To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Dopiewo: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r., z wykorzystaniem kuchni wraz z wyposażeniem, dzierżawionej przez Wykonawcę od Zamawiającego, znajdującej się w budynku na terenie tut. Domu Pomocy Społecznej.
Numer ogłoszenia: 479634 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443800 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Lisówkach, Leśne Zacisze 2, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8148049 w. 328, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r., z wykorzystaniem kuchni wraz z wyposażeniem, dzierżawionej przez Wykonawcę od Zamawiającego, znajdującej się w budynku na terenie tut. Domu Pomocy Społecznej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r., z wykorzystaniem kuchni wraz z wyposażeniem, dzierżawionej przez Wykonawcę od Zamawiającego, znajdującej się w budynku na terenie tut. Domu Pomocy Społecznej. Wyżywienie musi być wydawane w siedzibie Zamawiającego codziennie, również w niedziele i święta. Zamawiający wymaga, aby usługa niniejsza była wykonana przez Wykonawcę zgodnie z następującymi normami jakościowymi: - ISO 9001, ISO 22000 lub certyfikowany HACCP,oraz ISO 14001. Wykaz wyposażenia kuchni zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, natomiast warunki dzierżawy ustalone zostały w projekcie umowy dzierżawy, stanowiącym załącznik nr 3. Stan sanitarny dzierżawionych pomieszczeń i wyposażenia kuchni został oceniony pozytywnie (uzyskana maksymalna liczba punktów) przez WPW Inspektora Sanitarnego (załącznik do protokołu kontroli sanitarnej Nr DN-HŻ.9012.1.82.2012 z dnia 25.09.2012 r.) Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej dzierżawionych pomieszczeń. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie. Wykonawca po przejęciu części zakładu pracy Zamawiającego na podstawie umowy dzierżawy, zgodnie z art. 231§ 1 Kodeksu pracy z mocy prawa stanie się stroną w dotychczasowych stosunkach pracy z pracownikami Zamawiającego. Przejęcie dotyczyć będzie następujących pracowników: szef kuchni - 1 osoba, 1 etat, średnia płaca na stanowisku 2.556,00 zł brutto + 350,00 zł. brutto dodatek funkcyjny; kucharz - 4 osoby, 4 etaty, średnia płaca na stanowisku 2.011,00 zł brutto; pomoc kuchenna - 3 osoby, 3 etaty, średnia płaca na stanowisku 2.011,00 zł brutto (szczegółowe informacje dot. przejęcia pracowników - załącznik nr 12 do SIWZ) Wykonawca gwarantuje niezmienność wynagrodzenia przejmowanych pracowników przez okres 3 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usługi dla Zamawiającego. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania 29.200 porcji całodziennego wyżywienia (średnio dla 80 mieszkańców dziennie), obejmującego śniadania, obiady dwudaniowe z napojem, posiłek dodatkowy (deser) oraz kolacje. Zamawiający ponadto wymaga, aby Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia dostarczał produkty i posiłki szczegółowo określone w załączniku nr 1. Ilość produktów i posiłków zależna będzie od faktycznej liczby mieszkańców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASPEN - Res Sp. z o.o., ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550016,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 534384,00
Oferta z najniższą ceną: 534384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 686765,79
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.