To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Zakroczym: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy
Numer ogłoszenia: 473498 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371320 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakroczym, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, tel. 022 7853223, faks 022 7853224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy a) rodzaj transakcji: kredyt finansujący b) kwota i waluta kredytu: 2.000 000,00 PLN, c) okres kredytowania: - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022r. d) okres spłaty rat kredytu - 120 miesięcy e) okres karencji w spłacie kredytu: do dnia 31.12.2012r. spłata kredytu nastąpi: 2013r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2014r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2014r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2016r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2017r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2018r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2019r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2020r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2021r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2022r. - 200.000,00zł /12 rat( pierwsza rat 18.500,00zł a 11 po 16.500,00zł) f) terminy spłaty kapitału : miesięcznie, g) oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa, h) raty kredytowe będą spłacane na dzień 30/31 każdego miesiąca (w przypadku dni wolnych od pracy spłata kredytu nastąpi w dzień następny po dniu wolnym od pracy) i) kredyt będzie wykorzystany jednorazowo i spłacony ostatecznie na dzień 31 grudnia 2022r. j) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona w oparciu o średnią stawkę WIBOR 1M z dnia 27.09.2012r.wynoszącą 4,89% powiększona o marżę banku. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Stawka WIBOR 1M na kolejne okresy kredytowania powinna być ustalona wg jej stanu na ostatni dzień miesiąca k) termin spłaty odsetek: miesięcznie, l) okres karencji w spłacie odsetek: brak karencji w spłacie odsetek ł) łączna wysokość opłat i prowizji przygotowawczej od przyznanego kredytu nie może być wyższa niż 0,5 % kwoty kredytu m) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa n) pożądany termin zawarcia umowy i podjęcia kredytu 12.11.2012r. o) wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu - 0%, p) wysokość prowizji rekompensacyjnej od kwoty spłaconej przed terminem - 0%, r) wszelkie wyliczenia ceny należy podac do dwóch miejsc po przecinku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ŁOMIANKACH
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ŁOMIANKACH
- Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, ul Szpitalna, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 709786,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 658337,13
Oferta z najniższą ceną: 658337,13 / Oferta z najwyższą ceną: 746476,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZAKROCZYM
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błogosławie w gminie Zakroczym
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Zakroczym
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wygoda Smoszewska
więcej: przetargi ZAKROCZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.