Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Lubochnia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 47637 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki Samorządowe=>Wykaz jednostek=> Zarząd Dróg
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim: 1. Oczyszczenie nawierzchni istniejącej pod elementy oznakowania - 6300.00 m2 2. Usunięcie istniejącego oznakowania - 500.00 m2 3. Wykonanie elementów cienkowarstwowego oznakowania poziomego (malowanie): a) linie segregacyjne i powierzchnie wyłączone z ruchu - 2900.00 m2 b) przejścia dla pieszych P-10 - 1900.00 m2 4. Wykonanie elementów grubowarstwowego oznakowania poziomego z mas chemoutwardzalnych: a) linie segregacyjne i powierzchnie wyłączone z ruchu - 1200.00 m2 b) przejścia dla pieszych P-10 (biało - czerwone)-300.00 m2 Roboty należy wykonać zgodnie z Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi D-07.01.01. /Oznakowanie poziome/ (GDDP Warszawa 1998). Z uwagi na występujące znaczne natężenia ruchu na wybranych odcinkach dróg przewiduje się wykonanie robót w porze nocnej (między godz. 21.00 a 6.00).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podst. art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji(zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ) 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada w dyspozycji potencjał sprzętowy (zgodny z warunkami zawartymi w SIWZ) 4. Oferent musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności - zrealizowanie w okresie ubiegłych 5 lat łącznie - minimum 10.000 m2 wykonanych elementów oznakowania poziomego dróg publicznych. Zaleca się sporządzenie wykazu zrealizowanych robót na załączonymj SIWZ formularzu, stanowiącym załącznik nr 5.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 2. Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (w tym poświadczone kopie stosownych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z pkt. IV.2 SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, z udokumentowaniem jego posiadania (umowy najmu, dzierżawy), zgodnie z pkt. IV.3 SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z pkt. IV.4 SIWZ (z podaniem ich wartości, miejsca i daty wykonania). Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Nie wymaga się dołączania referencji. 6. Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 1do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg ...
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia, pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z siedzibą w Jakubowie 19/21, 97-217 Lubochnia, pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LUBOCHNIA
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2024/2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz
więcej: przetargi LUBOCHNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mostu wraz z drogami dojazdowymi w miejscowości Świerże Kiełcze"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II" w podziale na 2 części: Część I - realizacja robót; Część II - nadzór nad realizacją zadania.
- Modernizacja części sieci infrastruktury drogowej na terenie gminy Niebylec
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gmin członkowskich Związku Gmin Jeziorak
- realizacja Etapu II projektu przebudowy Drogi Krajowej 79 w Jaworznie w ramach projektu "Miasto twarzą go autostrady" - faza 2.
- Remont S-1 odc. Cieszyn - Krasna (P/PT/005).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.