eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczOchrona budynków należących do OReg WAM Bydgoszcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Bydgoszcz: Ochrona budynków należących do OReg WAM Bydgoszcz
Numer ogłoszenia: 477172 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A, Oddział Regionalny w Bydgoszczy , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5257950, faks 52 5257825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynków należących do OReg WAM Bydgoszcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona budynków należących do OReg WAM Bydgoszcz Zadanie nr 1 Montaż, monitoring i konserwacja systemu alarmowego w Brodnicy przy ul. Sienkiewicza 1. Zadanie nr 2 Ochrona fizyczna budynku położonego w Pile przy ul. Bydgoskiej 190 Zadanie nr 3 Monitoring systemu alarmowego Zgierz ul. Piątkowska 83 d Zadanie nr 4 Monitoring systemu alarmowego Zgierz ul. Długa 79 Zadanie nr 5 Monitoring i konserwacja systemu alarmowego znajdującego się w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 163 a Zadanie nr 6 Monitoring systemu alarmowego Grudziądz ul. Chopina 11 Zadanie nr 7 Monitoring i konserwacja systemu alarmowego Piła ul. Okrzei 18 Zadanie nr 8 Monitoring systemu alarmowego Świecie ul. Kościuszki 5a Zadanie nr 9 Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) oraz akty wykonawcze wydane na jej podstawie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo - jeżeli wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego biuro podawcze pokój 108 parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Montaż, monitoring i konserwacja systemu alarmowego w Brodnicy przy ul. Sienkiewicza 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis budynku: Jest to budynek biurowo-internatowy, dwukondygnacyjny wraz z nieużytkowanym poddaszem, całkowicie podpiwniczony, kubatura budynku wynosi 3610 m3. Na parterze znajduje się 7 pomieszczeń, I piętro - 5 pomieszczeń, poddasze: pomieszczenie magazynowe + poddasze nieużytkowe, piwnica - 9 pomieszczeń, pomieszczenie zbiorników paliwa i kotłownia. ( załącznik do SIWZ stanowi rzut budynku w podziale na rzut piwnic, rzut parteru, rzut pierwszego piętra, rzut poddasza) Usługa polega na: 1. Montażu systemu alarmowego przy użyciu własnych materiałów w terminie do 20.12.2013 roku 2. Monitoringu systemu alarmowego to jest: a. Całodobowe monitorowanie systemu alarmowego, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego w chronionym obiekcie i przekazywanie ich osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego, b. Ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która w ramach należytej staranności podejmie się do czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu, 3. Wykonywaniu prac konserwacyjnych systemu alarmowego raz na I kwartał. 4. Usunięcia awarii systemu alarmowego w ciągu 24 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. 5. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynku i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Ochrona fizyczna budynku położonego w Pile przy ul. Bydgoskiej 190..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie polegała na całodobowej ochronie budynku w Pile przy ul. Bydgoskiej 190, a mianowicie: 1. zabezpieczenie obiektu przed zdewastowaniem, zniszczeniem, kradzieżą mienia oraz penetracją osób trzecich, 2. przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony środowiska, BHP oraz ochrony ppoż., 3. umundurowanie pracowników w jednolite ubiory oraz wyposażenie ich w identyfikatory, 4. wyposażenie pracowników w sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, 5. powiadamianie odpowiednich służb oraz Zamawiającego o powstałym wypadku (kradzież, pożar lub inne zdarzenia losowe), a także uczestnictwo w komisji badającej okoliczności zdarzenia i oceniającej wysokość poniesionych z tego tytułu strat, 6. odpowiedzialność względem Zamawiającego za straty wynikłe z nienależytego wykonywania warunków umowy w pełnej wysokości ustalonej na podstawie sporządzonego na tę okoliczność i podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron oraz zgłoszenie pisemne do Policji zaistniałego zdarzenia, 7. na polecenie Zamawiającego sporządzanie meldunku na temat stanu technicznego budynku, 8. pracownicy muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia, 9. Wykonawca musi zapewnić pracowników w ilości umożliwiającej prawidłowe zabezpieczenie terenu i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 10. wykonawca wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zapewnienia stałej ochrony obiektu chronionego przez 7 dni w tygodniu, uwzględniając w tym niedziele i święta. 11. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynku i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Monitoring systemu alarmowego Zgierz ul. Piątkowska 83 d.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na: 1. Całodobowym monitorowaniu systemu alarmowego W ramach usługi monitoringu Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a. Całodobowe monitorowanie systemu alarmowego, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego w chronionym obiekcie i przekazywanie ich osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego b. Ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która w ramach należytej staranności podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu 2. Usunięcia awarii systemu alarmowego w ciągu 24 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego, 3. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynku i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Monitoring systemu alarmowego Zgierz ul. Długa 79.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na: 1. Całodobowym monitorowaniu systemu alarmowego. W ramach usługi monitoringu Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a. Całodobowe monitorowanie systemu alarmowego, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego w chronionym obiekcie i przekazywanie ich osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego b. Ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która w ramach należytej staranności podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu 2. Usunięcia awarii systemu alarmowego w ciągu 24 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego, 3. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynku i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Monitoring i konserwacja systemu alarmowego znajdującego się w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 163 a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitoringu systemu alarmowego to jest: a. Całodobowe monitorowanie systemu alarmowego, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego w chronionym obiekcie i przekazywanie ich osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego, b. Ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która w ramach należytej staranności podejmie się do czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu, 2. Wykonywaniu prac konserwacyjnych systemu alarmowego raz na I kwartał licząc od 01.01.2015 - 31.10.2016 3. Usunięcia awarii systemu alarmowego w ciągu 24 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. 4. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynku i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Monitoring systemu alarmowego Grudziądz ul. Chopina 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System monitoringu oparty jest o centralę alarmową Satel Versa 10 ,6 czujek, 1 sygnalizator zewnętrzny i wewnętrzny oraz akumulator 1 szt., transformator 1 szt. manipulator wewnętrzny do centrali Versa 1 szt. Usługa polega na: 1. Całodobowym monitorowaniu systemu alarmowego. W ramach usługi monitoringu Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a. Całodobowe monitorowanie systemu alarmowego, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego w chronionym obiekcie i przekazywanie ich osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego b. Ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która w ramach należytej staranności podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu 2. Usunięcia awarii systemu alarmowego w ciągu 24 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego, 3. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynku i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Monitoring i konserwacja systemu alarmowego Piła ul. Okrzei 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System monitoringu oparty jest o: Centralę SATEL CA 64 W budynku zlokalizowano czujki Na zewnątrz budynku znajduje się sygnalizator akustyczny SPL 2010 1. Całodobowym monitorowaniu systemu alarmowego W ramach usługi monitoringu Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a. Całodobowe monitorowanie systemu alarmowego, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego w chronionym obiekcie i przekazywanie ich osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego b. Ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która w ramach należytej staranności podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu 2. Wykonywaniu prac konserwacyjnych systemu alarmowego raz na I kwartał, 3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii systemu wykrywania i sygnalizacji włamania w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynku i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Monitoring systemu alarmowego Świecie ul. Kościuszki 5a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na: 1. Całodobowym monitorowaniu systemu alarmowego W ramach usługi monitoringu Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a. Całodobowe monitorowanie systemu alarmowego, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego w chronionym obiekcie i przekazywanie ich osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego b. Ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która w ramach należytej staranności podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu 2. Usunięcia awarii systemu alarmowego w ciągu 24 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego, 3. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynku i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.