cateringowej podczas konferencji naukowej Prakseologia w sztuce wojennej
- Wykonanie prac renowacyjnych poprawiających estetykę dziedzińca i zabytkowego budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa artykułów biurowych dla USDK
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- "Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.