To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Kępice: Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń- kursów zawodowych- dla osób uczestniczących w projekcie Aktywne Kępicerealizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
Numer ogłoszenia: 473950 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434372 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, faks 059 8576624.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń- kursów zawodowych- dla osób uczestniczących w projekcie Aktywne Kępicerealizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń- kursów zawodowych- dla osób uczestniczących w projekcie Aktywne Kępice realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2 Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w podanych poniżej zakresach tematycznych z podziałem na następujące części: 1) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 1: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej- 15 osób, 150 godz./os.; 2) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 2: Glazurnik- posadzkarz - 2 osoby - 150 godz./os.; 3) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 3: Operator koparko- ładowarki - 4 osoby - 150 godz./os.; 4) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 4: Nowoczesna sekretarka- asystentka - 5 osób - 150 godz./os. 5) (CZĘŚĆ) ZADANIE - NR 4: Informatyk - 1 osoba - 150 godz./os. 3 W przypadku zmiany osób, wchodzących w skład aktualnej grupy Beneficjentów Ostatecznych projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób skierowanych na określone szkolenie, nie będzie to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4 Wymagania w zakresie przeprowadzenia szkoleń: 1) podstawowe szkolenia, których ukończenie (wraz ze zdaniem egzaminu wewnętrznego) skutkuje otrzymaniem zaświadczenia bądź certyfikatu wydanego w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), 2) szkolenia zostaną zrealizowane w terminie od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą maksymalnie do dnia 31 grudnia 2012 r., 3) w szkoleniach będzie brała udział liczba osób odpowiednio do danego zadania (kursu) określona w przedmiocie zamówienia w pkt 3.2. Na jedną osobę przypadało będzie 150 godz. zajęć (1 godz. szkolenia = 45 min.), zgodnie z podziałem tematycznym, 4) miejsce realizacji szkoleń -zajęcia teoretyczne w siedzibie Zamawiającego , zajęcia praktyczne w siedzibie Wykonawcy 5) warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. Sale wykładowe powinny być przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych, wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablica, projektor, rzutnik obrazu), 6) wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz poczęstunek w dniach kursów, 7) wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność, wydanie zaświadczenia o ukończeniu - odbyciu szkolenia - po jego ukończeniu, egzamin wewnętrzny, a po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu - wydanie zaświadczenia bądź certyfikatu w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu). 8) w koszt danego szkolenia należy wliczyć opłatę za egzamin, szkolenie BHP oraz badań lekarskich (o ile w danym szkoleniu są wymagane), 9) dokumentacja szkoleniowa, pomoce praktyczne, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013, 10) zajęcia w ramach danego szkolenia zrealizują instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji kursów Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 11) Wykonawca będzie prowadził dokumentację każdego kursu, tj.: a) dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku w ramach przerw kawowych, c) imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, d) imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, e) dokumentacja fotograficzna według wskazówek Zamawiającego, f) protokoły z egzaminów, 12) Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów szkolenia, 13) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku ze szkoleniem, a opłaconą polisę przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia na żądanie Zamawiającego, 14) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia harmonogram obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem dokładnego miejsca przeprowadzenia danego kursu, 15) produkty i materiały potrzebne do realizacji szkoleń zapewnia Wykonawca, a ich koszt należy wliczyć w cenę szkolenia. Wykonawca zapewnia również we własnym zakresie wszelkie urządzenia i sprzęty niezbędne do realizacji danego szkolenia, glazurnik- posadzkarz, 16) program danego szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m. in. następujące zagadnienia: sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, operator koparko- ładowarki, nowoczesna sekretarka- asystentka, informatyk. 5 Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Aktywne Kępice realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 15 osób. Ilość zajęć - 150 godz./ os.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Szczecińska 57, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14700,00
Oferta z najniższą ceną: 14700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Nowoczesna sekretarka- asystentka dla 5 osób. Ilość zajęć - 150 godz./ os
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Szczecińska 57, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12075,00
Oferta z najniższą ceną: 12075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12075,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KĘPICE
więcej: przetargi KĘPICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.