Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 477064 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa położonej w mieście Tuszyn, obręb 16, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 12/6 o pow. 1,2621 ha dla której w Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00067889/8, na potrzeby przeprowadzenia procedury zbycia ww. nieruchomości. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.), dla nieruchomości położonej w obrębie 5, miasto Koluszki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1311 o pow. 0,2527 ha, dla której Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Brzezinach prowadzi księgę wieczystą KW Nr LD1B/00033430/5. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa położonej w gminie Rzgów, obręb Kalinko, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: 504/7 (pow. 1,1785ha), 504/8 (pow. 1,4016ha), 504/9 (pow. 0,8255ha), 504/10 (pow. 0,1227ha), 504/11 (pow. 17,4624ha) i 504/12 (pow. 0,1556ha) dla których w Sądzie Rejonowym w Pabianicach prowadzona jest księga wieczysta LD1P/00009162/3, na potrzeby przeprowadzenia procedury zbycia ww. nieruchomości. Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb ustalenia odszkodowania za nieruchomość zajętą pod drogę publiczną - krajową nr 1 oraz publiczną drogę gminną, według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 w związku z art. 129 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonej w Tuszynku Majorackim, gmina Tuszyn, oznaczonej jako działki nr 249/24, 249/27, 249/30, 249/33 i nr 249/35, przeznaczone pod poszerzenie publicznej drogi krajowej i działki nr 249/25, 249/28, 249/31 przeznaczone pod poszerzenie publicznej drogi gminnej. b) wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.), dla nieruchomości położonej w obrębie Tuszynek Majoracki, gmina Tuszyn, oznaczonej jako działki nr 249/23, 249/26, 249/29, 249/32, 249/34. Zadanie nr 5: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości, w celu dokonania zniesienia współwłasności nieruchomości stanowiącej współwłasność Skarbu Państwa, położonej w gminie Nowosolna, obręb Wiączyń Dolny, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 123 o pow. 0,1138 ha, która na mapie co celów prawnych z projektem podziału nieruchomości została podzielona na działkę przeznaczoną pod poszerzenie drogi publicznej, oznaczoną nr 123/1 o pow. 0,0102 ha oraz działkę 123/2 o pow. 0,1036 ha. Zadanie nr 6: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, dla nieruchomości położonej w obrębie 8, miasto Tuszyn, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 147/8 o pow. 2,6167ha, dla której Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim prowadzi księgę wieczystą KW Nr PT1P/00077528/3. Zadanie nr 7: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa położonej w obrębie 1, gmina Andrespol, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 344/22 o pow. 0,0057ha i nr 344/23 o pow. 0,2457ha, dla której Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi prowadzi księgę wieczystą KW Nr LD1M/00060412/3, na potrzeby przeprowadzenia procedury zbycia ww. nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego. Zadanie nr 8: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa położonych w Tuszynie, obręb 16, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr: 5/1 (pow. 0,0584ha), 5/2 (pow. 0,1217ha), 5/3 (pow. 0,1403ha), 5/4 (pow. 0,1190ha), 5/5 (pow. 0,1187ha), 5/6 (pow. 0,1123ha), 5/7 (pow. 0,1118ha), 5/8 (pow. 0,1055ha), 5/9 (pow. 0,1049ha), 5/10 (pow. 0,0942ha), 5/11 (pow. 0,0990ha), 5/12 (pow. 0,0900ha), 5/13 (pow. 0,0935ha), 5/14 (pow. 0,1379ha), 5/15 (pow. 0,1342ha), 5/16 (pow. 0,2315ha) i 5/17 (pow. 0,7748ha) dla których w Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00067889/8, na potrzeby przeprowadzenia procedury zbycia ww. nieruchomości. Zadanie nr 9: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb ustalenia ceny nieruchomości oraz aktualizacji ewidencji środków trwałych dla potrzeb księgowych, nieruchomości Powiatu Łódzkiego Wschodniego położonej w Koluszkach, przy ul. Budowlanych 8, obręb 5, działka nr 167/2 o pow. 1,8742 ha, dla której w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia XIX Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Brzezianach prowadzona jest księga wieczysta KW LD1B/00027168/3. Zadanie nr 10: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu zgodnie z art. 87 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), oraz aktualizacji ewidencji środków trwałych dla potrzeb księgowych, nieruchomości Powiatu Łódzkiego Wschodniego położonej w Andrespolu, obręb Wiśniowa Góra, działka nr 128/3 o pow. 0,0292 ha oraz działka nr 128/4 o pow. 3,4894 ha, dla której w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia XVI Wydział Ksiąg prowadzona jest księga wieczysta KW LD1M/00044252/5..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia złożonego według wzoru wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia złożonego według wzoru wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia złożonego według wzoru wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń załączonych do oferty wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia złożonego według wzoru wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby przedmiotowego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w przypadku: 1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. 2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lodzkiwschodni.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, IX piętro, pokój nr 902..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, VIII piętro, pokój 809..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zamówienia/zadań gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jedna część zamówienia odpowiada jednemu zadaniu określonemu w pkt II.1.4. W związku z tym, każdą cześć/zadanie należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa laptopa do pracy w środowisku MacOS
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we Włodawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dok. tech.)".
- "Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia."
- "Usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.