To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Karlino: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu
o pompę ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Karlino
Numer ogłoszenia: 478210 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369174 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o pompę ciepła w obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Karlino.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: 4.3.1. Część I Przedmiotem zamówienia jest montaż pompy ciepła, budowa węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Mierzyn, gm. Karlino. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) wykonanie węzła cieplnego z pompą ciepła, b) ogrodzenie, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, e) izolacje antykorozyjne i termiczne, f) armatura kontrolno - pomiarowa i automatyka, g) wykonanie instalacji sterowania pompami ciepła, h) montaż tablicy rozdzielczej węzła cieplnego, i) wykonanie instalacji zasilającej urządzeń cieplnych, j) wykonanie instalacji wyrównawczej k) wykonanie pomiarów końcowych. 4.3.2. Część II Przedmiotem zamówienia jest montaż pompy ciepła, budowa węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Syrkowice, gm. Karlino. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) wykonanie węzła cieplnego z pompą ciepła, b) ogrodzenie c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, e) izolacje antykorozyjne i termiczne f) armatura kontrolno pomiarowa i automatyka, g) wykonanie instalacji sterowania pompami ciepła, h) montaż tablicy rozdzielczej węzła cieplnego i) wykonanie instalacji zasilającej urządzeń cieplnych, j) wykonanie instalacji wyrównawczej k) wykonanie pomiarów końcowych. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy. W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się w projekcie budowlanym, Wykonawca musi to skalkulować w swojej ofercie. 4.5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2) Prowadzenia robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na korzystanie z obiektów użyteczności publicznej zgodnie z ich przeznaczeniem; 3) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 4) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż. 5) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 2 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część zamówienia realizowana ze Szwajcarsko - Polskiego programu współpracy oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie dorzecza Parsęty.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO-INSTAL Miziołek, Śliwa sp.j. ul. Lniana 11, 75-213 Koszalin, ul. Lniana 11, 75-213 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73250,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89918,76
Oferta z najniższą ceną: 82650,58 / Oferta z najwyższą ceną: 98644,83
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO-INSTAL MIZIOŁEK, ŚLIWA, SP. J., UL. LNIANA 11, 75-213 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91050,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83971,14
Oferta z najniższą ceną: 83971,14 / Oferta z najwyższą ceną: 102981,23
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Paniówkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.