Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Zduny: Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach przy ul. Łacnowej 26 oraz po zakończeniu nauki szkolnej do do-mów.
Numer ogłoszenia: 474442 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Zdunach , ul. Łacnowa 26, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 62 7215513, faks 62 7215771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.zduny.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach przy ul. Łacnowej 26 oraz po zakończeniu nauki szkolnej do do-mów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa w zakresie dowożenia uczniów do szkoły podstawowej i gimnazjum na zajęcia lekcyjne oraz odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania w roku kalendarzowym 2014. Dowóz uczniów odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. od 02 stycznia 2014 roku do 19 grudnia 2014 roku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, a także w dniach innych niż dni nauki szkolnej - rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - według pisemnego złożonego zapotrzebowania przez zamawiającego. 2. Liczba kilometrów dziennie - 123 km od poniedziałku do czwartku oraz 113 km w piątek.. 3. Autobus - 27 miejsc siedzących lub większy, w dobrym stanie technicznym - posiadający aktualny przegląd techniczny, za-pewnienie w razie potrzeby autobusów rezerwowych. 4. W związku z koniecznością przewozu dzieci z DPS Zduny, z których kilkoro porusza się na wózkach inwalidzkich - autobus niskopodłogowy, przystosowany do przewozu osób niepełno-sprawnych, z niską podłogą oraz wejściem bezstopniowym mi-nimum w pierwszych drzwiach. 5. Liczba autobusów rano i po południu - 1. Wyjazd autobusu w porze umożliwiającej dojazd dzieciom i młodzieży ze szkoły i gimnazjum na zajęcia do szkoły na godz. 800. 6. Ilość uczniów dowożonych będzie wynosić 124. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczniów w trakcie roku szkolnego. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca, zaś opiekę nad przewożonymi uczniami zapewni zamawiający. SZCZEGÓŁOWE USTALENIA TRAS DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW: PRZYWÓZ 1. Linia: Krotoszyn-Konarzew-Zduny-Chachalnia-Zduny-Konarzew-Krotoszyn 700 Krotoszyn Konarzew - wsiada opiekun Zduny - szkoła Ujazd Chachalnia I Chachalnia - sklep Chachalnia - szkoła Borownica I Borownica II Borownica - przystanek PKS 757 Zduny - szkoła Zduny - Dom Pomocy Społecznej - wsiadają opiekunowie Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Krotoszyn ODWÓZ 1. Linia: Krotoszyn-Zduny-Perzyce-Konarzew-Zduny Zduny-Chachalnia-Borownica-Ujazd-Zduny-Perzyce-Konarzew-Zduny-Krotoszyn (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 1230 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Perzyce Konarzew Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, czeka do 1305 lub 1310 - wsiada 2 opiekun Zduny - Dom Pomocy Społecznej Zduny (szkoła) czeka 1335 Chachalnia Borownica Ujazd Zduny (szkoła) czeka 1420 Zduny - szkoła Borownica Chachania Zduny - szkoła Perzyce Konarzew 1505 Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Zduny - Dom Pomocy Społecznej Krotoszyn (piątek) Krotoszyn 1205 Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - wsiada opiekun Zduny - Dom Pomocy Społecznej 1220 Zduny - szkoła Perzyce Konarzew Zduny - szkoła (czeka) 1335 Zduny - szkoła Borownica Chachalnia Ujazd Zduny - szkoła Perzyce Konarzew Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Zduny - Dom Pomocy Społecznej Krotoszyn.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają aktualne zezwolenie, koncesję lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą się wykonaniem co najmniej 1 usługi w zakresie przewozu dzieci do szkół w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanej usługi z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana z należytą starannością.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędny potencjał techniczny tj. zapewnią autobus posiadający 27 miejsc siedzących lub większy, pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć dowód rejestracyjny dla oferowanego autobusu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania autobusami. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami do prowadzenia pojazdów (uprawnienia kategorii D).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
muszą wykazać, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy przedłożyć opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty - załącznik nr 1, - zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.zduny.pl/bip w zakładce przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu, godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7:00 - 15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZDUNY
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Zakup sprzętu rolniczego
- Budowa budynku ujeżdżalni koni - etap pierwszy
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.