Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa mebli z transportem i montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Gdańska Dział Gospodarczy, do kontaktów: Waldemar Sobczyński, Wioletta Bławat, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 3471538, fax +48 58 3472913, e-mail: dzp@pg.gda.pl, www.pg.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Gdańska Dział Gospodarczy, Waldemar Sobczyński, Wioletta Bławat, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3472068, 058 3472419, www.pg.gda.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Politechnika Gdańska Dział Gospodarczy, Waldemar Sobczyński, Wioletta Bławat, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3472344, fax 058 3413036, e-mail: gospar@pg.gda.pl, www.pg.gda.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Politechnika Gdańska Dział Gospodarczy, Waldemar Sobczyński, Wioletta Bławat, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3472344, fax 058 3413036, e-mail: gospar@pg.gda.pl, www.pg.gda.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli z transportem i montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych wraz z transportem i montażem na potrzeby jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Politechnika Gdańska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 404 906 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Wymagane wadium: Część A - 2000, Część B - 2000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz nie podlegający wykliczeniu z art. 24 ustawy pzp oraz spełniający warunki dodatkowe: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 75000 PLN na każdą część zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.11.2005, godzina 10:30, Dział Gospodarczy pok. nr 2.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.09.2005.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń oraz świadczeniem usług nadzoru autorskiego modernizacji sal audyt. w bud. Collegium Biomedicum
- Sukcesywna dostawa narzędzi ręcznych bez napędu elektrycznego, narzędzi ręcznych o napędzie elektrycznym oraz elementów wyposażenia dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU, PRZY UL. BISKUPIA 23
- Przebudowa instalacji hydrantowej wraz z wymianą układu pompowego w Budynku nr 27 przy ul. M. Smoluchowskiego 17 w Gdańsku
- DOSTAWA WRAZ Z WNIESIENIEM I USTAWIENIEM SZAF CERTYFIKOWANYCH
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 228 na odcinku przejścia przez Borucino od km 36+095 - 37+401"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Urzędu Gminy w Grębocicach
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie z przeznaczeniem na żłobek - wyposażenie (etap II)
- WYPOSAŻENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "POPRAWA DOSTĘPNOŚCI BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU PRZY UL. LESZCZYŃSKIEGO 3"
- Zakup i dostawa biurek oraz foteli biurowych dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Dostawa wyposażenia i mebli do Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Zakup mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.