Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Kalisz: przetarg nieograniczony na dostawę dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu półtusz wieprzowych, wędlin wieprzowo-wołowych, wędlin drobiowych, mięsa drobiowego, konserw.
Numer ogłoszenia: 477306 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu półtusz wieprzowych, wędlin wieprzowo-wołowych, wędlin drobiowych, mięsa drobiowego, konserw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Półtusze wieprzowe bez głowy klasy E/U, szacowana ilość 7000,00 kg Część II Wątroba wieprzowa szacowana ilość 800,00 Metka cebulowa, szacowana ilość 300,00kg, Szynka biała gotowana, szacowana ilość 300,00kg, Wątrobianka, szacowana ilość 1000,00kg. Pasztet pieczony, szacowana ilość 200,00kg, Salceson biały, szacowana ilość 1500,00kg, Pasztetowa wędzona, szacowana ilość 500,00kg, Kaszanka, szacowana ilość 800,00kg, Mielonka wieprzowa, szacowana ilość 1600,00kg, Kiełbasa biała, szacowana ilość 200,00kg, Kiełbasa mortadela, szacowana ilość 2700,00kg, Kiełbasa parówkowa, szacowana ilość 1000,00kg Parówki cienkie, szacowana ilość 1500,00kg, Kiełbasa zwyczajna, szacowana ilość 500,00kg, Pieczeń, szacowana ilość 600,00kg, Serdelowa, szacowana ilość 800,00kg, Kiełbasa kanapkowa, szacowana ilość 2500,00kg Zielonogórska, szacowana ilość 350,00kg, Szynka mielona, szacowana ilość 350,00kg, Szynka z łopatki, szacowana ilość 350,00kg Kiełbasa śląska, szacowana ilość 300,00kg Metka łososiowa, szacowana ilość 900,00kg Część III Parówka drobiowa, szacowana ilość 500,00kg, Mielonka drobiowa, szacowana ilość 500,00kg, Śląska drobiowa, szacowana ilość 200,00kg, Polędwica drobiowa, szacowana ilość 250,00kg, Szynka drobiowa, szacowana ilość 250,00kg, Drobiowa biała, szacowana ilość 200,00kg Pasztetowa drobiowa, szacowana ilość 400,00kg Część IV Udko z kurczaka, szacowana ilość 400,00kg, Filet z kurczaka, szacowana ilość 300,00kg, Część V Pasztet wieprzowy (puszka aluminiowa łatwo otwierana, waga opakowania 100g-130g) , szacowana ilość 800,00kg, Konserwa mięsna (puszka aluminiowa łatwo otwierana, waga opakowania 100g-130g), szacowana ilość 600,00kg..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr. 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr. 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr. 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr. 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr. 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia, na formularzu stanowiącym Zał. nr 4 do SIWZ. LISTA PODMIOTÓW należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. - załącznik nr 5 do SIWZ. OŚWIADCZENIE wykonawcy stwierdzające, że jego firma nie jest w stanie likwidacji, bądź upadłości - zał. Nr 6 do SIWZ OŚWIADCZENIE o gotowości zawarcia umowy na daną część - załącznik nr 7 do SIWZ. WZÓR UMOWY parafowane przez wykonawcę, stanowiące załączniki nr 8 do SIWZ, Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli za wykonawcę występuje inna osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kaliszu; ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz dział Kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Kaliszu ul. Łódzka 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Półtusze wieprzowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półtusze wieprzowe bez głowy klasy E/U, szacowana ilość 7000,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wędliny wieprzowo wołowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wątroba wieprzowa szacowana ilość 800,00 Metka cebulowa, szacowana ilość 300,00kg, Szynka biała gotowana, szacowana ilość 300,00kg, Wątrobianka, szacowana ilość 1000,00kg. Pasztet pieczony, szacowana ilość 200,00kg, Salceson biały, szacowana ilość 1500,00kg, Pasztetowa wędzona, szacowana ilość 500,00kg, Kaszanka, szacowana ilość 800,00kg, Mielonka wieprzowa, szacowana ilość 1600,00kg, Kiełbasa biała, szacowana ilość 200,00kg, Kiełbasa mortadela, szacowana ilość 2700,00kg, Kiełbasa parówkowa, szacowana ilość 1000,00kg Parówki cienkie, szacowana ilość 1500,00kg, Kiełbasa zwyczajna, szacowana ilość 500,00kg, Pieczeń, szacowana ilość 600,00kg, Serdelowa, szacowana ilość 800,00kg, Kiełbasa kanapkowa, szacowana ilość 2500,00kg Zielonogórska, szacowana ilość 350,00kg, Szynka mielona, szacowana ilość 350,00kg, Szynka z łopatki, szacowana ilość 350,00kg Kiełbasa śląska, szacowana ilość 300,00kg Metka łososiowa, szacowana ilość 900,00kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wędliny drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parówka drobiowa, szacowana ilość 500,00kg, Mielonka drobiowa, szacowana ilość 500,00kg, Śląska drobiowa, szacowana ilość 200,00kg, Polędwica drobiowa, szacowana ilość 250,00kg, Szynka drobiowa, szacowana ilość 250,00kg, Drobiowa biała, szacowana ilość 200,00kg Pasztetowa drobiowa, szacowana ilość 400,00kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: mięso drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udko z kurczaka, szacowana ilość 400,00kg, Filet z kurczaka, szacowana ilość 300,00kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: konserwy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasztet wieprzowy (puszka aluminiowa łatwo otwierana, waga opakowania 100g-130g) , szacowana ilość 800,00kg, Konserwa mięsna (puszka aluminiowa łatwo otwierana, waga opakowania 100g-130g), szacowana ilość 600,00kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej do wymogów przeciwpożarowych .
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 01 28 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.