eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Poznań: Przebudowa Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii
Numer ogłoszenia: 47666 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8464770, faks 061 8464765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii i obejmuje: 1) gabinet lekarzy, ordynatora, sekretarek, oddziałowej: a) roboty budowlane: wykonanie ścianek działowych i osłonowych, wymiana wykładziny podłogowej, wymiana stolarki drzwiowej, ułożenie glazury podłogowej i ściennej, szpachlowanie, malowanie, b) przebudowa instalacji wod-kan i wentylacji: wymiana instalacji wod-kan, wykonanie podejść wod-kan, wymiana przewodów wentylacyjnych, montaż armatury łazienkowej c) przebudowa instalacji informatyczno-telefonicznej: wykonanie instalacji informatyczno-telefonicznej, d) przebudowa: instalacji elektrycznej: wymiana instalacji elektrycznej, montaż osprzętu elektrycznego, e) wykonanie instalacji p.poż: ułożenie części przewodów . 2) sale chorych nr 404, 405, 406, 409, 410, 411, 412, 413, 414 a) roboty budowlane: wykonanie ścianek działowych i osłonowych, wymiana wykładziny podłogowej, wymiana stolarki drzwiowej, ułożenie glazury podłogowej i ściennej, szpachlowanie, malowanie, b) przebudowa instalacji wod-kan i wentylacji: wymiana instalacji wod-kan, wykonanie podejść wod-kan, wymiana przewodów wentylacyjnych, montaż armatury łazienkowej c) przebudowa instalacji gazów medycznych: wykonanie podejść gazów medycznych, d) przebudowa instalacji informatyczno-telefonicznej: wykonanie instalacji informatyczno-telefonicznej, e) przebudowa: instalacji elektrycznej: wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji przyzywowej, montaż osprzętu elektrycznego, f) wykonanie instalacji p.poż: ułożenie części przewodów . 3) gabinet zabiegowy i opatrunkowy, a) roboty budowlane: wykonanie ścianek działowych i osłonowych, wymiana wykładziny podłogowej, wymiana stolarki drzwiowej, ułożenie glazury podłogowej i ściennej, szpachlowanie, malowanie, b) przebudowa instalacji wod-kan i wentylacji: wymiana instalacji wod-kan, wykonanie podejść wod-kan, wymiana przewodów wentylacyjnych, montaż armatury łazienkowej c) przebudowa instalacji gazów medycznych: wykonanie podejść gazów medycznych, d) przebudowa instalacji informatyczno-telefonicznej: wykonanie instalacji informatyczno-telefonicznej, e) przebudowa: instalacji elektrycznej: wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji przyzywowej, montaż osprzętu elektrycznego, f) wykonanie instalacji p.poż: ułożenie części przewodów . 4) łazienki dla pacjentów a) roboty budowlane: wykonanie ścianek działowych i osłonowych, wymiana wykładziny podłogowej, wymiana stolarki drzwiowej, ułożenie glazury podłogowej i ściennej, szpachlowanie, malowanie, b) przebudowa instalacji wod-kan i wentylacji: wymiana instalacji wod-kan, wykonanie podejść wod-kan, wymiana przewodów wentylacyjnych, montaż armatury łazienkowej c) przebudowa instalacji gazów medycznych: wykonanie podejść gazów medycznych, d) przebudowa instalacji informatyczno-telefonicznej: wykonanie instalacji informatyczno-telefonicznej, e) przebudowa: instalacji elektrycznej: wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji przyzywowej, montaż osprzętu elektrycznego, f) wykonanie instalacji p.poż: ułożenie części przewodów . 5) korytarz wraz z lożą pielęgniarską i kuchnią a) roboty budowlane: wykonanie ścianek działowych i osłonowych, wymiana wykładziny podłogowej, wymiana stolarki drzwiowej, ułożenie glazury podłogowej i ściennej, szpachlowanie, malowanie,wykonanie loży pielęgniarskiej oraz przegrody drewnianej z drzwiami przesuwnymi, b) przebudowa instalacji wod-kan i wentylacji: wymiana instalacji wod-kan, wykonanie podejść wod-kan, wymiana przewodów wentylacyjnych, montaż armatury łazienkowej c) przebudowa instalacji gazów medycznych: wykonanie podejść gazów medycznych, d) przebudowa instalacji informatyczno-telefonicznej: wykonanie instalacji informatyczno-telefonicznej, e) przebudowa: instalacji elektrycznej: wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji przyzywowej, montaż osprzętu elektrycznego, f) wykonanie instalacji p.poż: ułożenie części przewodów ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 roboty budowlane w obiekcie szpitalnym o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) załącznik nr 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTY, 2) kosztorys ofertowy, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy - jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: 1) konieczności wykonania zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych, opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu, 2) przyczyn zależnych od Zamawiającego bądź Organów Administracji - termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu, 3) działania siły wyższej - termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu, 4) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, termin może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu. 2. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie ilości, zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na o wyższych parametrach niż określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów realizacji oraz obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, poprawienie parametrów technicznych, aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie wielkości wynagrodzenia rozliczanego fakturami częściowymi - w przypadku, gdy potrzeba dokonania takiej zmiany wynika ze zmiany terminów zgodnie z ust. 1. 4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są nieistotne zmiany postanowień umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Poznaniu, im. prof. L. Bierkowskiego, ul. Dojazd 34 60-631 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 09:00, miejsce: ZOZ MSWiA w Poznaniu, im. prof. L. Bierkowskiego, ul. Dojazd 34 60-631 Poznań, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lub w kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.