To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 47906 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Olsztyn: Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Olsztyńskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17535-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21446-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Olsztyński, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, NIP 7393851648, Grzegorz Wieczorek, Elżbieta Matczak-Pudelska, Magdalena Ulatowska tel. 89 5210500,
Miejski Urząd Pracy w Osztynie, Aleja Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn, NIP 7393127639, Krystyna Dudzińska, tel. 89 5372800,
Fotowoltaika Gryźliny Sp. z o.o., Gryźliny 64, 11-034 Stawiguda, NIP 7393855959, Radosław Nowosielski, tel. 89 5232872,
Powiatowe Centrum Edukacyjne Łęgucki Młyn Sp. z o.o w likwidacji, Łęgucki Młyn 1, 11-036 Gietrzwałd, NIP 7393827816, Katarzyna Grzybowska, tel. 89 5210500
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
51074266900000, ul.
Plac Bema
5,
10516
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
895 210 500, faks
895 210 501, e-mail
zamowienia@powiat-olsztynski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat-olsztynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiający: Powiat Olsztyński, Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, Fotowoltaika Gryźliny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz Powiatowe Centrum Edukacyjne Łęgucki Młyn Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacji, działając na podstawie art. 16 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wspólnie przeprowadzają postępowanie i udzielają zamówienia, wyznaczając spośród siebie Powiat Olsztyński upoważniony do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Olsztyńskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BI-V.272.3.2017.EM9
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1)Część I: ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków: a)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, b)ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, c)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, d)ubezpieczenie NNW osób skierowanych do robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac interwencyjnych z urzędu pracy, osób skierowanych do prac decyzją sądu, wolontariuszy, praktykantów, stażystów, e)ubezpieczenie NNW - dotyczy domu dla dzieci im. Michała Lengowskiego w Gryźlinach, domu dla dzieci "Zgoda" w Olsztynku, domu dla dzieci "Pod skrzydłami" w Olsztynku, Domu dla Dzieci "Keja"w Biskupcu. 2) Część II: ubezpieczenia komunikacyjne: a)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, b)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym, c)ubezpieczenie autocasco obejmujące ryzyko utraty, uszkodzenia lub zniszczenia ubezpieczonego pojazdu lub jego wyposażenia dodatkowego, d)ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych, e)ubezpieczenie assistance. 3) Część III: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie nadwyżkowe), 4) Część IV: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządzającego lądowiskiem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
66515100-3,
66515400-7,
66515000-3,
66516400-4,
66512100-3,
66516100-1,
66514110-0,
66512100-3,
66516400-4,
66516400-5,
66515200-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT363036.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 205464 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ubezpieczenia komunikacyjne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT240000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 187060 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie nadwyżkowe) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządzającego lądowiskiem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa elewacji oraz wejścia głównego budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego wraz z remontem schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj i zagr dla ZDW w Olsztynie i jedn terenowych w zak przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, na okres 4 l.
- Świadczenie usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla policjantów i pracowników cywilnych KMP Elbląg, KPP Braniewo, CBŚP Zarząd w Elblągu oraz Ogniwa Konwojowego w Elblągu KWP w Olsztynie
- Sprzedaż wraz z dostawą stanowiska badawczego IIoT z robotem przemysłowym dla jednostki UWM w Olsztynie
- Świadczenie usługi hotelowej oraz zapewnienie dostępu do sali konferencyjnej z zapleczem multimedialnym i cateringiem - Szkoły Letniej "Safe Environment - our future"
- Sprzedaż wraz z dostawą prasy graficznej wielkoformatowej do druku grafiki artystycznej dla jednostki UWM w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.